|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Ikke de maandag en er is al een xtra concert op22 juni. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Als de 22e niet uitverkoopt en het blijkt echt heel gaaf ga ik zo weer. Daarom wilde ik eigenlijk maandag, met een optie op de dinsdag, haha. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Heb ik een paar jaar terug met die The Wall tour gedaan. 'Hey, er zijn nog kaarten voor maandag..... hmmmm...... KOOOOOOP' Later ook nog een keer naar de Arena geweest. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ga hem voor de zesde keer zien, en mischien doe ik de vrijdag ook wel. Maak ik er mooi een weekje vakantie van. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: En de vrijdag ook maar gedaan...... Keuze zat voor een mooi plekkie nog Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Die ogen. Ook die van de drummer, lol. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Die gaat wel lekker, zo te zien. |
|
Waters was, in die tijd, flink van de hashish roken Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Later was ie meer van de coke. ... hoe de hazen lopen ... |
|
bron? Moet ie zelf weten uiteraard, maar in interviews geeft hij zelf altijd aan slechts 1 keer acid te hebben gedaan en dat hashish meer zijn voorkeur had Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: In die tijd voornamelijk nog Peru dacht ik, later kwam Colombia pas in the picture met ome Pablo. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Geen zin om op te gaan zoeken. Roger spreekt zichzelf nogal eens tegen in interviews, de ene keer hield ie het bij hash, de andere keer zou hij er een periode ook een vervelende gewoonte op na hebben gehouden. Van Rick en David is het algemeen bekend dat ze er niet vies van waren. Rick werd er lui van en werd ontslagen. David heeft zelf openlijk over zijn jaren 80 cokegebruik (en latere gevolgen zoals hartproblemen) gesproken in interviews. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: sjeezzz.... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: nou heb ik zat interviews van hun gezien, maar dit is nieuwe info. Ik zal eens zoeken Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Roger Waters in Zigodome was geniaal vanavond, wat een show... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Dat kan ik slechts beamen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
En vrijdag weer Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Nog een tweede keer gaat me dit keer niet lukken. Rest van de week kan ik niet ivm avonddienst en zaterdag zit ik al op midsummer progfest. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Vanavond eens kijken, zin in. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ik wens je veel plezier. Zorg wel dat je van tevoren gegeten hebt. Het eten in de Ziggo was nooit geweldig maar ik heb de indruk dat het met elk bezoekje ranziger wordt. Zelfs een broodje frikandel van €4,50 is amper nog te doen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Gaat vast lukken. Was ik al van plan ja. In Ziggo zelf heb ik nooit iets gegeten, maar die Febo buiten is ook niet best, maar gelukkig thuis tijd zat om even een snelle maaltijd in elkaar te flansen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
De Us + Them Tour waarmee Roger Waters (74) deze week vier keer de Amsterdamse Ziggo Dome aandoet is een bij vlagen adembenemend spektakelstuk. Voor de pauze gebeurt er buiten het podium niet zoveel en is het vooral de muziek die imponeert. Waters weet met zijn verbluffende band Pink Floyd-klassiekers als Breathe, One Of These Days en Another Brick In The Wall mooier te spelen dan iedereen had durven hopen. De gitaristen Dave Kilminster en Jonathan Wilson weten samen het geluid van Pink Floyds David Gilmour bijna griezelig perfect te simuleren. Knap ook hoe Wilson bijna exact hetzelfde zingt als Gilmour. Het maakt dat je tijdens Wish You Were Here even het gevoel krijgt de ‘echte’ Pink Floyd aan het werk te horen. Maar Waters voorkomt dat het een volledig door nostalgie gedreven avondje wordt door voor de pauze al flink wat ruimte te geven aan vorig jaar verschenen album Is This The Life We Really Want?. Dan gaat zijn basgitaar af en richt hij zich volledig op zijn zang. Vliegend varken De nieuwe liedjes zijn sterk politiek geladen, en vormen de opmaat voor de tweede helft van de show, waarin Waters iedereen een geweten lijkt te willen schoppen. Dogs en Pigs (van het album Animals uit 1977) nemen een half uur in beslag. Er is over de lengte van de zaal een boven het publiek hangend Battersea Power Station opgetrokken, er vliegt een groot varken door de lucht en overal duikt de kop van Donald Trump op (‘Trump is een varken’ lezen we) . Waters pepert zijn boodschap (Resist!) wel erg in nu. Beter bevalt de finale waarin laserstralen het prisma van Dark Side Of The Moon vormen en Wilson opnieuw David Gilmour doet vergeten. Waters heeft het dan zo erg naar zijn zin dat hij in de toegift drie extra liedjes van zijn nieuwe plaat zingt. Daar wordt nog niet half zo hard voor geklapt als voor de opnieuw subliem klinkende afsluiter Comfortably Numb. Maar we zien tijdens de gitaarsolo een zeer tevreden Waters van het podium verdwijnen. Missie volbracht De volkskrant Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Zo. Dat was niet kut, zeg. Ik ben helemaal kapot, hehe. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ik was graag gegaan! Speelde hij nog solo spul? lezen spec, lezen ja dus [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 20-06-2018 12:44] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |