|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
belachelijk, dat schmink porem.. geen gezicht, echt.. Vind ik ook niet |
|
Nieuwe EP is wel nice opzich, maar meer iets voor de echte fans. Nieuw nummer is vet, demo's voegen opzich niet echt veel toe, die remix heb ik links laten liggen, en die orkestrale versie van Summer Dying Fast klinkt wel aardig. De documentaire is wel aardig en het concert op Graspop is verrassend vet. Ondanks de mindere vocale prestaties zetten ze toch een retestrakke show neer. Nouja volgend jaar dus het nieuwe album + dat orkestrale album, wordt dus al een mooi jaar! Komen vette nummers op die orkestrale plaat. |
|
quote:Klopt. Die draai ik tegenwoordig met regelmaat. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Zou wel heel verrassend zijn, want dat was best slecht eigenlijk. Die EP ga ik wel aan me laten voorbijgaan denk ik, ben wel benieuwd naar dat orkestrale album. Faustian Spirit of the Earth |
|
Best slecht? Het was erbarmelijk! Cradle is live al vaker niet te pruimen, maar de gig op GMM was het dieptepunt van alle keren dat ik ze heb gezien. |
|
Ik heb ze überhaupt nooit gezien dat ze het goed deden. Slechts meerdere gradaties van slecht. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Nou ja ik was er zelf niet bij op Graspop dus ik kan alleen oordelen wat ik op de DVD hoor/zie. Zal dan wel genoeg getweeked zijn aan de knopjes als ik jullie zo hoor. |
|
quote: Toen Barker nog in de band zat heb ik ze meermaals schitterende concerten zien geven (zelf een keer zonder keys en zelfs dat was een erg gaaf concert). Daarna helaas nooit meer. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ik later ook nog wel eens, maar de band wisselt enorm live. De ene dag is het zeer goed te doen terwijl het de volgende dag volledig kut kan zijn. Heel bizar heb ik dat altijd gevonden. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: De bootlegs die ik uit die tijd heb zijn ook allemaal stuk voor stuk orgasmic. |
|
quote: Yep. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Met Barker stonken ze live ook. CoF live goed = nog steeds onder de maat. Beluister de liveopnames die ze zelf uitbrengen maar eens. Iedere andere band zou dat niet durven uitbrengen, maar CoF kan live nou eenmaal niet presteren en dweept dan maar met het minst slechte; wat voor hun doen dus 'goed' is, maar naar algemene maatstaven nog steeds slecht. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: De enige officiële live-opname met Barker staat op die PanDaemonAeon-video en die is juist erg goed. De bootlegs die ik heb uit die periode zijn echt super (dat vindt ColdheartMinor kennelijk ook). Ik heb ze destijds tig keer gezien en ze waren telkens echt goed. quote: Hoewel ik ze sindsdien ook allesbehalve vind (zeker live) slaat deze redenering echt nergens op. Geloof je nou echt zelf wat je hier zelf hebt geschreven? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:Bagger. quote:Beschamend. quote:Slecht. quote:Is het te hoog gegrepen voor je? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
De vader van mijn vriendin was zelf bij het optreden wat CoF weggaf op Dynamo in 97. Nu vind ik die bootleg al een van mijn meest dierbare bezittingen, en steeds als ik iets van CoF op zet kan hij maar niet ophouden over hoe geweldig het was, en hoe onder de indruk hij was van de band, anhoewel het voor de rest niet zijn muziek is. (Hij is meer van de jaren '80 thrash/death scène) Zeer kritisch ventje dus, wil wel wat zeggen. EN ja, ik denk dat het gewoon op meningen aankomt. ALs Kwel het kut vind, vind Kwel het kut, en so be it. Dan mogen wij het in ieder geval wel nog goed vinden. Case closed, nu weer lief doen. |
|
quote: quote: Niet echt nee. Ik heb alleen graag dat er inhoudelijk op iets wordt ingegaan ipv van op New Kids niveau gewoon maar om het even wat te roepen om willens nillens mijn gelijk te halen. Just my two cents. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
ik was bij het concert op GMM en vond het eigenlijk best wel goed. Voornamelijk door de setlist dan, het geluid was idd niet zo super |
|
quote: Hmmm.. Moeilijk.. Vind het principe te gek, en de uitvoering is wel erg goed, maar toch ben ik er nog niet helemaal over uit. Al luister ik dit op mijn laptop, en moet je dit denk ik horen over een flinke installatie op angstaanjagend volume.. De fluistervocalen hadden van mij niet gehoeven, bijdrage van Sarah Jezebel Deva passen er wel weer mooi in.. Paar screams hadden wellicht niet misstaan. Wellicht straks de hele plaat een paar keer in zijn geheel luisteren. In ieder geval lang niet slecht! Terwijl ik dit typ heb ik ook Summer Dying Fast gevonden, en die klinkt wel erg gaaf zo... Toch weer een CoF CD die ik ga kopen. Lang geleden. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Saaie meuk. In eerste instantie klinkt het wel oké maar het is net een lang intro waar het nummer niet wil beginnen en het intro dan maar doorgaat. Ik zit te wachten op harde gitaren die invallen en het typische gekrijs van de heer Filth...maar het komt maar niet. Als ik dan "horror muziek" wil horen zet ik wel Goblin of een Fabio Frizzi op of de klassieke muziek van een James Bernard(soundtracks van de Hammer Horror films). Met deze COF meuk kan ik weinig. bub |
|
Een idee met redelijk veel potentieel, maar dit is idd gewoon saai. Faustian Spirit of the Earth |
|
Heel mager spul. Klinkt alsof het uit een keyboard van €100,- komt. Ja hoor... |
|
quote: 1. "The Unveiling of O" 2. "The Abhorrent" 3. "For Your Vulgar Delectation" 4. "Illicitus" 5. "Manticore" 6. "Frost on Her Pillow" 7. "Huge Onyx Wings Behind Despair" 8. "Pallid Reflection" 9. "Siding With the Titans" 10. "Succumb to This" 11. "Nighmares of an Ether Drinker" (Deluxe edition bonus track) 12. "Death, the Great Adventure" (Deluxe edition bonus track) 13. "Sinfonia" Zin in. Eerste nummertje klinkt al lekker! |
|
Hmm.. Leuk, maar sfeerloos. Blijf eht elk album weer opnieuw proberen, maar uiteindelijk kom ik toch elke keer weer terecht bij de platen voor Midian. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
De sound op dit nummer is echt geheel anders of elk album ervoor. Beter of slechter spreek ik me nu nog niet over uit, daarvoor wil ik eerst het gehele album horen, maar in elk geval anders. |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |