![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Hypnos is altijd vaak gul met dingetjes bij wat je van hem overneemt, hehehe. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
ik raak em niet kwijt anders. er ligt nog spul hoor Mindgrinder , Lay Down Rotten, ... ik steek het er allemaal bij signature ![]() |
|
mogelijk ook Vile, Prostitute Disfigurement signature ![]() |
|
Ik stuur later vandaag wel even een privébericht naar je. ![]() |
|
:') Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Dat hoor je vaker, maar ze doen het nooit. ![]() "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Nee. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Net als mensen zeggen doe de groeten en het dan niet doen. Vervelend is dat. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote: Het kan altijd erger hoor. Van die mensen die op je af komen en vast enorm goedbedoeld vragen: Hey. Hoe issie? Ja, goed........ en dan die ongemakkelijke enorme stilte daarna. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: quote: Voordeel van Hypnos is dat 'ie via z'n ZM-profiel eenvoudig op Facebook te achterhalen is. [Dit bericht is gewijzigd door Diarrepelsteeltje op 17-04-2020 18:59] ![]() |
|
Alsof er iemand is die al die ranzige rotzooi van Hypnos ook nog eens op facebook tegen wil komen. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Ik ben al 6 jaar bevriend op fb met Hypnos, lol. @ XXL: Volgens mij is het dan de bedoeling dat jij vraagt hoe het met de andere is?!?! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Ah. Daar gaat het dan mis. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Ja, dat schijnt normaal te zijn. Ik vergeet het zelf ook altijd. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote: Kijk, daarom heb ik je ooit op Bospop niet aangesproken. ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Op Facebook gaat het nog. Hier op ZM is het trouwens ook al even geleden. ![]() |
|
quote: Zou ook een slecht plan zijn. Bospop met al zijn kwetterbrabanders is geloof ik het enige festival waar ik al meerdere mensen redelijk onvriendelijk heb gevraagd hun bek te houden en me niet te storen als ik muziek probeer te luisteren. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Weert is nog altijd Limburg hoor. Weet het niet zeker meer, maar volgens mij was het ook geen luistermoment. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Het was waarschijnlijk een leermoment. Als Judas Priest aan het spelen was, hahahaha. Pfff, sorry. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
Hehe, Judas P nog nooit op Bospop gezien. Dat zal het dus niet geweest zijn. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote:FB friendz 4ever!!! When your people matter, menstrual health matters ![]() |
|
![]() Stelt niks, ja maar toch, Marky Z heeft het toch maar verzonnenenzo. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Damn ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |