IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Hellfest 2011 Vorige pagina | Volgende pagina
Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 26-03-2011 12:55 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Qua line-up nog steeds beste metal fest van Europa, ook zonder Unleashed

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 26-03-2011 12:59 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Converge, uiteraard

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 26-03-2011 13:53 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Hopelijk leuke vervanger voor Unleashed, die kunnen mij gestolen worden iig

Woutjinho
Usericon van Woutjinho
Posted 26-03-2011 16:15 by Woutjinho Wijzig reactieProfiel van WoutjinhoQuote dit berichthttp://https://rateyourmusic.com/~Woutjinho

Aanwezig... Alleen op de metalmarket dan

Atomization: Bandcamp - Spotify

cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 26-03-2011 18:05 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2011 13:53 schreef Brent_ het volgende:
Hopelijk leuke vervanger voor Unleashed, die kunnen mij gestolen worden iig

²

Faustian Spirit of the Earth

cataclysm child
Posted 30-03-2011 16:21 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Hellfest Open Air Festival
Hellfest 2011:

Changement de line-up/Line Up change !!!

Unleashed, BlackRain & Masters Of Reality
...
remplacés par/replaced by

Primordial, Headcharger & The Damned Things !

Primordial

holysjit
Usericon van holysjit
Posted 30-03-2011 16:41 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Godsamme. Ik moet ooit naar Hellfest. Kan Graspop nog wat van leren.

iPim
Usericon van iPim
Posted 30-03-2011 18:24 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2011 16:41 schreef holysjit het volgende:
Godsamme. Ik moet ooit naar Hellfest. Kan Graspop nog wat van leren.

Jup, ze hebben Converge

yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 30-03-2011 18:28 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

Zo dan; Unleashed vervangen door Primordial.
Dat is wel een hele mooie ruil.

Brent_
Usericon van Brent_
Posted 31-03-2011 16:04 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

quote:
Op 30 maart 2011 18:24 schreef iPim het volgende:
Jup, ze hebben Converge

Nou weten we het wel, je hoeft niet overal je keutel kwijt.

En mooie vervangers opzich. The Damned Things wil ik nog wel eens zien en Primordial kan ik op plaat niet in komen maar ben benieuwd hoe het live is. Ik heb er wel weer zin in!

iPim
Usericon van iPim
Posted 31-03-2011 17:29 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ik ben ook wel benieuwd naar The Damned Things op Graspop. De zanger van Every Time I Die is zeker een baas en ondanks dat de muziek best wel standaard is, zit het vol met plezier. Perfect om even te chillen op een festival!

En daarnaast is de line-up de beste van de EU zomerfestivals in mijn ogen, had ik al gezegd dat ze Converge hadden?

Op zaterdag zou ik mijn tentje bij de Terrorizer Stage neer willen zetten, maar op Rock Hard staan ook geweldige dingen.

Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 31-03-2011 21:59 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Ik hoop heel hard dat Primordial ook naar graspop komt

weet er soms iemand waarom Masters Of Reality niet op Hellfest speelt? Ik hoop dat ze hun show op graspop ook niet moeten cancellen

[Dit bericht is gewijzigd door Tool-fan op 31-03-2011 22:00]

holysjit
Usericon van holysjit
Posted 31-03-2011 22:06 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

quote:
Op 31 maart 2011 21:59 schreef Tool-fan het volgende:
Ik hoop heel hard dat Primordial ook naar graspop komt

Second that!

cataclysm child
Posted 31-03-2011 23:11 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Primordial staat samen met While Heaven Wept en Alcest op 1 juni ook in de Biebob btw.

Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 31-03-2011 23:20 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2011 23:11 schreef cataclysm child het volgende:
Primordial staat samen met While Heaven Wept en Alcest op 1 juni ook in de Biebob btw.

dat weet ik, maar zit dan in de examens
en daarnaast is Biebob altijd kut om nog met het openbaar vervoer terug te kunnen keren naar huis

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 07-04-2011 18:41 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Gorguts en Skeletonwitch ook gecancelled. Vervangers zijn Possessed en Severe Torture.
Mooi klote, Gorguts wilde ik graag zien. Nu al twaalf annuleringen voor dit jaar, zoiets heb ik nog nooit meegemaakt.

You have time. You are doing fine.

nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 07-04-2011 18:51 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Converge ook afgelast, gaat lekker daar met Hellfest.

Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 07-04-2011 18:53 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Blij dat ik geen kaartjes voor Hellfest gekocht heb, dan. Converge en Gorguts waren wel dé redenen om te gaan voor mij.

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 07-04-2011 18:55 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2011 18:51 schreef nark het volgende:
Converge ook afgelast, gaat lekker daar met Hellfest.

Nee? Bron?

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 07-04-2011 18:56 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2011 18:53 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Blij dat ik geen kaartjes voor Hellfest gekocht heb, dan. Converge en Gorguts waren wel dé redenen om te gaan voor mij.

Nee gekkie...Toch? Melvins, Goatsnake, Hawkwind, Electric Wizard? Church of Misery, Eyehategod?

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 07-04-2011 18:59 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2011 18:56 schreef intothevoid het volgende:
Nee gekkie...Toch? Melvins, Goatsnake, Hawkwind, Electric Wizard? Church of Misery, Eyehategod?

Converge en Gorguts staan boven die Dat zijn voor echt dingen die naar 'moeten zien' gaan in plaats 'heel graag zien'.

Maar die bands zijn ook zeer goede redenen om te gaan. En eerlijk is eerlijk, toen ik de line-up weer wat doorkeek begon het toch weer wat te jeuken :')

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 07-04-2011 19:01 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Converge is niet gecancelled hoor, nog nergens melding van gemaakt. Last.fm, Hellfest forum, facebook, nergens. Nark lult uit zijn nek.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 07-04-2011 19:03 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Ah, nark zal aan het proberen zijn iPim een hartaanval te bezorgen

Dussss... Nog kaarten voor Hellfest? (A)

edit: DHG speelt ook?!?

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 07-04-2011 19:04]

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 07-04-2011 19:04 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Je kan ongetwijfeld met ons meerijden.
edit: niet ongetwijfeld. Waarschijnlijk wel.

[Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 07-04-2011 19:04]

intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 07-04-2011 19:05 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2011 19:03 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
edit: DHG speelt ook?!?

En Down, Morbid Angel, Bolt fucking Thrower...

Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com