|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat een goeie... Moest je nou echt na een goede opmerking, meteen weer je dieptepunt bereiken? |
|
Een dieptepunt is slechts een verbeelding. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
nog op zoek naar twee combitickets of twee tickets voor de zaterdag : sander_boury@hotmail.com |
|
Als iemand nog een 3 daags kaartje over heeft, of iemand kent die er vanaf wilt, graag even mailen naar: pim_v88@hotmail.com Alvast bedankt |
|
Zelfde hier |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 05-06-2011 15:54] |
|
quote: In " mijn" plaats. Mooi is dat. =) |
|
oej |
|
!!! Als er nog iemand tickets heeft voor 3 dagenhellfest ? Mag je zeker mailen : sustronck_tom@hotmail.com thx ! |
|
zo heb ik ook nog 1 drie dagen kaart nodig, help me uit de brand, stuur maar een pm. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 08-06-2011 17:48] |
|
2 tickets voor de vrijdag en 2 tickets voor de zaterdag van hellfest te koop elk 50 euro sander_boury@hotmail.com |
|
2 van de 3 dagen is niet slecht |
|
Nog mensen die met de bus vanuit Eindhoven gaan? You have time. You are doing fine. |
|
Jup. Zin in! |
|
Oja Pim, kijk even voor mij of ze dit shirt hebben: http://badbrainsofficialstore.com/covers/shirts-logo.jpg Mag je die wel even scoren voor mij aub in maat M |
|
quote: Check! |
|
quote:+1! |
|
quote: yes Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
Morgen al vertrekken! |
|
Wij donderdagochtend. Zin in! |
|
Idem hier. Eerst naar Kortrijk met de trein en van daaruit vertrekken met kameraad z'n camionette rond 11u Faustian Spirit of the Earth |
|
Wij vertrekken van Goddess vanavond al zodat we morgenochten/middag de zooi kunnen opbouwen, vandaar. |
|
Wegens ziekte kan ik morgen (do. ochtend 9 uur) niet mee vanaf Eindhoven met de bus naar Hellfest... weet iemand nog iemand of ben je iemand die twee kaartjes zoekt (1 busreis + 1 festivalticket) laat snel horen mail: houtekiet_deps@hotmail.com tel.: 0629240424 wie 't eerst komt 't eerst maalt Prijs valt nog wat over te onderhandelen, eventueel. Originele prijs was 250 eurotjes Deze busreis is voor heen do. ochtend + terug op maandagochtend, georganiseerd door Doomstar Bookings die ik inlicht. [Dit bericht is gewijzigd door Houtekiet op 15-06-2011 14:04] |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |