IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 39 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
Auteur:
Topic : Knuffeltopic! [computer gepijpzeik deel V] Vorige pagina | Volgende pagina
stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 15-03-2012 7:39 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Bedankt voor de tips! kusjevanmnnetbook


Subtiel kamerolifantje


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 28-06-2012 14:06 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Ben nu al 2 keer op mijn huisnummer gebeld door een persoon die in het Engels met Indische tongval mij iets duidelijk probeert te maken qua een veronderstelde Microsoft probleem.... Toen ik vroeg om een NL sprekende medewerker gooide hij de hoorn erop.

Iemand ervaring met zoiets?


Ah: http://www.microsoft.com/nl-nl/security/online-privacy/avoid-phone-scams.aspx



[Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 28-06-2012 14:18]


Boeiender


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 28-06-2012 14:54 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Heb ik zelf nooit gehad, maar wel vrienden van mij. Het beste werkt altijd als je gewoon je Windows-inloggegevens en creditcardnummer geeft. Dan lossen zij het allemaal voor je op.



Schaep
Usericon van Schaep
Posted 28-06-2012 15:01 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2012 14:06 schreef MR. N het volgende:
Ben nu al 2 keer op mijn huisnummer gebeld door een persoon die in het Engels met Indische tongval mij iets duidelijk probeert te maken qua een veronderstelde Microsoft probleem.... Toen ik vroeg om een NL sprekende medewerker gooide hij de hoorn erop.

Iemand ervaring met zoiets?


Ah: http://www.microsoft.com/nl-nl/security/online-privacy/avoid-phone-scams.aspx




HAD IK LAATST OOK EEN KEER, TOEN IK NIET MEEDEED AAN CAPS LOCK DAY


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 28-06-2012 15:47 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 28 juni 2012 14:54 schreef Cainam Ladicius het volgende:
Heb ik zelf nooit gehad, maar wel vrienden van mij. Het beste werkt altijd als je gewoon je Windows-inloggegevens en creditcardnummer geeft. Dan lossen zij het allemaal voor je op.


LOL


Boeiender


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 28-07-2012 20:32 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Ik heb sinds enige tijd last van games die na een speelduur van 15-30 minuten enorm gaan haperen, een plotselinge drop in de framerate. Nu ben ik niet eens zo'n gamebaas, maar het is wel vrij hinderlijk. Tooltje geregeld waarmee ik de temperatuur van de grafische kaart (NVIDIA GT9600, ongeveer 3 jaar oud, misschien iets ouder) kan meten, en die geeft op het moment dat de boel klapt een schrikbarend hoge temperatuur van 120 graden Celsius aan. Volgens mij garandeert NVIDIA dat de relatief wat meer recente kaarten het tot 115 graden Celcius gewoon doen, maar dergelijke temperaturen zijn echt véél en veel te hoog.

Als ik niets doe met de computer schommelt 'ie op een al ontzettend hoge 65-80 graden, en dat loopt dus gauw op als er activiteiten plaatsvinden die veel van de grafische kaart vergen. Ik heb de systeemkast uiteraard even opengemaakt en zo goed en zo kwaad als het ging stof verwijderd, maar dat heeft niet helemaal het gewenste resultaat.

Iemand enig idee of ik dit op een vrij simpele manier kan regelen, of is het einde oefening? Systeemkast staat onder mijn bureau, ik heb een centimetertje of 15 aan speling overgelaten tussen de muur en de achterzijde van de kast, en aan de rechterkast grenst 'ie aan een ladeblok. Er is geen airco hier, dus 's zomers loopt de temperatuur in huize ST vrij hard op. Ik ben ook niet bepaald een held met hardwaretjes en dingen, dus ik weet het eerlijk gezegd even niet meer. Suggesties?


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 28-07-2012 20:52 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Heb ik ook gehad.
Plaatje van de koeling van de grafische kaart eraf gehaald en daarin al het stof verwijderd. Scheelt enkele tientallen graden.


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 28-07-2012 21:06 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

'Enkele tientallen', dat klinkt goed, waarschijnlijk betekent dat dat ik er weer even mee vooruit kan. Ga ik eerdaags eens proberen.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 28-07-2012 21:09 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Als Nimbus bedoelt dat ie de hele koelplaat van de graka verwijdert heeft een opgepoetst dan is het wel te adviseren om ook nieuwe koelpasta aan te brengen tussen de chips en de koeler. Niet te dik want dan werkt het ook niet goed.


 


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 28-07-2012 21:57 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Alleen het kapje op het koelblok en ventilator in mijn geval. Kun je zo de hele ventilator/koelblok leegplukken.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 28-07-2012 23:37 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

En weer gelazer met de pc. Blue screen of death, C000021a fail. Ik vermoed de winlogon.exe, heb ik al vaker gezeik mee gehad dat die gecorrumpeerd raakte. Zit nu in de safe mode. Tijd voor het aanschaffen van een nieuwe pc geloof ik.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 29-07-2012 20:35 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Nou, voorlopig opgelost. Er zat een hoop stof in de ventilator van de grafische kaart. Nadat ik de systeemkast heb opengemaakt, de boel voorzichtig heb geprobeerd schoon te maken en ik de PC vervolgens weer heb aangesloten zag ik dat de ventilator van de grafische kaart helemaal niet aanging. Tsja, dan stijgt de temperatuur inderdaad wel, ja. :')

Heb 'm voorzichtig een tikje gegeven, toen begon 'ie te sputteren en stofjes uit te kuchen tot het moment dat er een flinke haarbal uit getorpedeerd werd. Scheelt nu een graad of 20: als ik random wat computer geeft 'ie een temperatuur aan van 50-60 graden, als ik een gamepje draai stijgt het naar 80-85, en als ik de game afsluit is 'ie binnen een paar minuten weer afgekoeld. Dat houdt in dat de temperatuur nog altijd wat te hoog is, maar ik kan 'm nu in ieder geval weer een tijdje probleemloos gebruiken.

Die koelpasta-tip was ook niet gek, dat wil ik eerdaags wel even proberen, maar dat wil ik liever even doen met iemand die verstand van zaken heeft, voordat ik het ding de vernieling in help.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 02-08-2012 21:28 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

quote:
Op 18 februari 2012 10:56 schreef verlepte theedoek het volgende:
M'n externe schijf is leeg(virus denk ik). Als ik een nieuwe map met dezelfde naam aanmaak, bestaat deze al volgens de pc. Kan ik de oude files nog terugvinden/repareren ergens?


Had mezelf er al bij neergelegd dat ik alles kwijt was, maar op een vreemde manier achtergekomen dat alle mappen op verborgen stonden op de pc. Kwestie van zichtbaar maken en voila, alles wieder zuruck. Blij nu


www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 02-08-2012 21:52 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Da's mazzel dan.

Anders had je Recuva kunnen proberen in een poging nog wat data terug te halen.


 


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 03-08-2012 19:28 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Of deze: http://www.runtime.org/

Die werkt echt uitstekend.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 08-08-2012 2:11 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

ik heb een download met 40 files die niet herkent worden als iets met:

.zip.001 (tot en met 40 dus..)

op het eind.

hoe open ik die shit? Thanks


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 08-08-2012 7:31 by ErikS Wijzig reactieProfiel van ErikSQuote dit bericht

Volgens mij moet je die bestanden aan elkaar plakken tot één enkel bestand.

Misschien kan 7 Zip dat uit zichzelf, ie, installeren, rechts klikken op het eerste bestand en dan 7 Zip --> Open archive kiezen.


Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-08-2012 7:59 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Die plakt 7-zip als het goed is zelf aan elkaar als je de eerste uitpakt.

Zie:

http://www.binaries4all.com/001/7zip.php


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 08-08-2012 10:31 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Beter, lijkt te werken, super bedankt!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-08-2012 10:34 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Veel plezier met je gedownloade dvd.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 08-08-2012 10:36 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

:v


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 10-08-2012 9:33 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Prima, websites gebruiken nou eenmaal cookies.
Soms irritant maar dat weet je gewoon. maar wat nog irritanter is:

Die klote meldingen die momenteel, omdat het van de wet moet, te pas en te onpas in beeld verschijnen.

Is er al een mogelijkheid deze meldingen softwarematig te omzeilen?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 06-10-2012 17:54 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Net weer ff opnieuw Windows 7 op mn pc gekwakt. Nu nog een geschikt antivirus programmaatje downloaden. Welke raden jullie aan? AVG?


... hoe de hazen lopen ...


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 06-10-2012 17:56 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Omdat de feed vanaf de pc komt is het ontopic:

Mijn 1080p tv laat alle 720p videobestanden zien zonder zwarte balken.
Alle 1080p files zijn echter wel met zwarte balken.

Hoe zit dit? Ja oncomfortabel [/FA], maar wat is de oorzaak?


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 06-10-2012 17:57 by G.I.R.L. Wijzig reactieProfiel van G.I.R.L.Quote dit berichthttp://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 6 oktober 2012 17:54 schreef faalhaas het volgende:
Net weer ff opnieuw Windows 7 op mn pc gekwakt. Nu nog een geschikt antivirus programmaatje downloaden. Welke raden jullie aan? AVG?
Als ik de mensen met verstand van zaken op Gamer.nl moet geloven: nee.

Ik zou Tweakers ff checken.

Edit: Kutfuck, onnodige post ja.

[Dit bericht is gewijzigd door G.I.R.L. op 06-10-2012 17:58]


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Dit topic is 39 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen