|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
mooi man! |
|
dacht ik! |
|
hahaha, dacht ik ook al! |
|
yah man! heftig hoor! [Dit bericht is gewijzigd door wodkaman op 31-10-2010 21:12] |
|
check, gaat nog niet helemaal goed met dit profiel..... |
|
..... [Dit bericht is gewijzigd door wodkaman op 31-10-2010 21:12] |
|
oke dan |
|
ja, hij doet het. plaat uitbrengen en dan nummers nooit gehoord, apart. but, I glike too much! Herrie Records rules! |
|
|
|
ook nog 12 bananen-dozen (fair-trade) en 8 professionele verhuisdozen trouwens.. |
|
Kan ik iemand nog blij maken met een origineel exemplaar van de spellen The 7th Guest of Dune? Beide zijn de `Totally Sold Out`-editities wat vast een of ander label is om oude spellen weer goedkoop opnieuw uit te brengen. En er ligt hier ook nog de DVD Rock Hard vol 13 te verstoffen, met clips van o.a. In Flames, Heaven & Hell, Killswitch Engage en vele anderen, plus nog een aantal interviews en specials. Of zijn er nog mensen die ik blij kan maken met een stapel lege CD-doosjes? [Dit bericht is gewijzigd door Hades op 14-12-2010 13:36] |
|
Wie maak ik er blij mee? Niet te vreten die troep. Het is trouwens een praline variant. |
|
Boeiender |
|
Af te halen: 2 Vuilniszakken vol met originele VHS banden. Te lui voor een complete lijst, maar heb onder meer voorbij zien komen: Midnight Express Lord of the Rings 1, 2 en 3 Kiss The Girls The Others It The Tommyknockers Schindler's List Good Will Hunting Road to Perdition Seven Years in Tibet As Good as it Gets Mercury Rising Meet Joe Black Panic Room A Perfect Murder Proof of Life Perfect Storm Payback The Patriot Face/Off Stir of Echoes Fallen Bean + Zootje gratis-bij-hardcore-cd's-verkregen banden (Mysteryland, Thunderdome, Acardipane) + Zootje tekenfilms Gratis af te halen in Varsseveld tot volgende week, dan gaan ze richting kringloop. Geen verzending, niet per stuk, gewoon even langskomen en de hele handel in je auto mikken! Alles in prima staat. Bij interesse, mail even op koen punt spronk at upcmail punt en el! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Tis een gedoe, maar als je iemand kent die wow heeft en die je mag lenen (of je downt het zelf, lijkt me), dan heb ik een 10 dagen free trial key voor je. Mail naar wvb apedinges judgementday punt nl En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Iemand hier die met korting naar Pennywise in 013 wil? quote: De eerste die reageert kan dit mailtje doorgestuurd krijgen. Bareuh... |
|
http://huis-inrichting.marktplaats.nl/keuken-complete-keukens/446174249-complete-keuken-zelf-uitbreken-en-afhalen.html?return=eJwFwdsJgDAMAMBdOkCrIH6kiLMEDDb0YWiiUMTdvUOY4WWYosK6gKsjJjOBEB7q%2BRJqvmLPJgXR1LcSbqWOR%2BUW6vCSZLchtBVW43aqi98Pmwgdxw%3D%3D&df=1 Als je op 16 of 17 juni zelf komt uitbreken, mag je de keuken voor niks meenemen. Incl. apparatuur. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Gewoon Whitechapel daar laten optreden, dan komt dat uitbreken wel goed. |
|
ik heb gratis promo cd's van mijn band The Guilt Parade in de aanbieding, mail me op collision@online.nl |
|
quote: Zijn op tour Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Balen En een deathcore-karaoke-avond lukt niet? |
|
Heb hier twee niet al te bekende schijven liggen waar ik niets mee heb. Wellicht dat hier een fan of verzamelaar zit die er blijer van wordt dan ik: Duitse black metal: Winternight - Pestilenz [jewel case uit 2010 van Obscure Abhorrence Prod.] Nederlandse death metal: Pleurisy - Experience the Sacrilege [jewel case uit 1999 van DM Rec./Power Rec.] Beiden zijn eigenlijk goed als nieuw. Uiteraard gratis, en over de verzendkosten doe ik ook niet moeilijk. [Dit bericht is gewijzigd door Haeresiarch Sr. op 19-06-2011 23:37] |
|
een De Puta Madre tshirt rood met achteraan "Psychopatico" op signature |
|
quote:Hier heb ik wel interesse in. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |