|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
de grondleggende gothblack sound van Dusk is tijdloos, de rest zijn nummertjes met catchy refreintjes en tierlantijntjes met nu en dan een uitschieter signature |
|
Die stem bij Nocturnal Supremacy op de heruitgave van Dusk... Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Ik heb eigenlijk alleen Funeral in Carpathia, Haunted shores of Avalon en beauty slept in Sodom van die "originele" Dusk geluisterd, en toen had ik wel genoeg gehoord. Fijn dat de gitaren eindelijk te horen zijn, maar ik vond het verder niet echt beter dan de Dusk versie die ik al sinds jaren heb. |
|
Nu staat CoF niet bekend als de beste liveband aller tijden, maar dit is wel vet zeg: Wist helemaal niet dat ze die live deden, maar dik in orde, dit. Drummer ook stukken minder irritant aanwezig, dit zou ik wel eens live willen zien Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ik hoor alleen maar pok pok pok pok pok pok pok pok pok pok pok pok pok pok pok pok pok pok pok pok pok pok pok pok pok pok pok pok pok pok pok pok pok pok pok Hebben wel meer metal drummers last van. That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
|
quote: Och, voor een opname uit het publiek vind ik het geluid nog wel te doen... Overigens dikke hulde aan het mini-crowdsurfertje aan het begin Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Hahaha, idd. Nog wel even leren hoe hij zijn duivelshorentjes moet maken [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 12-01-2019 13:02] Bazzio Attacks!!! |
|
Gaaf nummer ja. Laatste keer dat ik CoF zag, was het geluid prima in orde (zo'n 3 jaar geleden), maar idd, in het verleden was het geluid vaak bagger. |
|
Er komt binnenkort een remixed/remastered versie van Cruelty and the Beast uit. Een van de nummers, "Lustmord and Wargasm", is inmiddels op Spotify te beluisteren. Ik ben opzich niet een heel groot fan van dergelijke releases. Maar ik moet zeggen, deels omdat ik nooit echt overtuigd was van de originele sound van het album, ben ik al echt heel erg fan van het reeds verschenen nummer. Ben echt benieuwd naar de hele plaat! De drums vooral klinken zoveel ontiegelijk vetter! |
|
Godver, een geslaagde remix voorwaar. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ja! Het is wel effe wennen, maar klinkt erg vet, stukken organischer ook.. Voor de mensen zonder Spotify: Wat een geniaal album is dit toch. Af en toe vergeet je bijna wat een fantastische band CoF voor Midian (dat nog wel te doen was) was. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ben hem nu voor 't eerst aan het luisteren. Het is echt een compleet andere plaat geworden met die nieuwe mix/master. Alle dingen die ik altijd 'jammer' vond aan het origineel (slechte drummix, keys nauwelijks te horen) zijn verbeterd. Vooral Cruelty Brought Thee Orchids, hallelujah! Puur genieten dit. [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 31-10-2019 20:05] |
|
Ja, dit is een fantastische remaster! |
|
quote: +1 zou had ie bij uitkomen moeten klinken. |
|
"Poisonous Dark Metallers CRADLE OF FILTH reveal the title of their forthcoming 13th studio album as being "Existence Is Futile". Their monumental new opus -the 13th (unlucky for all) studio album of the band to date - was once again recorded at Grindstone Studios with producer Scott Atkins and is embellished with artwork from Arthur Berzinsh, who is guilty of accomplishing the last two album artworks in the Cradle back canon. Further nihilistic details from the crypt will soon see the light of day. "Existence is Futile" which features a new as-yet-named keyboardist/backing singer, is due to be unleashed later this year through Nuclear Blast Records." The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik ben benieuwd, al is er sinds Nymphetamine nooit één echt blijven hangen. *zet Vempire en Dusk ...and her Embrace weer even op* [Dit bericht is gewijzigd door Ravnajuv op 04-02-2021 23:31] Hafgufa |
|
quote: |
|
quote: Vergeet 'The Principle...' toch maar niet, die hoort ook in dat lijstje thuis... |
|
Ik ga voor Vempire, Dusk en Cruelty. Principle is een beetje wat Soulside Journey voor Darkthrone is. Het hoort erbij, maar is toch anders. Hafgufa |
|
Hammer Of The Witches? Iemand? Vox Clamatis in Deserto |
|
quote: Ik vind Soulside Journey ook een fantastische plaat |
|
quote: Bingo! "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: Meh Godspeed on the Devil's Thunder is de laatste plaat die me echt geboeid heeft. Over Manticore en Darkly Darkly heb ik het liever niet. HotW en Cryptorania zijn best chill, maar gehuld in middelmatigheid. Als die nieuwe in dat verlengde ligt weet ik nog niet of ik hier echt siked voor ben. [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 05-02-2021 16:53] |
|
Cradle is zo'n band die ik vooral voor de merch volg merk ik. Net als Behemoth, daar vind ik na Pandemonic Incantations* muzikaal vrij weinig aan, maar die hebben wel vaak gave shirts. * PI is echt een gaaf album trouwens. Hafgufa |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |