|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Aan..1..2..3.. Uit. Nee, dat is niets. |
|
Helemaal afgeluisterd, was erg benieuwd wat er bij die eindsolo zou gebeuren ... hoe de hazen lopen ... |
|
WTF wouter023 |
|
Deze is ook wel lekker: TITSJA LIEDAKIDAGOOOOO |
|
Ik wist niet dat Willy Batenburg ook een broer had 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Wat nou , dit is niet een Pink Floyd cover, maar een Peenk Floydd cover, das een hele andere band man. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: "Ve don't ned no ålcohol?" En dan verderop ook nog "Help me!" [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 21-08-2012 21:27] |
|
quote:Ik wilde posten: "Ah, Grindbashers! "; maar daar is het helaas te goed voor. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
niet iets voor je labeltje jongen? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Te druk met een band met CHD-leden erin. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Godver... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Yup, het kwartje lijkt echt wel gevallen te zijn bij The Dark Side of the Moon. Ijzersterke plaat die me helemaal stil weet te maken. Volgende op de planning: Wish You Were Here. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 10-09-2012 22:20] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Wijsheid komt met de jaren Vergeet ook opvolger Animals niet, hun meest duistere plaat [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 10-09-2012 22:47] ... hoe de hazen lopen ... |
|
Ik denk dat ik een coverband ga starten, en dan noem ik het; Punk Floyd. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik blijf het 'oudere' werk toch het meest op zetten. Meddle is denk ik mijn favoriet. Maar ook Ummagumma, Atom Mother Heart en More vind ik ook erg mooi. |
|
quote: Meddle is hier toch stiekem ook wel een favoriet. quote: Vind je dat de meest duistere plaat? Hmm, qua sfeer vind ik The Wall beklemmender, en eigenlijk is The Final Cut toch wel het meest duister qua teksten. Boeiender |
|
quote: Die zal, net zoals The Wall, ook wel eens voorbijkomen. Als ik er ooit de tijd voor vrijmaak :') [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 10-09-2012 23:08] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Kan eigenlijk vrijwel alles van ze wel waarderen maar Final Cut blijft waarschijnlijk wel mijn favoriete plaat. Week of 2 terug ook de Pink Project weer eens gezien, ditmaal met Dark Side of the Moon en een (iets minder) greatest hits set. Was ook weer erg sterk. |
|
quote: Komt wel, komt wel, je hebt de tijd.... Boeiender |
|
Elke periode heeft zo zijn charme. De begintijd met Syd blijft ook erg bijzonder. Heel naief nog. Daarna de experimentele Floyd op zoek naar een nieuw eigen geluid zonder Syd. Albums als Ummagumma en Atom Heart Mother bevatten maar weinig "echte liedjes" waardoor het even duurt voordat ze goed tot je doordringen. Maar eenmaal zover heb je ook echt iets bijzonders wat nooit verveelt. Vooral die studioplaat van Ummagumma blijft fascineren. Daarna de periode dat ze hun vorm hebben gevonden en er weer iets meer vaste structuur in hun muziek komt. Het mooie aan platen als Dark Side en Wish You Were Here vind ik dat de bandleden echt heel nauw met elkaar samenwerkten. Toen begon Waters steeds dominanter te worden. In eerste instantie leverde dat nog steeds erg goeie (wel erg venijnige en sombere) muziek op. Maar op The Final Cut slaat hij iets te ver door vind ik. Die plaat had beter kunnen zijn als hij de rest van de band meer ruimte had gegeven. Gilmours inbreng is minimaal en Wright was zelfs helemaal niet meer van de partij. De laatste 2 Gilmour albums hebben hun momenten maar kunnen niet tippen aan het oude werk. High Hopes is overigens wel een prachtnummer ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Zit wat in. Aan de andere kant hebben die 2 albums ook iets meer commerciele invloeden. Die hoor ik niet op Animals, dat is mijn inziens hun meest rauwe harde plaat. Kan ook aan de cover liggen, die is ook erg beklemend. [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 10-09-2012 23:34] ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Haha, ja, op de genoemde albums is de productie verfijnder, en de songs erg Waters.... wat ik erg kan waarderen. Ik heb alleen niets met de laatste cd's, dus zonder Roger Waters, die cd's vind ik nogal zeikerig... Animals Heerscht overigens wel natuurlijk. Boeiender |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |