|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Denk aan een nummer over wind der verandering over het voromalige Oostblok Oh wat betreft eyehategod en toen, ze wilden zelf heel erg graag spelen en zeurden toen aan het hoofd van de organisatie maar hadden nog geeneens een contract onder ogen gehad [Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 15-11-2010 15:18] Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Voor zover ik weet wel. Maar nog steeds niet bevestigd. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote:En bedankt. Zit ik met dat nummer in mijn hoofd. Wiiiiind of change. |
|
quote: Zit helaas ook vast in mijn hoofd Wat een draak van een nummer. Maar ja alles na Blackout trek ik slecht van ze. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Eerder vandaag bekendgemaakt: Ozzy Osbourne - Scorpions Opeth - Anathema - Black Label Society - Kreator - Bolt Thrower ... 1349 - Ancestors - Arkona - Arma Gathas - Atheist - Audrey Horne - Black Dalhia Murder - Comeback Kid - Dagoba - Electric Wizard - Exhumed - Eyehategod - Firewind - The Gates Of Slumber - Hawkwind - Krisiun - Korpiklaani - Kylesa - Masters Of Reality - Mekong Delta - Pain Of Salvation - Red Fang - Satanic Warmaster - Skeletonwitch - Skyforger - Street Dogs - Unleashed - Vader Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Godver... wat een gave line-up eigenlijk weer... Hm... maar eens gaan zien dan. |
|
quote: Netjes Netjes En Bolt Thrower |
|
Holy fucking SHIT OPETH & BOLTTHROWER [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 21-11-2010 2:29] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Al sterke interesse voor deze bands: Opeth - Anathema- Ancestors - Audrey Horne - - Dagoba - Electric Wizard - Eyehategod - The Gates Of Slumber - Hawkwind - Kylesa - Masters Of Reality - Pain Of Salvation en van de reeds bevestigde: Church of Misery - Melvins - Converge |
|
Hawkwind, nice! You have time. You are doing fine. |
|
Aanwezig! Ticket in de pocket! Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
Judas Priest zal er ook staan. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ticketjes zijn binnen Faustian Spirit of the Earth |
|
Tot nu toe nog niet zo overtuigend als voorgaande jaren, vind ik. Al staat er wel weer genoeg moois tussen. |
|
Eens gekeken wat ik tot nu toe op Hellfest wil zien: Zeker: 1349 Belphegor Black Label Society Bolt Thrower Electric Wizard Krisiun Mayhem Opeth Orphaned Land Ozzy Satanic Warmaster Septic Flesh Skyforger Sodom Therion Triptykon Vader Waarschijnlijk ook wel: Arkona Church of Misery Dodheimsgard Eyehategod Grave Karma To Burn Korpiklaani Kreator Kylesa Malevolent Creation The Gates of Slumber The Melvins Unleashed Nog 50 bands die aangekondigd moeten worden... ik ga me niet vervelen denk ik Faustian Spirit of the Earth |
|
+ Terror Volgensmij is deze band ook al zo'n 5 jaar non-stop aan het touren. |
|
S.U.P/supuration confirmé le 19 (ouverture d'une mainstage) Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
Ja dit is zeker een aantrekkelijk feestje. Even kijken hoe ik dit ga laten gebeuren. |
|
Ik kan niet wachten tot volgende week donderdag Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ticket is al binnen maar ben wel zeer benieuwd naar die nieuwe namen dan. |
|
quote: Zit genoeg leusk voor jou tussen Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Zit genoeg leuks voor jou tussen [Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 21-01-2011 19:06] Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Oew. Das dan wel weer erg gaaf! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik las op last.fm dat High On Fire ook komt. You have time. You are doing fine. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |