|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU UU Ach, kon hier toch al niet heen Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Morbid Angel vond ik live niet zo boeiend, maar die mogen wel een tweede kans Bolt Thrower is erg gaaf live, maar al een paar keer gezien. Dat is geen 'moetje' meer. Down En Kylesa, Septicflesh... Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
En Converge Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Maar nergens staat opzeker dat Converge niet komt. En wat voor die EU tour dan? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Zie je die ,smiley hier boven Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Is dit een verlate 1 april grap of wat? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Neuh, maar we weten nu wel dat Converge ook komt op een festival waar jij niet bij aanwezig bent, vandaar dat ik je een ietsie pietsie zit te stangen huhuhuhuhm maar of het leuk is dat is weer een andere vraag ( ik gok van niet) Proost Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Lof joe Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: O, ja. Ik mis nog een C en een K want het is FUCK met ef uu cee kaa zij de Cock met ceeooceekaa tegen zijn collega Fladder. Liefde en zaligheid voor iedereen toe gewenst daar op Hellfest en bedenk dat de grote Spagetie monster voor jullie zonden is gestorven Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Vraagje: We zoeken nog een kaartje voor Daphne, maar als we deze vanuit Frankrijk bestellen betalen we weer zo'n 15 euro verzendkosten extra. Iemand toevallig een ticket over of een ander adres waar deze te bestellen zijn? [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 10-04-2011 22:28] |
|
De tering, wat een puinzooi. Ergste clashes zijn Exploited/Karma To Burn, Iggy/C.O.C., Morbid Angel/Clutch, Triptykon/Converge en Anathema/Grand Magus, maar eigenlijk zijn de hele vrijdag en zondag om te janken. You have time. You are doing fine. |
|
Waar heb je dat gehaald? Trouwens, Rob Zombie speelt ná Iggy Pop op vrijdag??? Faustian Spirit of the Earth |
|
Werd op last.fm gepost, schijnt door een van de medewerkers gescanned te zijn. You have time. You are doing fine. |
|
Enkele keuzes voor mij, maar allemaal snel beslist: Septic Flesh/Black Label Society => SF, BLS zie ik op Graspop Grave/Kylesa => Grave, Kylesa op Graspop Therion/Electric Wizard => Therion, EW op Graspop Opeth/Cradle of Filth => Opeth, CoF op Graspop Dat maakt het makkelijk. Prima schema Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Opeth staat ook op GMM, dan zou ik voor Kyuss Lives! gaan in uw plaats het is maar een tip |
|
coroner en bolt thrower tegelijk ...stelletje Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
quote: Én Bad Brains Die Triptykon/Converge clash is ook naar zeg. |
|
quote: Makkelijk kiezen lijkt me zo Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik vind het eerlijk gezegd nog wel meevallen gezien het grote aantal gave bands op zaterdag en zondag. Coroner / Bolt Thrower is inderdaad echt zwaar klote. En van Black Label Society / D.R.I., Disturbed / Krisiun (of zegt Disturbed de hele tour af?) en Ozzy / Dark Tranquillity word ik ook niet echt vrolijk, maar het had veel erger gekund. |
|
quote: ik dacht dat Disturbed die hele tour afzegt, maar dit ben ik niet zeker @ IPim: Triptykon natuurlijk |
|
quote: Helaas pindakaas Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Disturbed heeft de hele tour (of iig Hellfest afgezegd) Maar de enige echte zwaar kloterige clash voor mij zou Coroner/Bolt Thrower/Bad Brains zijn. Probleem is dat ik alledrie ook al in hun hoogtijdagen live gezien heb. Voor die clash zou het dus een potje dobbelen worden. [Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 27-04-2011 23:57] Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Ik ga enkel de zaterdag van Graspop En ben niet zo wild van Kyuss, dus wordt het Opeth, waar ik toch heel wat meer mee heb. Faustian Spirit of the Earth |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |