|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
De term 'Hypnos link" begint wel zijn waarde te verliezen. |
|
sorry signature |
|
Volgens mij post ie het Ben en Ruurd topic toch aardig vol met rotzooi. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
alles tegen verzendkots - nooit meer dan 5 euro per 5 cds of ruil enkel die Sadistic Intent graag mooi voorstel signature |
|
Heb nog wat Wii spullen liggen die weg mogen. Games voor zowel de Wii als de Gamecube, een Gamecube controller, 2 WiiMotes waarvan 1 met WiiMotion Plus. Een Wii pro controller en een Gamecube memory card. Qua games TLOZ: Wind Waker, Metroid Prime 1 & 2, Mario Kart Wii (ook 2 WiiWheels erbij, maar die zijn gewoon superbout qua besturing). Prince of persia - the sands of time en Super Mario Galaxy 1. Tegen verzendkosten. |
|
Nou. Daar heb ik zeker interesse in, dat je zegt van ja! [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 26-08-2020 8:06] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
tcusters apestaartje hotmail punt nl |
|
Mocht(en) er na Wim nog Wiimote(s) overblijven, vooral die met motionplus, dan erg gaarne! Mijn dochter heeft net de Wii ontdekt maar aantal games werken niet want geen motionplus... Ik mail ook even voor de zekerheid! En anders heb ik pech Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Normaal gesproken heb je geen pech. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Wim, wil je een ook WiiMote met Motion+? (ik zie enkel mail van Ethereal, nog niks van jou...) |
|
Naar hotmail.com verstuurd, hehe. Nu naar .NL "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Metroid Prime 1 & 2 zeker interesse in, indien die er nog zijn! Ik mail even. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Alles gaat naar Wim minus de WiiMote+, die gaat naar Ethereal. |
|
Nice, thank you! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Te gek man, namens mijn dochter heel hartelijk dank Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Aanbod van het jaar dit, mag weg tegen verzendkosten. Allemaal cassette behalve de onderste, da's een lullig A5 ding. De links gaan naar MA of Discogs. Ik kan de kwaliteit niet garanderen, ik heb ze zelf ooit gekregen en destijds nul- tot eenmaal beluisterd. Siobhan is trouwens geen black maar 'experimental, industrial, minimal' als we Discogs mogen geloven. Todesstoß - Eine verlorene Seele (#119/300) Mons Veneris / JÜT - Morte Lost - Rehearsal II (#40/70) (Op MA en Discogs staat 'white tape', da's deze niet, geen idee waarom.) Snøhvit - Iskald (#4/100) Einsam Gestorben - Isolation (#20/22) Siobhan - Mind Court |||_-_||| / Howling Pain / Galgenveld - Alone, Forgotten, and with No Hope |
|
quote: Graag! Waar kan ik je bereiken? |
|
quote: De witte cassette voor de Lost tape gold alleen voor de eerste paar exemplaren volgens mij. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: Top! Ik bereik jou wel. |
|
quote: EDIT: quote: Oh dan verklaart dat het. Heb ik misschien overheen gelezen. EDIT: Geen idee hoe mijn edit een nieuw bericht is geworden. [Dit bericht is gewijzigd door Diarrepelsteeltje op 25-09-2020 15:26] |
|
En hier ook nog maar even: Ik heb nog oude Aardschokken liggen, 150 stuks ongeveer. Voornamelijk periode 1994 - 2003. Ook nog verschillende andere bladen zoals Metal Hammer, Headache, Watt. In Groningen (stad) af te halen. ... hoe de hazen lopen ... |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |