|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: U gaat ook weer? |
|
quote: Wie weet... Bareuh... |
|
Godverdomme. Dat Tsjuder moet ik zien zeg. |
|
Mijn dag kan niet meer stuk. Goatsnake, Kyuss, Buzzov*en, Iggy, Monster Magnet. Maar waar is Satanic Warmaster heen, verdikkeme? You have time. You are doing fine. |
|
quote: Reden ligt in ideologische aard Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Wat een verrassing... Faustian Spirit of the Earth |
|
Zijn er al glazenspoelers bevestigd? |
|
quote: Maar Anal Cunt is wel ok? You have time. You are doing fine. |
|
quote: A.C. is toch een stuk minder serieus te nemen dan de NSBM van Satanic Warhamster? Vooral voor Fransen Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Lijstje dat ik zou willen zien, zonder rekening te houden met eventuele overlappingen (die er toch zullen zijn waarschijnlijk): Vrijdag: Main stage I: Iggy Main stage II: Morbid Angel Rockhard tent: Mayhem, Belphegor, Vader, Krisiun, Svart Crown (Unleashed, Dodheimsgard) Terrorizer tent: (The Melvins, Karma To Burn, Eyehategod, Church of Misery) Zaterdag: Main stage I: Black Label Society Main stage II: Sodom (Kreator, Destruction) Rockhard tent: Bolt Thrower, Triptykon, 1349, Septic Flesh, Skyforger Zondag: Main stage I: Ozzy Main stage II: Opeth, Therion, Orphaned Land Rockhard tent: Cradle of Filth, Korpiklaani, Tsjuder, Hail of Bullets (Arkona, Grave) Terrorizer tent: Goatsnake, Electric Wizard, Grand Magus (Kyuss, Kylesa, Morne) Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Zo NSBM is het nou ook weer niet, maar goed. Persberichtje van Satanic Warmaster: quote: Ik las dat vooral Bolt Thrower een dikke vinger in de pap heeft in dezen, maar daar weet ik verder ook het fijne niet van. You have time. You are doing fine. |
|
Wat een superline-up!!!! Als ik hierheen ga wil ik beslist zien: vrijdag: Iggy Pop & The Stooges Rob Zombie Mayhem Masters of Reality Zaterdag: Black label society Kreator Sodom Destruction Municipal Waste Bolt Thrower D.R.I. Zondag: Ozzy Osbourne Judas Priest Cavalera conspiracy Doro Atheist Hail of Bullets Kyuss lives Electric Wizard |
|
+ Thin Lizzy edit: en eerder al In Flames, Down, Dark Tranquillity, Duff Mackagan's Loaded en Static-X toegevoegd. [Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 26-02-2011 14:11] You have time. You are doing fine. |
|
Ach, muzikaal had SW daar toch niets te zoeken. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Dit snap ik niet echt... Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Schijnbaar niet, ook die mogen niet meer komen. You have time. You are doing fine. |
|
:') Als ze daar ook al geen humor meer snappen... I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Jammer wel, had ze graag gezien. Ik ga wel in dB's kijken dan. You have time. You are doing fine. |
|
Bron? Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Ik zou eigenlijk eens die foto's van meneer SW moeten opzoeken, dat 'ie voor een altaartje knielt wat onder andere opgeleukt is met een white power vlag, een exemplaartje van Mein Kampf en een fotootje van ome Hitler. Begrijp me niet verkeerd, het zal mij verder een complete rotzorg zijn wat zo'n figuur zoal doet in zijn vrije tijd, al kan ik zeer goed begrijpen dat een commercieel festival zich liever van zulke dingen distantieert. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Deze? En dan daarna aan komen zetten met een verhaaltje over dat de band niet gerelateerd is aan politiek, niet heel geloofwaardig. Had het wel grappig gevonden om Anal Cunt eens te zien maar nu hopen op een (daadwerkelijk :p) goede grind vervanger! |
|
Haha, ja, die ja! Niet helemaal zoals ik 'm beschreef, maar goed, het punt is duidelijk. Het eerste album bevat bovendien ook teksten over een 'Arische wind die het continent overspoelt' en een of ander statement over joodse kapitalisten. Daarnaast bevat een re-release van dat album ook een Blutrache (side project) demo, en wie het artwork van die tape opzoekt ziet ook wel genoeg (white power symbooltjes, een track met de titel "Arische Freiheit"). Dus ja, dat kan 'ie allemaal best wel doen, en nogmaals, dat kan me geen donder schelen allemaal, maar dan moet 'ie niet gaan zeiken dat er boycotjes volgen. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Maar neen hoor, geen extreemrechts, 'om te lachen' I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Faustian Spirit of the Earth |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |