|
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik probeer even windows er opnieuw op te knallen, maar hij wil de windows opstart cd niet pakken om 1 of andere reden. Whats up? Meerdere windows startup cds geprobeerd, kan het niet zijn. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
in de bios aangegeven dat ie eerst je DVD drive moet lezen? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
De bios is al dicht, vandaar dat ik nu bij de DVD drive sta. |
|
humor Uitspraak: ˈhymɔr de -woord (mannelijk) Zelfst. Naamw. eigenschap of keer dat je grappen maakt of om iets grappigs kunt lachen `gevoel voor humor hebben` Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Kan ik anders ook niet vanaf een voluit opgestarte windows daar komen? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Officen 2010 Pro geinstalleerd, werk totdusver erg lekker |
|
Yeah, dat is het probleem dus, hem geinstalled krijgen "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Je kan proberen de setup file vanuit windows te starten maar denk niet dat het gaat werken. Computer opstarten en direct op DEL (of F2 of F12 drukken, afhankelijk van welk BIOS). Je komt dan in je BIOS, opstart volgorde in BIOS aanpassen en saven met F10 en weer opnieuw opstarten. Bazzio Attacks!!! |
|
Hoe verander ik de opstart modus? En thanks alvast "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Boot sequence aanpassen, daarin de optische drive als eerste zetten (meestal moet dat PageUp/PageDown) |
|
Misschien dat dit het wat duidelijker maakt (jouw BIOS kan anders zijn natuurlijk) http://www.vista-helpdesk.nl/tips-a-tricks-windows-vista/222-bios-opstartvolgorde-aanpassen.html Bazzio Attacks!!! |
|
en dual booten? signature |
|
Euh, waarschijnlijk een n00bvraag 1e klas, maar op mijn laptop die onlangs weer voorzien is van een nieuwe windows XP loopt de tijd en datum niet synchroon met de werkelijkheid, hoe kan ik dat oplossen? Boeiender |
|
begin eens met je risperdal weer in te nemen... |
|
Hou je bek, vetklep. Boeiender |
|
Whats up met al die semi-lollige topic titels op het algemeen gedeelte? |
|
quote: Je bedoeld dat knuffeltopic gebeuren? Daar is mevrouw ex-miss-Staphorst Nix verantwoordelijk voor.... Boeiender |
|
quote:Onder andere ja... Het moet een hel zijn om hier met de zoek optie hier iets terug te vinden. Nog een paar voorbeelden. - Rotzooi zoals CD's, LP's en tapes te koop, of juist gezocht. (Deel 10) [Gevraagd/aangeboden] - Hoe spekt U de kas van het CJIB? [autotopic] - Frysk bloed tsjoch op! [Voetbaltopic] - Te klein voor het tafel laken en te groot voor het servet! (jupiler league topic) [Dit bericht is gewijzigd door Vinnie BBQ op 02-08-2010 18:18] |
|
Zoekfunctie, wat is dat? Het maakt het allemaal wel een stuk leuker natuurlijk. |
|
Printer van het netwerk gehaald, virusscanner op los gelaten en alles..maar een kwartier nadat ik de printer aan had gezet kwam er weer vanuit het niets een printje uit met: "Zet je printer uit!!!!" |
|
Printer ook van de stroom gehad? |
|
quote: :') Dat meen je! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: En een collega lag onder de tafel van het lachen? Netwerk, altijd leuk! |
|
quote:Ik vermoed dat er een collega je in de zeik aan het nemen is .... Het is dat ik niet bij jou werk, anders was ik het. |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |