|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb nog een flinke lading lege DVD- en CD-doosjes over, kan ik daar nog iemand blij mee maken? [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 11-06-2013 13:25] |
|
Superscope (by Marantz) CD 310 cassette deck Heeft een tijd in de garage gestaan, en wegens overcompleet gaat 'ie weg. Alleen afhalen, of verzenden tegen betaling. SVP snel reageren anders gaat 'ie naar de kringloopwinkel. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
hou even bij!!!! ik willem! waar staat jouw huis? [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 28-06-2013 12:01] signature |
|
wel geen echte Marantz maar ik heb er wel zin in signature |
|
Stuur effe een mailtje naar erik apestaartje delphidude punt com, aight? Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
hebbie mail gehad? signature |
|
Yep. Sjek joor imeel. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
The Witcher 1:Enhanced Edition, digitale download van gog.com. De game gratis gekregen bij wat aankopen, maar ik heb hem al. Westerse fantasy RPG. |
|
Van: http://forum.zwaremetalen.com/forum_user.php?id=15288 gratis af te halen in Middelburg ongeveer 100 oude aardschokken van 1986 tot 1995. tevens zitten er mog wat rock tribunes tussen. Hopelijk is er interesse en hoeven ze niet naar de stort !!! groetjes. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
iemand een grote subwoofer in zwarte kast van Sony hebben? signature |
|
die onderste in het midden signature |
|
Voor de weggeef: een pakje Eternity Magazines 1997 - 2000. Iemand? signature |
|
quote: Ja, ik! Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
:') You have time. You are doing fine. |
|
Voor de weggeef (tegen verzendkosten): - Tshirt Secrets of The Moon (logo + backside tekst) - Large - Excrementory Grindfuckers shirt - Large - Fukpig XL tshirt met dit opdruk Spewings from a Selfish Nation, by Fukpig fukpig.bandcamp.com 1 keer gedeeld Rompeprop Hoodie XXL - Embryoyo Tshirt As You Drown - coverart debuut Enslaved Ruun Large tshirt signature |
|
Op te halen of tegen verzendkosten te versturen: 4 VHS banden - Metallica - Cliff 'em all - Queensryche - Live in Tokyo - Iron Mainden - Maiden England - Thin Lizzy - Live & dangerous Bij interesse stuur maar een mail naar mbrakert@gmail.com |
|
Een week of twee geleden "Flesh Made Sin - Dawn of the Stillborn/Anni Peccatorum Tenebrum" (het label is onduidelijk, of "Anni Peccatorum Tenebrum" moet het label zijn en geen onderdeel van de titel, volgens mij is het een volwaardige CD, geen promo), een soort re-issue van het album met demo's, bij een bestelling mogen ontvangen. Dergelijke muziek is echter niet aan mij besteed; en ik heb een dermate grote muziekcollectie dat dit ding hier in de weg gaat liggen om daarna in complete vergetelheid te raken. Wie maak ik hier, tegen p&p, blij mee? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Mij! Ik mail je. Als hij er nog is tenminste. |
|
:') Ja, nee.. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
|
|
quote:M'n mail hoert, maar hij's voor jou. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Herziening metalkleerkast. Alles mag weg tegen verzendkosten of ophalen. Weg wegens dubbel - te groot of andere reden. PM - first come first serve: Rompeprop - Embryoyo Hoodie XXL Immortal - The Heart of Winter - White Longsleeve XL Pain - Logo L Mütiilation - Logo Longsleeve L Obituary - Tour 2004 Logo Sleeveless L Abyssic Hate - Logo Sleeveless XL Enslaved - Ruun Tshirt XL Trist (D) - Logo Grey Tshirt L Lifelover - Buildings Tshirt XL Lifelover - Breakwater White Tshirt XL Gnaw Their Tongues - Per Flagellum Sanguemque, Tenebras Veneramus Tshirt L Scar Symmetry - Pitch Black Progress Logo Tshirt L Exodus - Tour 2002 Logo XL Sleeveless Xasthur - Logo Shirt XL Pix bij aanvraag signature |
|
Beter op het borderline-forum van Flair zetten En nu gaan we vegen |
|
Libelle signature |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |