|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Voor de inrichting van een Metal Café ben ik opzoek naar aankleding, attributen, vlaggen, posters, alles wat je kunt bedenken. Als iemand nog wat dingen heeft liggen, die hij wil doneren aan het Café, neem dan even contact met mij op. |
|
EDIT: Ik flikker het lekker weg. [Dit bericht is gewijzigd door Sonic Titan op 01-10-2012 16:05] Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
en wat als ik je nu 25 euro geef? signature |
|
fok, das niet on topic signature |
|
Dat is nog geen € 1,40 per item, best een goede score. Maarreuhm, feitelijk verandert het niks aan de zaak, want je moet het alsnog komen ophalen. Vanuit Vlaanderen lijkt het me niet bijzonder rendabel, maar als je echt wilt.. be my guest Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
ik weet niet waar je woont, ik gok op Urk juist? signature |
|
poep [Dit bericht is gewijzigd door Sonic Titan op 14-05-2015 18:01] Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
YES, ik wist het hmm... vrij ver ja nog iemand die daar in de buurt woont? anders kunnen we een soort doorgeefsysteem organiseren signature |
|
quote: Neem jij de poppers mee? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: alleen als je niet op mijn rug slaat zoals de vorige keer. onderbroeken groeien niet aan bomen signature |
|
quote: Zou me enigszins verbasen, in ieder geval geen reguliere user. Een round-trip met de auto is voor jou (woonachtig in een zeker, niet nader te noemen, zeven letters Vlaams plaatsje E., juist?) ongeveer 450-460 km. Prijzig grapje. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Leg de crystal meth maar klaar, jongeman!!! Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
hmrlz :s veel cybergothindustrial - metaloptredens - deathstep zijn daar wellicht ook niet hmmrslz ondertussen is het al geen E....... meer maar A..... signature |
|
quote: Nope, niet / nauwelijks aan de hand (hoewel ik niet bekend ben met cybergoth / deathstep, maar ik vermoed dat het niet aan de hand is). Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote:Anderlecht? |
|
ik ben geen schorriemorrie [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 30-09-2012 12:41] signature |
|
Paar patches. Gekregen bij een CD-collectie, maar ik ga er niets mee doen. Mocht je interesse hebben, stuur me even een mailtje op koen punt spronk at upcmail punt nl, stuur ik ze naar je op! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Kurk!!!!!!!!!!! I am mine own redeemer...! |
|
quote: Nee joh, de bands op de patches zijn veel te goed voor zijn smaak. Boeiender |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door G.I.R.L. op 08-10-2012 13:54] Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Meh, Weert is ver weg. |
|
Ligt eraan waar je zelf woont natuurlijk. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote:196 kilometer verderop. |
|
Voor mij nog best te doen, maar er zit tot nu toe nix tussen voor mij Black seeds of bunny! |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |