|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Die Myrkskog is anders vrij vet Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
+1 maar ik heb em al. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
20 euro ok GRIL? signature |
|
U heeft mail Black seeds of bunny! |
|
Lijst aangepast. Good taste Nyghty. quote: quote: quote: Not sure wie dit is, ik ga geen mailadres neerplempen, maar het lijkt me duidelijk dat deze persoon niet meer hoeft te reageren. [Dit bericht is gewijzigd door G.I.R.L. op 06-10-2012 15:32] Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Faceboork-bericht. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: :') !! Hoe lame.. echt zo van 'wees blij dat je het gratis mag hebben, wat denk je nou, dat ik ook nog moeite ga doen?' Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Ahhh, dus jij bent die stoethaspel. quote: Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote:Jij zin in een tochtje op de fix? Edit: Meneer ik flikker het weg als je het niet bij Moon Duo komt ophalen!!! [Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 06-10-2012 17:00] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Ho, ho, ik heb óók gezegd dat die zooi afgehaald kon worden. Maar goed, die stapel die op jou ligt te wachten, dump ik wel bij Rani.. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote:Mooi. Heb ik het vanavond nog! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Trouwens, dat ophalen is ook niet zonder risico. Kun je je dat verhaal nog herinneren van die knul die anderhalf uur in de trein heeft gezeten om een op eBay gewonnen 7" ter waarde van vijf euro bij me op te halen, en meneer doodleuk aan kwam zetten met een opengetrokken halve liter in zijn klauwen? Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Hij wilde betalen met de opengetrokken halve liter? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Aan opsturen tegen verzendkostenvergoeding doe je zeker niet? |
|
quote:Nee. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Shame. |
|
quote:En nog alles wilde onderschijten, die? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: . Niemand? Anders gaan ze de kliko in... ---> Vertrokken! [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 09-10-2012 20:36] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
mag altijd B.A. Striepe 5 9990 Maldegem Bleggië signature |
|
quote: Sorry Hyppie, iemand was je via mail voor Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Pioneer Stereo Double Cassette Deck CT-W205R [sr]. Weet niet of er uberhaupt ooit een afstandsbediening bij zat, maar if so: die ben ik kwijt. Bij interesse ontstof ik 'm. Alleen ophalen natuurlijk. Ding past nét niet in een bubblewrap enveloppe. :') Galgaras - Rehearsel 1 tape. Staan 4 nummers op. Kan niet lezen welke. :') Die kan per post tegen verzendkosten. Hier reageren of me lastigvallen via tcustersAThotmailDOT.nl [Dit bericht is gewijzigd door G.I.R.L. op 04-11-2012 12:48] Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
een cassette van Elly en Rikkert - "een portret van Elly en Rikkert" signature |
|
1x Sony Trinitron 21" Monitor CPD E530. Nieuwwaarde (anno 2004): 900 euro, toen in de aanbieding gekocht voor de helft. Restwaarde: 0 euro verwacht ik. Is zeer hoge kwaliteit (kwam destijds in de buurt van de Eizo's en dus voor grafisch werk erg geschikt) en 'plat' voor een CRT maar blijft CRT. Tevens geschikt om twee verschillende computers op aan te sluiten (twee ingangen). Iemand interesse? 1x Deawoon 54cm televisie, ook nog met beeldbuis. Zonder zapper maar past wel universele op denk ik. Werkt nog naar behoren. Iemand interesse? Is model van net voor de flatscreens populair werden, dus wel met 'afgeplat' scherm maar natuurlijk gewoon nog steeds een lomp bakbeest. Utrecht. |
|
Hey Vin! Je mag die Sony wel meenemen morgen! Boeiender |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |