|
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
heb je de onboard geluids kaart uit staan? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Zit de stekker erin? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Zit de microfoon wel ingeplugd op de mic ingang? [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 20-08-2010 23:49] |
|
Ja, duh en duh. Blegh. Werken wel meer programma's niet die ik nodig heb voor muziek. Dus de tweede kans voor Vista is verkeken, wederom, back to XP. Je moeder. |
|
Only XP Is Real Evil Dick |
|
Ik zeg Windows 7 |
|
quote:Mee eens. |
|
Mwa, die antieke software die ik voor muziek gebruik, pakt Vista al niet meer, zal met 7 vast niet anders zijn... Je moeder. |
|
Godverdeteringtyphus. Heb ik eindelijk XP weer erop kunnen zetten, lijkt alles alsof ik op een 486 zit te werken. Scrollen (met bv muiswieltje) gaat vet sloom, het hele beeld laadt dan van beneden naar boven opnieuw ipv soepel te scrollen. Tevens heb ik om de 5 centimeter verticaal last van dikkere en dunnere letters. Lijkt me dat er iets met de kaart niet goed is maar ik kan het niet vinden... Voor deze ellende had ik dezelfde XP met dezelfde instellingen erop en was alles goed. Argh @ computers. Je moeder. |
|
Xp is boos op je omdat je hebt lopen hoereren met iets anders... Evil Dick |
|
quote: Dat lijkt typisch op een videokaartdriverfout. Meestal gebeurt dit als je Windows hebt geïnstalleerd en je nog niet de juiste driver van je videokaart erop hebt staan. Of heb je dit laatste al gedaan? |
|
Had ik al wel gedaan maar met een derde keer installeren, deed hij het uiteindelijk. Nu weer ellende met registreren. Omdat ik alleen de cd heb en de key van internet heb geplukt, kan ik hem niet registreren. Ook met niet de originele key die ik bij Vista kreeg. Ze maken het hun klanten wel erg moeilijk zo... Tering tering tering. Nouja, even bellen dan maar. Eikels. Argh, bellen werkt ook niet. Aids @ microsoft. Ik vraag me echt af hoe ik dat de vorige keer heb gedaan... [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 22-08-2010 11:11] Je moeder. |
|
vraagje, als je een map hebt in windows, met allemaal submappen, en je moet een word document hebben met de namen van al die mapjes, en je wil ze niet overtypen, wat doe je dan best? signature |
|
Printscreen -> Afbeelding uitprinten -> Scannen -> woordherkenning? Maar er zal vast ook wel een boomvriendelijkere versie zijn ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
is er geen makkelijker oplijstingsmethode? [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 24-08-2010 14:51] signature |
|
1) Ga naar Start->Uitvoeren en typ "cmd". 2) Ga in de map zitten waarvan je de lijst directories wilt 3) Typ in: "dir /ad > Bestand.txt" Waarbij 'bestand.txt' uiteraard te hernoemen is. 4) Het txt-bestandje staat nu in de map. Was dat wat u blieft? Edit: Beter is "dir /ad /b > Bestand.txt". Hij houdt dan alleen de namen van de mappen over. [Dit bericht is gewijzigd door Cainam Ladicius op 24-08-2010 16:05] |
|
waarschijnlijk wel, maar dat bestandsnaam ding... euhm signature |
|
dir /ad /b > Bestand.txt en dan doet hij niets signature |
|
Het bestand staat in dezelfde map (directory) van waaruit je het commando uitvoert. Bijvoorbeeld C:/user:> dir /ad /b > temp.txt geeft een bestand in C:/user. [Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 24-08-2010 17:54] |
|
klopt AppData Application Data Contacts Cookies Desktop Documents Downloads Favorites Links Local Settings Menu Start Mijn documenten NetHood Netwerkprinteromgeving Pictures Recent Saved Games Searches SendTo Sjablonen SoulseekNS Videos alleen moet ik nu nog de juiste map kunnen intikken ..Ppfffff signature |
|
jezus hoe geraak ik daar... signature |
|
lukt!! signature |
|
1) f: 2) cd \Muziekmap\Metal\Black of 2*) cd Muziekmap 3) cd Metal 4) cd Black 5) enz Met "cd.. " ga je een directory terug |
|
quote: Nijs! |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |