|
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
Misschien is de lens wel vuil. |
|
Tips voor hoe ik dat het beste kan doen? Black seeds of bunny! |
|
Schoonmaak-CDtje kopen, evt. eerst even Google raadplegen. |
|
Oh, dan weet je al meer dan ik! |
|
quote: Fatsoenlijke software gebruiken ipv van WMP rommel. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ja, want WMP verneukt zelf je lasertje! |
|
quote: Er staat toch nergens dat haar lasertje verneukt is? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Weet iemand nog een goede virusscanner? ik had eerst AVG maar die maakte mn computer opeens heel traag en er schenen versies rond te cirkelen die je computer verrot maakte. Ik vind het niet zo erg om er iets aan uit te geven maar als het programma zich maar niet zelf als een virus gedraagt of mn computer traag als dikke stront maakt? McAffee vond ik 5 jaar geleden wel goed werken, nooit gezeik mee en kwam nooit moeilijk doen. Voor de rest heb ik allemaal software gehad die eigenlijk irritanter is dan een virus zelf. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
F-secure Fins, dus goed. Wel es Linux (Ubuntu) geprobeerd? Scheelt een boel gezeik wat dat betreft. |
|
In mijn ervaring geldt bovenstaande beschrijving voor alle virusscanners. Die programma's zijn haast net zo irritant als een ongetunede windows installatie. Handiger is imo om 1) Gewoon te zorgen dat je weet wat je download en 2) Images te maken van je volledige geïnstalleerde OS inclusief software voor het geval je toch per ongeluk iets binnenhaalt wat de boel loopt te verneuken. Maar als je per se een virusscanner wilt kan ik je dus niet helpen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Geen enkel probleem met AVG. M'n pc wordt er ook niet merkbaar traag van. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Heb het ook een tijdje gehad, vond het ook niks .. draai nu sinds ik win 7 64b heb microsoft security essentials, bevalt goed, merk em niet, en heb niet het idee dat ie niks tegenhoud |
|
Als ik google.co.uk opvraag krijg ik een turkse pagina?? iemand die dat ook krijgt? En met firefox op google zoeken is ook dood. Dan krijg ik dit? Not Found The requested URL /search?q=google&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-GBfficial&client=firefox-a was not found on this server. www.google.co.uk apart German U-Boats and Battle of the Atlantic U-666 |
|
quote: +1 Al ziet die niet altijd alles. Ik heb ook ad-aware erop staan en die samen vinden alles wel. Hoop ik. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Wat dát betreft wel. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Beetje jammer van die reclame die je erbij krijgt. |
|
quote: AVG idd dikke stront kutprogramma. Ik gebruik Avira hier. Duits programma en erg licht voor je resources. Dikke prima! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Hier ook al jaren Avira, bevalt prima. Wel even een fix toepassen om de pop-up te blokkeren die opkomt na het updaten van de definities. Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
Weet iemand hoe je de kleur van de opdrachtbalk in IE 8 kunt wijzigen? (deel waar de knopen staan) |
|
quote: LOL! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: "Avast!" moet je hebben. EDIT: Nouja, moeten is een groot woord, maar het bevalt mij in elk geval uitstekend. [Dit bericht is gewijzigd door Sonic Titan op 16-01-2011 17:54] Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Haha ik ben nu al tevreden met zn Luke Filewalker ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: http://www.foobar2000.org "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
quote: + 1 Vergeet ook niet om anti-spyware dinges op je pc te zetten he. quote: +2 |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |