IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : hierrrrrrrrrrrr! pak nog een keer aan (weggeeftopic deel 666) Vorige pagina | Volgende pagina
Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-12-2012 1:11 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2012 1:06 schreef MR. N het volgende:
Hey Vin! Je mag die Sony wel meenemen morgen!


Hey, ik hou hem wel even apart voor je. Ziet er namelijk naar uit dat we met de NS komen, Saabje staat met een kapotte dynamo en kan die pas na zaterdag vervangen. En om nou een 30kg (!) wegende monitor mee te slepen in de trein is ook weer wat overdreven


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 07-12-2012 1:14 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 7 december 2012 1:11 schreef Valorian het volgende:
Hey, ik hou hem wel even apart voor je. Ziet er namelijk naar uit dat we met de NS komen, Saabje staat met een kapotte dynamo en kan die pas na zaterdag vervangen. En om nou een 30kg (!) wegende monitor mee te slepen in de trein is ook weer wat overdreven


Ah, dat is wel lastig ja, haha. Maar dan pik ik hem binnenkort wel op. Ies mooi voor kantoor!


Boeiender


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-12-2012 1:15 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2012 1:14 schreef MR. N het volgende:
Ah, dat is wel lastig ja, haha. Maar dan pik ik hem binnenkort wel op. Ies mooi voor kantoor!


Mooi, heb ik weer ruimte hier.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 07-12-2012 1:17 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com



Boeiender


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 04-01-2013 10:16 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Iemand belang bij een 2 persoons-bed? Metaal, bruin (hout-look), 160x200cm. 2 lattenbodems van 80x200 naast elkaar in een metalen frame. Hoofd- en voeteneind bestaan uit spijlen. Foto bij interesse.
Gratis af te halen in Badhoevedorp, past helaas niet in de brievenbus.


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 04-01-2013 16:15 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Gooi je hem even in een .zip-bestand en mail je het me door?


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 04-01-2013 17:02 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht



Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 16-01-2013 22:05 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

*helaas, de boel stukmaken bleek toch leuker dan de boel gratis weggeven*

[Dit bericht is gewijzigd door Sonic Titan op 17-01-2013 0:25]


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 16-01-2013 22:25 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

HIM - Razorblade Romance

Gratis af te halen.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Metal Spiderman
Big Guy
Usericon van Metal Spiderman
Posted 16-01-2013 22:40 by Metal Spiderman (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Metal SpidermanQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2013 22:05 schreef Sonic Titan het volgende:
Vorige keer ging het ook zo goed, maar ik heb de volgende zooi nog éénmaal in de aanbieding voordat ze definitief de prullenbak ingaan in verband met een aanstaande verhuizing. Enige voorwaarde is dat je het op moet komen halen.


2x Blasphemous Evil - Old Necromancers pic-LP (occulte nazi-Blasphemy worship! ltd. 188! bijna te cult om te draaien!)
1x Erhabenheit - Von Tempel Zum Throne LP (ltd. 309. Nooit beluisterd, waarschijnlijk lo-fi, ongeïnspireerde, Duitse bedroomzooi, maar toch!!)
2x Wolok - Servum Pecus LP (nog in het gesealde cellofaan, maar ik heb het geYouTubed en dit is serieus slecht. Krijg nog liever een Izegrim-CD dan dat ik naar deze zooi moet luisteren)

1x Cultus / Meslamtaea split 7" (Warrior_of_Odin- / Ascendant Grotesque-approved!)

1x Black Crucifixion - Promethean Gift CD (best wel tof, eigenlijk)
2x Horna - Pimeyden Hehku MCD (vast leuk voor fans, ik vind deze band zelf niet zo interessant)
1x Kaosritual - Svopt Morgenrod CD (serieus een van de beste Noorse black metal releases van de afgelopen tien jaar, sterke plaat dit)
1x Spearhead - Decrowning The Irenarch CD (geen idee, volgens mij black/thrash-achtige zooi, vast wel oké)
1x Warloghe - Womb of Pestilence CD (eerlijk is eerlijk, sterke plaat)


Als ophalen betekent, geen 200 km rijden, kan ik er namens jou wel iemand blij mee maken, mezelf niet, maar wil de honeurs wel waarnemen


No Pain, No Gain


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 16-01-2013 23:01 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 16 januari 2013 22:40 schreef Metal Spiderman het volgende:
Als ophalen betekent, geen 200 km rijden, kan ik er namens jou wel iemand blij mee maken, mezelf niet, maar wil de honeurs wel waarnemen
Tijdens werkuren Hardenbollenstraat te Utrecht; daarbuiten Hamburgerstraat, zelfde stad.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-01-2013 23:04 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

1 stem voor moderator van het jaar. Af te halen in Utrecht.

NB geen leer = geen stem


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 16-01-2013 23:15 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 16 januari 2013 22:40 schreef Metal Spiderman het volgende:
Als ophalen betekent, geen 200 km rijden, kan ik er namens jou wel iemand blij mee maken, mezelf niet, maar wil de honeurs wel waarnemen


Sorry man, alle spullen bevinden zich serieus reeds in de grijze vuilniszak.

quote:
Op 16 januari 2013 23:01 schreef Kvelgeest het volgende:
Tijdens werkuren Hardenbollenstraat te Utrecht; daarbuiten Hamburgerstraat, zelfde stad.


7 x 4
5 x 2
3 x 2
7 x 4
7 x 1
3 x 2
6 x 3
7 x 1

quote:
Op 16 januari 2013 23:04 schreef M. het volgende:
1 stem voor moderator van het jaar. Af te halen in Utrecht.

NB geen leer = geen stem


*springt op fixed gear*

[Dit bericht is gewijzigd door Sonic Titan op 17-01-2013 0:26]


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 19-01-2013 0:39 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 16 januari 2013 22:05 schreef Sonic Titan het volgende:
*helaas, de boel stukmaken bleek toch leuker dan de boel gratis weggeven*
Goede wifebeater-scene!


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-02-2013 18:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

tegen verzendkosten


Coldplay Live 2003 DVD
Transformers VHS deel II
A View To A Kill - 007
Twilight Soundtrack
DVD Die
Scary Movie I dvd

Internal Suffering tourlongsleeve Chaos over Europe


[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 21-02-2013 18:40]


signature


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 21-02-2013 19:43 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 21 februari 2013 18:38 schreef Hypnos het volgende:
tegen verzendkosten


Coldplay Live 2003 DVD

Twilight Soundtrack


Assie, Assie, joehoe!!


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Afschuwelijk
Usericon van Afschuwelijk
Posted 08-04-2013 22:26 by Afschuwelijk Wijzig reactieProfiel van AfschuwelijkQuote dit bericht

Negen keer gratis tapes, verzenkosten voor jou.
Alles in één keer heeft de voorkeur.

Skoll - ... in the mist I saw...
Skoll - Through the Mist We Come Back
Uranus - The Clang of Lances
Evemaster - In Thine Majesty
Iadis - Prophecy
Unholy Faith - False Prophet
Butterfly Temple - Benec
Diablera - Vintage Solemnity
Temple of TIphareth - Strange New Order


Afschuwelijk
Usericon van Afschuwelijk
Posted 09-04-2013 19:58 by Afschuwelijk Wijzig reactieProfiel van AfschuwelijkQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2013 22:26 schreef Afschuwelijk het volgende:
Negen keer gratis tapes, verzenkosten voor jou.
Alles in één keer heeft de voorkeur.

Skoll - ... in the mist I saw...
Skoll - Through the Mist We Come Back
Uranus - The Clang of Lances
Evemaster - In Thine Majesty
Iadis - Prophecy
Unholy Faith - False Prophet
Butterfly Temple - Benec
Diablera - Vintage Solemnity
Temple of TIphareth - Strange New Order


Mailen kan trouwens naar Afschuw at live punt nl


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-04-2013 11:55 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Iemand belangstelling voor zes Zoom.nl tijdschriften?


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 29-04-2013 12:26 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 29 april 2013 11:55 schreef MMayo het volgende:
Iemand belangstelling voor zes Zoom.nl tijdschriften?


Is dat over fotografie? Dan heb ik wel interesse.


Boeiender


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-04-2013 12:32 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2013 12:26 schreef MR. N het volgende:
Is dat over fotografie? Dan heb ik wel interesse.





Edit: Poef, tijdschriften weggospleitos.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 29-04-2013 12:42]


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-06-2013 16:06 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Silence
Usericon van Silence
Posted 10-06-2013 21:28 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Wij hebben er ook nog staan. Beetje mix van bordeauxrood en auberginekleurig. Een twee- en driezitter.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 10-06-2013 21:33 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2013 16:06 schreef ElitE het volgende:
http://link.marktplaats.nl/686383571

Bankje!



Zeg Elite, had jij je cavia's toen ook via Marktplaats gekocht? Ze zijn je nog niet vergeten..



Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 10-06-2013 21:45 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com



Against God and Government


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen