|
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
Soms luister ik weleens naar muziek via windows media player. Nou staat ie al een tijdje op de shuffle mode, geen idee waarom. Hoe zet je dat uit?? |
|
Hmm, geen oplossing: Maar wel vreemd dat die functie zo moeilijk te vinden is in WMP. |
|
Probeer het eens met [ctrl] [h] |
|
quote:Ja die knop is niet duidelijk in beeld ofzo .... |
|
FOTO! |
|
:') |
|
quote: |
|
quote: Druk op Ctrl+1, daarna is het het uiterst linkse icoontje naast de playknop. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Ohja natuurlijk! Sjeezzz |
|
Net een andere pc gekocht en nu past me oude backup hd niet in deze nieuwe pc??? why? hoe krijg ik nu 160gb aan data op de nieuwe schijven? German U-Boats and Battle of the Atlantic U-666 |
|
Hoezo past niet, qua fysieke afmetingen of qua stekkertjes? |
|
quote:Stekkertjes... de oude schijf heeft een grote flatwire en de nieuwe hebben een iel klein stkkertje en kabeltje German U-Boats and Battle of the Atlantic U-666 |
|
Ah dat dacht ik al IDE vs SATA. Maar zit er geen IDE aansluiting op je moederbord, meestal zit er zelfs op moderne nog wel een. Een oplossing is dan om PCI IDE controller te kopen, insteekkaart voor je pc, daar kan je oude harde schijf wel op. Of je hangt je twee pc's via een netwerk aan elkaar dat is iets makkelijker. [Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 15-12-2010 18:05] |
|
Die oude schijf had nog een IDE aansluiting bedoel je? Da's best oldschool ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:Dat is dus het probleem, oude c drive is crashed en dood, daarom had ik altijd alles op een 2de slave drive en ik zie geen aansluiting voor de grote flatwire, dat is dus een pci ide kaart kopen Cheers voor de info German U-Boats and Battle of the Atlantic U-666 |
|
quote: Voor een paar tientjes een externe HD behuizing met IDE connectie kopen en die via usb aan je nieuwe pc hangen. |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Schijf is uit 2004 iemand enig idee waarom ik altijd shift+r of shift+a moet doen om de kwaliteit van plaatjes te verbeteren? Als ik dat niet doe zijn foto's erg pixelig German U-Boats and Battle of the Atlantic U-666 |
|
weet iemand nog een goed gratis programma om verwijderde software terug te halen? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Google eens op varianten met 'recovery'? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
jah gedaan maar welke nu fijn werkt is maar de vraag. Heb nu PC inspector file recovery gedaan, maar ik snap er niets van en het programma sluit nu niet af... ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Hm. Niks aan de hand hier, alle 2 de pc's zijn helemaal up to date qua avg en het werkt allemaal prima. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Een tijdje geleden heb ik windhoos opnieuw laten installeren. Sindsdien kan ik Windows Media Player niet meer installeren. Ik moest eerst .NET Framework 1.1 en .NET Framework 1.1 SP1 installeren. Wat ik succesvol heb gedaan. Daarna moet ik Update rollup 2 voor Windows XP Media Center Edition 2005 installeren en daar loopt mijn computer op vast. En zonder die update krijg ik Windows Media Player niet geinstalleerd. Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen? Ik vind WMP namelijk de makkelijkste manier om muziek te rippen. Maar als iemand andere software kent die net zo goed of zelfs beter muziek kan rippen dan zou dat natuurlijk ook handig zijn. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
even een vraagje? ik wil een 1GB GEFORCE 9500GT SUPER+ PCI-E 2.0 GRAPHICS CARD kopen voor mijn pc Mijn system is nu P4 3.0ghz HT 4GB DDR2 ramm en 500GB schijf op Windows XP Pro en ik vraag me af of mijn pc deze kaart wel red anybody? German U-Boats and Battle of the Atlantic U-666 |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |