IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : Pink Floyd [deel2] Vorige pagina | Volgende pagina
Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 12-04-2022 14:32 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Hehe ja zeker nog even opgezocht uiteraard. Wollah!

When your people matter, menstrual health matters

spectre
Usericon van spectre
Posted 12-04-2022 14:41 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

mooi

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Herfsthoofd666
Usericon van Herfsthoofd666
Posted 24-06-2022 8:17 by Herfsthoofd666 Wijzig reactieProfiel van Herfsthoofd666Quote dit bericht

We zijn klaar

nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 30-09-2022 11:28 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Kaartjes voor Roger Waters binnen……..

Zenuwslopend weer dat kaartjes kopen maar weer veel zin an.

Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....

OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 30-09-2022 15:00 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

Een aantal kaarten schijnen weer ingeleverd te zijn vanwege een politiek statement van Waters. Stelletje deugkneuzen

https://rogerwaters.com/open-letter-olena/

quote:
“Did you exchange a walk on part in the war for a lead role in a cage?”

An Open letter to Mrs. Olena Zelenska from Roger Waters

Sunday 4th September 2022

Dear Mrs. Zelenska,

My heart bleeds for you and all the Ukrainian and Russian families, devastated by the terrible war in Ukraine. I’m in Kansas City, USA. I have just read a piece on BBC.com apparently taken from an interview you have already recorded for a program called ‘Sunday with Laura Kuenssberg’ which is to be broadcast on the BBC today, September 4th. BBC.com quotes you as saying that “If support for Ukraine is strong, the crisis will be shorter.” Hmmm? I guess that might depend on what you mean by “support for Ukraine”? If by “support for Ukraine” you mean the West continuing to supply arms to the Kiev government’s armies, I fear you may be tragically mistaken. Throwing fuel, in the form of armaments, into a fire fight, has never worked to shorten a war in the past, and it won’t work now, particularly because, in this case, most of the fuel is (a) being thrown into the fire from Washington DC, which is at a relatively safe distance from the conflagration, and (b) because the ‘fuel throwers’ have already declared an interest in the war going on for as long as possible. I fear that we, and by we I mean people like you and me who actually want peace in Ukraine, who don’t want the outcome to be that you have to fight to the last Ukrainian life, and possibly even, if the worst comes to the worst, to the last human life. If we, instead, wish to achieve a different outcome we may have to seek a different route and that route may lie in your husband’s previously stated good intentions.

Yes, I mean the platform upon which he so laudably ran for the office of President of Ukraine, the platform upon which he won his historic landslide victory in the democratic election in 2019. He stood on the election platform of the following promises.

1. To end the civil war in the East and bring peace to the Donbas and partial autonomy to Donetsk and Luhansk.

2. And to ratify and implement the rest of the body of the Minsk 2 agreements.

One can only assume that your husband’s electoral policies didn’t sit well with certain political factions in Kiev and that those factions persuaded your husband to diametrically change course ignoring the peoples mandate. Sadly, your old man agreed to those totalitarian, anti-democratic dismissals of the will of the Ukrainian people, and the forces of extreme nationalism that had lurked, malevolent, in the shadows, have, since then, ruled the Ukraine. They have, also since then, crossed any number of red lines that had been set out quite clearly over a number of years by your neighbors the Russian Federation and in consequence they, the extreme nationalists, have set your country on the path to this disastrous war.

I won’t go on.

If I’m wrong, please help me to understand how?

If I’m not wrong, please help me in my honest endeavors to persuade our leaders to stop the slaughter, the slaughter which serves only the interests of the ruling classes and extreme nationalists both here in the West, and in your beautiful country, at the expense of the rest of us ordinary people both here in the West, and in the Ukraine, and in fact ordinary people everywhere all over the world.

Might it not be better to demand the implementation of your husband’s election promises and put an end to this deadly war?

Love

Roger Waters

Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.

Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 30-09-2022 15:10 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Hij heeft er ook eentje aan Poetin:

quote:
Roger Waters
Los Angeles, CA
Sunday 25th September 2022
Recently I have been reading comments on social media, asking why I’ve written to Mrs. Olena Zelenska but not Mr. Vladimir Putin? Very good question, I’m glad you asked, here it is.

Roger Waters' open letter to Vladimir Putin.

Dear President Putin, since The Russian Federation invaded Ukraine on February 24th this year I have tried to use my small influence to encourage a ceasefire and a diplomatic settlement that addresses the security needs of both Ukraine and The Russian Federation. In that endeavor I have written two open letters to Mrs. Olena Zelenska the wife of the Ukrainian President. These letters are readily available on the internet. I am increasingly asked to write to you too, so here goes. Firstly, would you like to see an end to this war? If you were to reply and say, “Yes please.” That would immediately make things a lot easier. If you were to come out and say, “Also the Russian Federation has no further territorial interest beyond the security of the Russian speaking populations of The Crimea, Donetsk and Lubansk.” That would help too. I say this because, I know some people who think you want to overrun the whole of Europe, starting with Poland and the rest of the Baltic states. If you do, fuck you, and we might as well all stop playing the desperately dangerous game of nuclear chicken that the hawks on both sides of the Atlantic seem so comfortable with, and have at it. Yup, just blow each other and the world to smithereens. The problem is, I have kids and grandkids, and so do most of my brothers and sisters all over the world and none of us would relish that outcome. So, please Mr Putin indulge me, and make us that assurance.

Alright back to the table, if I’ve read your previous speeches correctly, you would like to negotiate a state of neutrality for a sovereign neighboring Ukraine? Is that correct? Assuming such a peace could be negotiated it would have to include an absolutely binding agreement not to invade anyone ever again. I know, I know, the USA and NATO invade other sovereign countries at the drop of a hat, or for a few barrels of oil, but that doesn’t mean you should, your invasion of Ukraine took me completely by surprise, it was a heinous war of aggression, provoked or not.
When Mrs. Zelenska replied to me via Twitter, I was very surprised and mightily moved, if you were to reply to me, I would mightily respect you for it, and take it as an honorable move in the right direction towards a sustainable peace.

Yours sincerely

Roger Waters

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."

OPPEREINDBAAS
Posted 08-10-2022 18:34 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

Roger Waters bij Joe Rogan. Ik vond het een mooi gesprek

https://open.spotify.com/episode/4iCWReCqpscoTbCCSClIRu?si=18c5e64820af4aed

Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 08-10-2022 19:14 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Waarom zou je waarde hechten aan de (politieke) mening van iemand die leuk muziek kan maken, of een BN'er ofzo. Ik heb dat nooit begrepen.

"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."

OPPEREINDBAAS
Posted 08-10-2022 20:21 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2022 19:14 schreef Dypfrys het volgende:
Waarom zou je waarde hechten aan de (politieke) mening van iemand die leuk muziek kan maken, of een BN'er ofzo. Ik heb dat nooit begrepen.

Bij Pink Floyd zijn de muziek en de boodschap natuurlijk altijd nauw verbonden geweest, zeker toen Waters het voor het zeggen had. De agressie op Animals bijv. hoor je ook weer terug in de teksten, ik hou daar wel van hoe dat bij PF altijd mooi samenkomt. Albums als Animals, The Wall of The Final Cut waren voor mij minder sterk geweest zonder hun concept. En de zaken waar hij nu zijn bek over opentrekt liggen ook weer erg in het verlengde daarvan. Tja ik vind dat wel tof eigenlijk, het geeft de muziek nog wat meer diepgang.

Er is trouwens net een minidocu over Animals uitgekomen. Hij had wat langer mogen duren (bijv. meer uitleg over hoe elk dier een bepaald type mens vertegenwoordigt) maar verder erg leuk om te zien:

[Dit bericht is gewijzigd door OPPEREINDBAAS op 08-10-2022 20:26]

OPPEREINDBAAS
Posted 06-02-2023 23:39 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

Vlgs mij gaat die reunie er definitief niet meer komen

(Polly is Davids vrouw)

OPPEREINDBAAS
Posted 08-02-2023 22:37 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 09-02-2023 7:56 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Filmpje niet gekeken, maar artiesten weten toch wel dat de ontvangers van hun toespraak er letterlijk niets mee doen, waardoor dit soort toespraken eigenlijk gewoon reclame voor de zelf is.

Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 04-04-2023 8:12 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 04-04-2023 11:10 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Gelul van de bovenste plank.

Als je een mening hebt over hoe israel omgaat met de palestijnen maakt dat niet gelijk dat je antisemiet bent puur omdat je kennelijk geen kwaad woord mag laten vallen over israel.

Vanavond aanwezig in Amsterdam.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Natural Disaster
The Dude
Posted 04-04-2023 12:18 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Je zou sowieso denken dan zeker de joden na WW2 beter moeten weten.

Biertje doen?

Oh wacht...

[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 04-04-2023 12:20]

Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."

Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 04-04-2023 12:38 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2023 11:10 schreef XXL het volgende:
Gelul van de bovenste plank.

Als je een mening hebt over hoe israel omgaat met de palestijnen maakt dat niet gelijk dat je antisemiet bent puur omdat je kennelijk geen kwaad woord mag laten vallen over israel.

Vanavond aanwezig in Amsterdam.
Verwacht je nuance in een Nu.nl artikel?

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 04-04-2023 12:42 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Nee.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 04-04-2023 15:58 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Tis ook geen nuance.nl, hè.

"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."

Slechtie
Usericon van Slechtie
Posted 01-06-2023 23:05 by Slechtie Wijzig reactieProfiel van SlechtieQuote dit bericht

https://niw.nl/roger-waters-shockeert-met-show-vol-jodenhaat/

Tis me wat. En wij maar denken dat hij fascisme en oorlog bekritiseert... dat blijkt dus even heel anders te zitten

powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 02-06-2023 8:43 by powertieke Wijzig reactieProfiel van powertiekeQuote dit berichthttp://www.retribution.nl

Die clubjes hebben een hobby aan antisemieten op laag water zoeken.

Dat Waters het mis heeft in een paar van zijn conclusies vind ik ook. Maar de boodschap van deze scene gewoon willens en wetens verkeerd interpreteren omdat je critici van je land de mond wil snoeren...

"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )

Natural Disaster
The Dude
Posted 02-06-2023 16:01 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Waters kaart alle vormen van onrecht aan en maakt daarbij geen onderscheid in afkomst, huidskleur en religie.

Verder wat Tieke zegt.

Leve de woke dwaasheid.

[Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 02-06-2023 16:02]

ArsedNaturalist
The OG
Usericon van ArsedNaturalist
Posted 02-06-2023 16:45 by ArsedNaturalist Wijzig reactieProfiel van ArsedNaturalistQuote dit bericht

Komaan. Een websitje met wat burgerjournalistiek erop
Niet woke maar dom en verder moet je er geen aandacht aan besteden.

Jullie zien de ironie er niet van in dat artikeltjes van ezaz.nl eigenlijk precies van hetzelfde niveau zijn?

[Dit bericht is gewijzigd door ArsedNaturalist op 02-06-2023 16:45]

Slechtie
Usericon van Slechtie
Posted 02-06-2023 17:38 by Slechtie Wijzig reactieProfiel van SlechtieQuote dit bericht

Nee echte journalisten - whatever that may be - zeggen ook dat Waters een antisemiet is, dus dan is het zo.

ArsedNaturalist
The OG
Usericon van ArsedNaturalist
Posted 02-06-2023 17:52 by ArsedNaturalist Wijzig reactieProfiel van ArsedNaturalistQuote dit bericht

"ja maar ja maar ja maar ja maar ja maar"

Slechtie
Usericon van Slechtie
Posted 02-06-2023 19:29 by Slechtie Wijzig reactieProfiel van SlechtieQuote dit bericht

Ben je nu in de war NepJan?

Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com