IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Het van Kooten en de Bie topic. Volgende pagina
webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 07-09-2002 20:48 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

ik weet eigenlijk niet of er meer fans van koot en bie en in het bijzonder jacobse en van es zijn, maar ik ben dus een hele grote fan!



en nou kwam ik dit hier tegen:
------------------------------------------
Jacobse & Van Es in RealPlayer!
De redactie van de UNofficial Van Kooten en De Bie Homepage ontving een mail van een K&B fan, die echte liefhebbers de mogelijkheid biedt om de complete "Vier Vuisten op één Buik" van Jacobse en Van Es te downloaden. Het is van redelijke kwaliteit (niet in volledig scherm), in RealPlayer formaat en is circa 160 Mb groot.

--------------------------------------------

staat op rajackar's server!

errug cool, vind ikzelf. ik heb de video zelf al jaren, maar die is erg verrot(slecht geluid), maar hier is dus de mogelijkheid om voor iedereen om 'em toch te bezitten.





[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 04-11-2005 23:36]


Oud Vuil.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 07-09-2002 21:18 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Prachtig, die band heerst ENORM. Zeker in deze LPF tijden, de overeenkomsten zijn echt ongelooflijk!!

'Vier Vuisten op Één Buik', LOL ik hoor het ze zeggen . Cool!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-09-2002 21:22 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2002 20:48 schreef webblaster wim het volgende:
ik weet eigenlijk niet of er meer fans van koot en bie en in het bijzonder jacobse en van es zijn, maar ik ben dus een hele grote fan!






hier nog een!
Oude lullen moeten weg, oude lullen moeten weg etc. etc. briljante humor van een niveau waar die lui van Jiskefet alleen maar van mogen dromen.

off-topic: cdtje al binnen?


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 07-09-2002 21:37 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 7 september 2002 21:18 schreef Dwaallicht het volgende:
Prachtig, die band heerst ENORM. Zeker in deze LPF tijden, de overeenkomsten zijn echt ongelooflijk!!

'Vier Vuisten op Één Buik', LOL ik hoor het ze zeggen . Cool!


over lpf gesproken:

quote van: http://www.nrc.nl/cultuur/1022217278882.html
Wat kleurrijke uitstraling en vaag gedachtegoed betreft lijkt De Tegenpartij veel meer op de LPF van Fortuyn.

Daags na hun dood werd de maxi-single Gouden Doden uitgebracht, met de 'nagelaten tapes' van het duo. Hierop is te horen hoe ze zich - onwetend van hun naderende dood - voorbereiden op hun entree in de Tweede Kamer. Wie het onwennig schutteren van de nieuwe LPF-fractie aanschouwt kan niet anders dan aan deze dialogen denken.

Jacobse: ,,Ik schat ons toch wel op zo'n zeventien à veertig zetels.'' (Toen leek dat nog een hilarische overschatting.)

Van Es: ,,Zo! Hebben we daar wel genoeg geachte afgevaardigden voor?''

Jacobse: ,,Tuurlijk: voor de dameszetels dacht ik aan Tilly en Willy van Maison Yvonne, wat daar komp de halve CDA-fractie vrijdags in het schuimbad zitten. Dus die kenne al geen bek meer opendoen.''

Op kant B bereiden Jacobse en Van Es zich voor op de formatie. Net als LPF-leider Mat Herben moeten ze bij de koningin komen (,,wel effe je laarzen poetsen''). Na afloop van het eerste gesprek wijdde Herben - zeer tegen de etiquette - tegen de pers uit over het wolkje melk dat hij van de majesteit in zijn koffie kreeg. Jacobse en Van Es willen op soortgelijke gemeenzame wijze met de koningin omgaan. Ze denken de koningin voor zich te winnen door ,,een gemengde bos of een vaste plant'' voor haar mee te nemen (,,of een scholletje, dat ze een keer niet hoef te koken.'') De plaat eindigt met de Populaire Partij Potpourri (muziek: Tonny Eyk), die sterk doet denken aan Jolings At your Service. Net als in dat lied zijn in de potpourri de belangrijkste strijdkreten verwerkt: 'Samen voor ons eigen'; 'Geen gezeik iedereen rijk'. En: ,,De Tegenpartij, daar ken niemand meer bij/ Want de Tegenpartij regeert vanaf mei.''





[Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 07-09-2002 21:40]


Oud Vuil.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 07-09-2002 21:51 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 7 september 2002 21:22 schreef attila_de_hun het volgende:
hier nog een!
Oude lullen moeten weg, oude lullen moeten weg etc. etc. briljante humor van een niveau waar die lui van Jiskefet alleen maar van mogen dromen.

off-topic: cdtje al binnen?


off-topic, jah, bedankt, man!!!

wat staat er veul op! discharge is gewoon de ouwe discharge, alleen een iets betere opnamekwaliteit, demo's exodus zijn te gek en en en... you get the point.

zwaar bedankt!



Oud Vuil.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-09-2002 22:57 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2002 21:51 schreef webblaster wim het volgende:
off-topic, jah, bedankt, man!!!

wat staat er veul op! discharge is gewoon de ouwe discharge, alleen een iets betere opnamekwaliteit, demo's exodus zijn te gek en en en... you get the point.

zwaar bedankt!




mooi zo!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 07-09-2002 22:58 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik vind het niet zo cool om met z'n allen die server waar het op staat te belasten. Als iemand het gedownd heeft, kan het dan op Raj's FTP gezet worden?


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 07-09-2002 23:00 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 7 september 2002 22:58 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik vind het niet zo cool om met z'n allen die server waar het op staat te belasten. Als iemand het gedownd heeft, kan het dan op Raj's FTP gezet worden?


heel goed plan, maar dan doe ik het liever niet, wanadoo cable is niet zo fijn. maar ik hoor wel eens verhalen over mensen met glasvezel en enooorme snelheden, dussss....


Oud Vuil.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 07-09-2002 23:01 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

*zucht* okay okay


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 07-09-2002 23:08 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Nou, mailtje gestuurd, als alles gelukt is moet je die email link ff weghalen, wordt vast op prijs gesteld, dan zet ik het ding op Raj's server.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 07-09-2002 23:08 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

gij zijt geweldig, dwaal!

met een beetje mazzel kan ik 'em dan naar videoceedee branden en beloeren op m'n dvd speler beneden, dat zou echt roeleren!!!


Oud Vuil.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 07-09-2002 23:08 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Krijg ik nou bier?


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 07-09-2002 23:09 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 7 september 2002 23:08 schreef Dwaallicht het volgende:
Nou, mailtje gestuurd, als alles gelukt is moet je die email link ff weghalen, wordt vast op prijs gesteld, dan zet ik het ding op Raj's server.


nog ff dan. ik hoor het wel.

[Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 07-09-2002 23:10]


Oud Vuil.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 07-09-2002 23:11 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2002 23:08 schreef Dwaallicht het volgende:
Krijg ik nou bier?


Wel , wel een beetje opschieten graag hehe.


Bazzio Attacks!!!


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 07-09-2002 23:11 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 7 september 2002 23:08 schreef Dwaallicht het volgende:
Krijg ik nou bier?


het staat 1-0 voor jou, onee, 2-0.

u heeft me aan de havohej geholpen.


Oud Vuil.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-09-2002 23:12 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2002 23:08 schreef Dwaallicht het volgende:
Krijg ik nou bier?


ja, gemeentepils! lekker!!!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 07-09-2002 23:14 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2002 23:11 schreef webblaster wim het volgende:
het staat 1-0 voor jou, onee, 2-0.

u heeft me aan de havohej geholpen.
Haha, okay we ontmoeten elkaar wel een keer, sometime, somewhere eh die gast moet wel ff opschieten met z'n reply...


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 07-09-2002 23:16 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Hehe, alleen maar ouwe lullen in dit topic.

Nou ja, en ik dan .


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-09-2002 23:19 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2002 23:16 schreef Dwaallicht het volgende:
Hehe, alleen maar ouwe lullen in dit topic.

Nou ja, en ik dan .


Ja wat dacht je dan. Koot en Bie dat is voor de grijsaards. Jonkies lachen om Bob Sagget etc.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 07-09-2002 23:22 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Hehe, Koot en Bie waren echt te gek. Jacobse & Van Es helemaal. "Samen voor ons eige", "geen gezèèèèìik... iedereen riiiijjjk", briljant gewoon! En het wordt nu allemaal werkelijkheid! Ze waren hun tijd wel vaker ver vooruit. En natuurlijk zijn er allemaal rake creaties die me bij zijn gebleven, van de Joegoslavische ijscoman Milos Pecik (met z'n vloeibare 'Winter Eis' ) tot de allesvrezer (om maar wat minder bekende te noemen).



Dat was nog eens èchte satire in plaats van het tamme gedoe van vandaag de dag.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 07-09-2002 23:23 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 7 september 2002 23:19 schreef attila_de_hun het volgende:
Ja wat dacht je dan. Koot en Bie dat is voor de grijsaards. Jonkies lachen om Bob Sagget etc.


wat een TRUEe opmerking

[Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 07-09-2002 23:23]


Oud Vuil.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 07-09-2002 23:24 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Hehe, Bob Fagget.


Bazzio Attacks!!!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-09-2002 23:30 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2002 23:24 schreef bazzio het volgende:
Hehe, Bob Fagget.


slechts een maar? ik wil er wel 100 plaatsen. wat een stomme gladde slijmbal is dat. nee, koot en bie was inderdaad subliem en supergoed. ook in nederland kan niks tippen aan koot en bie op hun best. Die duitse leraar was altijd super, o.den beste of zoiets. en de vieze man en de familie vander laak, en die gast die bij zijn moeder woonde en die altijd zij: Ik wil niet geholpen worden, ik wil alleen maar eengeile vriendin waarmee ik... etc etc etc. van mij mogen ze ALLES herhalen.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 07-09-2002 23:32 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Hehe, Jacobse en van Es op je desktopkorte samples)

http://www.zwartekat.nl/downloads/kootbie.zip


Bazzio Attacks!!!


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 07-09-2002 23:33 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2002 23:32 schreef bazzio het volgende:
Hehe, Jacobse en van Es op je desktop: (korte samples)

http://www.zwartekat.nl/downloads/kootbie.zip


Bazzio Attacks!!!


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 07-09-2002 23:37 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 7 september 2002 23:30 schreef attila_de_hun het volgende:
slechts een maar? ik wil er wel 100 plaatsen. wat een stomme gladde slijmbal is dat. nee, koot en bie was inderdaad subliem en supergoed. ook in nederland kan niks tippen aan koot en bie op hun best. Die duitse leraar was altijd super, o.den beste of zoiets. en de vieze man en de familie vander laak, en die gast die bij zijn moeder woonde en die altijd zij: Ik wil niet geholpen worden, ik wil alleen maar eengeile vriendin waarmee ik... etc etc etc. van mij mogen ze ALLES herhalen.


weet je wat eigenlijk nog gaver is, koot en bie op elpee. korte stukjes die wel zo zwaar goed zijn. van het simplistisch verbond. ik zoek ff.


Oud Vuil.


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen