|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Beide platen zijn weg! |
|
quote: Anders heeft de zoon van een vriend van de aangetrouwde neef van een kennis van mijn buurjongen wel interesse. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote:Interessant... If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Ik weet gelijk wie je bedoeld... Dat is toch die flippo die een vriend bij de Hema heeft die getrouwd is met die vrouw van de C&A, en un hondje wordt altijd door de ophaalservice opgehaald... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Dat het zover moet komen... Eén plek op de gastenlijst voor Eyehategod, Church of Misery en Heavy Lord, morgen in Baroeg, Rotterdam. Anders maak ik er een nietsvermoedende persoon uit de rij gelukkig mee. Compensatie in de vorm van een biertje wordt gewaardeerd. Jeroen punt vangaans at gmail punt com. You have time. You are doing fine. |
|
quote: signature |
|
Iemand interesse in één of beide onderstaande patches? Zo ja, stuur maar een mail met je gegevens, dan gooi ik 't op de post. Hoef niets voor de verzendkosten te hebben. |
|
Wat is het eerste? Kan het plaatje niet zien... |
|
Morbide Angèle signature |
|
quote:Ik heb nul CD's van Morbid Angel, maar werkelijk ELKE noob herkent dat logo toch wel? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Dat is het probleem niet, de afbeelding wil gewoon niet laden, dus ik zie dus zelfs geen logo om al dan niet te herkennen... |
|
G.IR.L. is beetje judgemental signature |
|
G.I.R.L. verwacht van iedere afbeelding dat het pr0n is. |
|
quote: Yes, Morbid Angel. Standaard vierkante embroidered logo patch, wit op zwart. |
|
quote: *fixed* |
|
quote: Als niemand me voor was, graag, you´ve got mail |
|
Ik heb ook nog wel een zooi patches, eens opzoeken binnenkort. Van bands als Opeth en Metallica geloof ik. En ook nog een Immortal vlag en een Marduk bandana, wat moet ik met die troep? Dus, als ik er iemand blij mee kan maken. |
|
die Immortal vlag ja behalve van Damned in Black, hebbek al signature |
|
quote: Als daar naast Opeth en Metallica nog wat heavy-thrash metal patches tussen zitten ben ik wel geinteresseerd. |
|
quote: Heb je die Opeth-patch nog? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Zal ze vanavond even opzoeken, blijkbaar toch genoeg interesse! |
|
Tis voor niks he. |
|
quote: Vriend van me is HELEMAAL gek van Opeth, dus daar kan ik hem blij mee maken. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
en binnen doen? signature |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |