|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Heeeeeel benieuwd naar de nieuwe namen Faustian Spirit of the Earth |
|
Ik ook. Misschien wel heen dit jaar. mental |
|
morgen om 17u de nieuwe namen Ik ben voornamelijk benieuwd naar Neurosis of zij er nu effectief gaan staan |
|
Zitten kan natuurlijk ook. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ben benieuwd. Ik hoop op Corrosion of Conformity, Social Distortion en Blood for Blood. |
|
COC staat overal toch deze zomer? Tilburg, maar ook in Deventer. |
|
COC zou cool zijn. Social Distortion is iig rond die tijd op tour dus zou goed kunnen? Wouldn't mind! Blood for Blood tour eindigt al ver voor Hellfest dus die lijkt mij sterk. |
|
Kruger en Tool hebben zichzelf bevestigd schijnt. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Tool!? |
|
Blood For Blood speelt wel 2-7-2011 op with full force. |
|
quote: Klopt van Tool. |
|
Ik hoop heel erg dat dat Tool gerucht waar is. Verder schijnt Iggy Pop ook te komen. Vandaag dus nieuwe namen, begrijp ik? You have time. You are doing fine. |
|
quote: Bron? want straks beweer je nog dat zowat alles wat ik wil live zien er zal staan [Dit bericht is gewijzigd door Tool-fan op 27-01-2011 10:34] |
|
Nog 5 uurtjes en dan weten we nieuwe namen... |
|
Geen Tool dus hahahaha, lekker zo'n inside informer die er naast zit maar is ie dan: The new bands are: Iggy And The Stooges - Rob Zombie - Apocalyptica - Cavalera Conspiracy - Disturbed - Alter Bridge - Kyuss Lives! - Monster Magnet - The Cult - Mr Big - U.F.O. - Cradle Of Filth - Morbid Angel - Meshuggah - Clutch - Corrosion Of Conformity - Goatsnake - Buzzov•en - Destruction - Municipal Waste - Whiplash - Maximum The Hormone - Hammerfall - Crucified Barbara - Black Rain - Suicide Silence - Hail Of Bullets - Gorguts - Morgoth - Tsjuder - Turisas - Grand Magus - Lock Up - Anal Cunt - Total Fucking Destruction - Terror - D.R.I. - US Bombs - The Dwarves - Architects - Times Of Grace - Knut - Kruger - Deez Nuts - Lyzanxia - Sup - Klone - Svart Crown - Impureza - Hangmans Chair + 2 Surprise Acts Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
There are only 2 surprise acts left to be announced during the following weeks to complete this year's line-up. Unfortunately Street Dogs and Satanic Warmaster were forced to cancel their appearance. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Meshuggah Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
oh jad... de bron is: http://www.metalstorm.net/events/news_comments.php?news_id=12843&page=&message_id= Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Allemaal niet zo spannend als vorig jaar maar alsnog een prima lineup. Mooi dat Goatsnake er bij staat, daar hoopte ik al heel erg op |
|
quote: Hopelijk staan die ook nog ergens dichterbij. |
|
quote: Persoonlijk vind ik de gehele line-up over de vier podia sterker dan vorig jaar. Maar gvd waar is Neurosis zoals me beloofd is? Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: welja, je had me al doen kwijlen met die naam :D (net als met Tool, hoewel het me sterk leek dat die er zouden staan, ik verwacht ze deze zomer nog op geen podia in Europa) Bij deze heeft Hellfest erg veel lekkere namen voor me, maar geen enkele die me echt een wow gevoel geeft (of het is Kyuss Lives, maar die zie ik in de AB ) |
|
Ziet er weer netjes uit Whiplash Morbid Angel, dat word weer slapen recht voor het podium midden in de drukte [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 27-01-2011 17:30] |
|
Iggy And The Stooges Bareuh... |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |