|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Oftewel, om grapjes over de naam voor te zijn , de sluitspier van metal Groningen trekt voor goed samen. Deze zaterdag of volgende week (daarover gaan verschillende geruchten) is deze kroeg, voor het laatst open. Hier een stukje in het Dagblad van het Noorden: http://www.dvhn.nl/nieuws/dvhn-video/article6302666.ece/Geest-van-metalcaf%C3%A9-De-Ster-schijnt-door-in-Benzinebar Op 10 september is er een Vera een afscheidsconcert met optredens van allerhande Groningse metalbands: http://www.vera-groningen.nl/mainstage/de-ster-afscheid-van-cafe-de-ster De Ster maakt een doorstart in de Benzinebar, dat wel, maar toch heel zuur om het mooie pandje in de Peperstraat te moeten verlaten! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Uiteraard aanwezig |
|
Bietje jammer ja. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Is er al iets bekend van welke bands er spelen? |
|
quote: Dat zou wel leuk zijn ja. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Van de site van Vera: quote: Met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid kan ik wel stellen dat er Groningse metalbands gaan spelen ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Wel aanwezig lijkt me! |
|
yuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Hmmm, verrassend... Ik had de creme de la creme van de Flevolandse metalscene gedacht Ben er uiteraard ook bij Hoop dat die Benzinebar een beetje volk trekt, toch een beetje buiten het centrum |
|
Benzinebar is in ieder geval een stuk groter. Jammer van De Ster, toch een legendarische kroeg, ook al vond ik er eigenlijk zelf nooit wat aan. |
|
Buiten zitten chillen was/is eigenlijk nog het beste van de ster |
|
quote: dat ja en ff een jack daniels wegtikken met Johnny Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Vanavond de Ster voor het laatst open!Dus vanaaf nog even wat Hertog Jannetjes leegdrinken daar, nu het nog kan ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
goed dat je het zegt. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: ik doe met je mee Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Ik kom waarschijnlijk ook wel even |
|
Dan zitten we in Duitsland. |
|
Deze nigger is scherp |
|
pa pa l' americano! |
|
ik wil even een flesje drank voor Johnny meenemen, maar waar kan je die op dit tijdstip nog krijgen.. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Bij hem zelf |
|
uh... Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: Zijn er in Groningen geen supermarkten meer open? Neem anders de trein naar Leeuwarden, de C1000 op de Snekertrekweg (5 min van station) heeft een slijterij en is tot 21.00 open. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
quote: ik begeef mij alleen op fries grondgebied in uiterste noodgevallen Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Wat doe je dan in Groningen? |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Volgende pagina |