IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Hellfest 2011 Vorige pagina | Volgende pagina
Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 28-04-2011 10:07 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2011 0:04 schreef cataclysm child het volgende:
Ik ga enkel de zaterdag van Graspop

En ben niet zo wild van Kyuss, dus wordt het Opeth, waar ik toch heel wat meer mee heb.

begrijpelijk
die zaterdag van graspop steekt er dan ook ver bovenuit, maar ik kan door examens hellfest niet doen
dus doe ik maar 3 dagen graspop (zie ik ook Moonsorrow eens en een 4de keer Opeth ofzo )

Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 28-04-2011 10:38 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 27 april 2011 23:56 schreef iPim het volgende:
Helaas pindakaas

Ideetje: Anders hou je even op met de hele tijd jouw meninkjes en voorkeurtjes pontificaal in andermans blikveld te schuiven, het wordt zo onderhand wel een beetje irritant.

Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 28-04-2011 12:12 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

quote:
Op 27 april 2011 21:42 schreef iPim het volgende:
Makkelijk kiezen lijkt me zo

Triptykon is sowieso wel goed live en Converge helaas wisselvallig.

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 28-04-2011 13:44 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 28 april 2011 12:12 schreef Brent_ het volgende:
Triptykon is sowieso wel goed live en Converge helaas wisselvallig.

En Converge heeft al eerder op Hellfest gestaan. Volgens mij in 2007 of 2009.

Vond Triptykon best wel matig op Roadburn vorig jaar. Maar ik schijn een van de weinigen geweest te zijn die dat vond

[Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 28-04-2011 13:45]

Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

Speedmetalpunk
Usericon van Speedmetalpunk
Posted 28-04-2011 19:06 by Speedmetalpunk Wijzig reactieProfiel van SpeedmetalpunkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/davidvanek

Wat een kutzooi Coroner/Bolt Thrower/Bad Brains wil ik allemaal zien. Hadden ze die niet over 3 dagen kunnen verdelen. Die andere dagen vind ik de headliners maar matig.

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 09-05-2011 23:54 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 10 april 2011 22:26 schreef 6sic6 het volgende:
Vraagje: We zoeken nog een kaartje voor Daphne, maar als we deze vanuit Frankrijk bestellen betalen we weer zo'n 15 euro verzendkosten extra.

Iemand toevallig een ticket over of een ander adres waar deze te bestellen zijn?

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 10-05-2011 7:43 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Hoezo 15E verzendkosten? Ik heb een e-ticket via de website besteld, anderhalve euro administratiekosten geloof ik.

You have time. You are doing fine.

bloodcorpse
Reign in Bloodcorpses
Usericon van bloodcorpse
Posted 20-05-2011 22:34 by bloodcorpse Wijzig reactieProfiel van bloodcorpseQuote dit berichthttp://www.myspace.com/367841243

Perfect, nu tenminste bolt thrower en coroner zien!

Bijna uitverkocht, hopelijk niet veel drukker als afgelopen jaar!

Little change in the bands running order!

Bolt Thrower and Triptycon switch their places!

- Bolt Thrower will be playing from 11.15 pm to 12.15am

- Triptycon will be playing from 01.00am to 02.00am

[Dit bericht is gewijzigd door bloodcorpse op 20-05-2011 22:35]

Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden!

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 21-05-2011 10:00 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Pff nog steeds een kutclash. Nu Bolt Thrower vs Converge en dan alsnog 's avonds Triptykon vs Bad Brains vs Coroner.

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 21-05-2011 12:22 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2011 10:00 schreef Brent_ het volgende:
Pff nog steeds een kutclash. Nu Bolt Thrower vs Converge en dan alsnog 's avonds Triptykon vs Bad Brains vs Coroner.

Inderdaad zeg! Te veel goede bands...

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

iPim
Usericon van iPim
Posted 24-05-2011 17:29 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ausverkauft!

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 24-05-2011 17:39 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Converge was live best kut, eigenlijk. Bad Brains en Coroner kunnen me ook gestolen worden, dus dat worden Bolt Thrower en Triptykon. Verder bij alle clashes al wel besloten wat het gaat worden.

iPim
Usericon van iPim
Posted 24-05-2011 17:41 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Bolt Thrower > Triptykon

Mijn mening.

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 24-05-2011 17:43 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Die spelen niet tegelijk, dus een non-issue. Wel met je eens, verder. Triptykon was best suf, afgezien van de CF nummers.

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 24-05-2011 19:12 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Vond Triptykon op Roadburn fucking goed, Bolt Thrower op NDF vorig jaar geen anjer aan. Maar moet ook zeggen dat het BT kwartje op plaat daarna pas was gevallen dus verwacht veel van de show.

Gelukkig al enige tijd de early bird ticket binnen

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 25-05-2011 0:40 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Vond Triptykon op Roadburn weinig soeps en op plaat ietsie beter maar. erg gehypte als je mij vraagt (net als Celtic Frost en Hellhammer trouwens. invloedrijk wil nog niet goed betekenen, kijk een Venom)

maar helaas voor mij geen keuzes op Hellfest dit jaar.

Houtekiet
Walpurgisnacht
Usericon van Houtekiet
Posted 25-05-2011 21:19 by Houtekiet Wijzig reactieProfiel van HoutekietQuote dit berichthttp://www.myspace.com/houtekiet

quote:
Op 25 mei 2011 0:40 schreef Marcel H. het volgende:
Vond Triptykon op Roadburn weinig soeps en op plaat ietsie beter maar. erg gehypte als je mij vraagt (net als Celtic Frost en Hellhammer trouwens. invloedrijk wil nog niet goed betekenen, kijk een Venom)

maar helaas voor mij geen keuzes op Hellfest dit jaar.

Ik ga wel naar Hellfest. Voel toch 'n soort haat door je uitspraken over Celtic Frost en Venom, ieder eigen smaak natuurlijk maar in plaats van te poepen op door en door Metal Goden dan ga je toch fijn Dream Theatre luisteren of Children of Boredom met je gelikte smaak
'you fucking weener' (nothing personal iedereen heeft een 'fucking weener'). Kronos komt je pakken vanavond pas maar op, hahahaha! Goede bands zijn doorgaans suf maar dat is de smaak die ik heb (intens voor techniek etc.) Heb verder geen zin om discussie aan te gaan al moest ik dit even kwijt - Lady Gaga is een hype Venom en Celtic Frost hebben gewoon genialiteit en gekte 'n klank gegeven (zo gewoon is dat niet maar wel als het door geniale mensen gedaan wordt, althans zo lijkt 't dan vaak). Dus jij moet gewoon 'ns niet voor je beurt praten maat! Verder veel plezier op de festivals etc.

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 25-05-2011 21:23 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Ja, ga nu maar weer.

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 25-05-2011 23:27 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Grappig die post van Houtekiet. vooral omdat hij zegt dat ik van gelikte muziek hou hahahaha. alleen maar omdat ik geen zak aan Venom, Hellhammer en Celtic Frost vind?
ach moet het jochie natuurlijk zelf weten. toen ik Celtic Frost en Venom live zag en tapete waren Dream Theater en Chicken Of Boredom nog in geen velden of wegen te bekennen net als Houtekiet waarschijnlijk.

als er iets is dat ik haat is het wel gelikte muziek.

iPim
Usericon van iPim
Posted 25-05-2011 23:28 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2011 21:23 schreef intothevoid het volgende:
Ja, ga nu maar weer.

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 25-05-2011 23:29]

Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 25-05-2011 23:30 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Grappig die post van Houtekiet. vooral omdat hij zegt dat ik van gelikte muziek hou hahahaha. alleen maar omdat ik geen zak aan Venom, Hellhammer en Celtic Frost vind?
ach moet het jochie natuurlijk zelf weten. toen ik Celtic Frost en Venom live zag en tapete waren Dream Theater en Chicken Of Boredom nog in geen velden of wegen te bekennen net als Houtekiet waarschijnlijk.

als er iets is dat ik haat is het wel gelikte muziek.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 25-05-2011 23:32 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 25 mei 2011 21:19 schreef Houtekiet het volgende:
ieder eigen smaak natuurlijk maar in plaats van te poepen op door en door Metal Goden

Fok dat, ouwe! Vele metal 'goden' verdienen het juist om op gepoept te worden.
quote:
(nothing personal iedereen heeft een 'fucking weener')

Nee hoor, druif.

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

iPim
Usericon van iPim
Posted 25-05-2011 23:34 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Hebben vrouwen ook een fucking weener? Of heeft de persoon in kwestie nog nooit een vrouw in de natuurlijke vorm aanschouwd?

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 25-05-2011 23:34]

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 25-05-2011 23:37 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Jackpot.

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

iPim
Usericon van iPim
Posted 25-05-2011 23:40 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Heeft ie een jackpot gewonnen?

Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com