|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
dit is een club die er naar streeft om de bevolkingsdruk in Nederland te doen afnemen. Ik zit vreselijk te twijfelen om donateur te worden. Ik ben het wel met hun stelling eens maar ik vrees dat dit gekoppeld gaat met vreemdelingenhaat. Ik ben ook niet al te dol op veel alochtonen maar de overbevolking is net zo goed de schuld van autochtonen (ik heb zeker 30 ooms en tantes, vroeger had je hier ook grote gezinnen). ook al beweert deze club dat allochtonen niet de zondebok zijn twijfel ik toch wel. dus advies en meningen graag.... vinden jullie dat zo een club nuttig is? link: http://www.tienmiljoen.nl/ |
|
Ik den dat deze club vooral als doel heeft dat de politiek er aandacht aan gaat schenken. Geen enkele politicus durft er iets over te zeggen. |
|
Mensen, alle mensen! Al die waardeloze mensen hoeveel van die mensen kunne wij onszelf wensen alle problemen op deze aardbol is er eigenlijk één, die bol is te vol Hongersnood, woningnood, en werkeloosheid We drijven elkaar tot irriatie en boosheid Mensen in blokken dozen op elkaars lip. muur aan muur, buur aan buur, hier volgt een tip als je geeft om de toekomst van de mens en welzijn denkt dan eerst bewust voor je fokt als een konijn want een menselijke mixematose voorkomen is beter dan genezen, maar blijf maar dromen van een groot gezin, gezelligheid en egoisme survival of the fittest is al eeuwen realisme de wereld slipt dicht door al die voortplantingsdrift en de nieuwe generaties komen om in ons gif maar BLIJF MAAR BAREN! BLIJF MAAR BAREN! en denk fok de toekomst met zijn gevaren! Het menselijke ras gaat aan zijn ego ten onder, maar ach, de hele aarde is toch beter af zonder! Milieuverontreiniging, niets is meer gezond! We moeten recyclen! Eet elkaars strond! Wat wil je al die baby's van de toekomst nou bieden? Het geschiedde nog dat we meer kinderen verbieden! Theoretisch gezien zijn er geen problemen als we per gezin niet meer dan twee kinderen nemen En dan wacht je één, twee hooguit drie generaties en dan is er weer ruimte voor de levende natie Maar deze generatie leeft bij de leus: Het is onmenselijk om ons te dwingen in zo'n keus Gedwongen geboortebeperking is slecht en onrecht, dus kom je bij de toekomst terecht. Mensen die dat zeggen zullen zich niet storen aan problemen van diegenn die nog worden geboren Ze doen dus geen reet om dit alles te verhinderen dus eigenlijk verdienen ze nog geeneens kinderen mensen zijn en blijven primitieve egoisten die nemen wat ze nemen kunnen mee tot in hun kisten Iedereen die denkt maar aan z'n eigen gerief "Kijk ik heb er weer een koter bij, en Ooh wat is ie lief" Het menselijke ras is in één woord verderfelijk verwerpelijk, en het lijkt wel erfelijk Maar ja, wie luistert nou naar deze idioot? Want over honderd jaar zijn we toch allemaal dood! maar BLIJF MAAR BAREN! BLIJF MAAR BAREN! en denk fok de toekomst met zijn gevaren! Het menselijke ras gaat aan zijn ego ten onder, maar ach, de hele aarde is toch beter af zonder! Een tekst van Osdorp Posse waar ik me wel in kan vinden. Don't blush when I rip you open |
|
Hmz, dat klinkt als een sekte die binnekort massaal zelfmoord gaan plegen... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Of die op grote schaal de vergrijzing eens gaat aanpakken... Touché, pussycat! |
|
quote: Sorry but you info is fraudulent... 1 miljard wil ik best geloven maar 1 miljoen is uit gesloten, alleen her romeinse rijk had al 10 miljoen inwoners en dat is 400 v. chr. dus 100 jaar geleden 1 miljoen lijkt me een beetje sterk... |
|
Geboortebeperking. Drastisch doch effektief. Zo'n clubje riekt naar elite-vorming. |
|
quote: hoe wil je dat doen? |
|
quote:Ik wil dat niet doen maar het kan bijvoorbeeld op zeer drastische wijze (3e rijk methode) of met subtielere middelen die er iets langer over doen (snijden in aow pensioen-plannen, de zorg in het algemeen, etc). Ik beticht het clubje in kwestie hier uiteraard niet van, het is maar een hersenspinsel doch niet ondenkbaar gezien het zieke karakter van een aantal soortgenoten. Touché, pussycat! |
|
Deze club komt volgens mij ergens uit begin jaren 90 en hebben waarschijnlijk alleen de opmerking over "geen schuld afschuiven" gemaakt omdat dat een discussie punt is wat momenteel heet op de tong ligt. Voor zover ik weet hebben ze nooit aangegeven dat het 10 miljoen blanken moesten wezen, alleen dat er gewoon teveel mensen zijn. Ik moet zeggen dat ik het er behoorlijk mee eens ben en niet alleen omdat ik een tering hekel aan kleine kinderen heb en omdat ik zelf ook geen kinderen zal krijgen. |
|
Jenje richt club van 2 op. En nee, je kunt geen lid worden. |
|
quote: Kijk, en dat doe je dus alleen als je buitenlanders haat |
|
Inderdaad. Ik haat buitenlanders, alles en iedereen die buiten mijn imaginaire landje leeft moet dood! |
|
quote: Akkoord, maar er wordt op die site ook niet echt een concrete oplossing voorgesteld. Zoals Sporty Voleg al opmerkte, moest ik ook meteen denken aan de vergrijzing van de bevolking. Het is een beetje hypocriet om het alleen over geboortebeperking en immigratiebeperking te hebben, terwijl vergrijzing toch ook een belangrijke factor is. Maar ja, dit zou indd wat te ver gaan. Overbevolking is natuurlijk een belangrijk probleem waar over gepraat moet worden, maar door kleine dingen te realiseren kan je ook al veel bereiken. Zo worden er bv. nog te veel tieners zwanger, in te veel landen is abortus en zelfs de (morning after) pil nog steeds taboe... Noem maar op. Om een of andere reden sta ik een beetje wantrouwig tegenover deze vereniging (net alsof ze niet in hun kaarten willen laten kijken)... Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Hmm vergrijzing kun je beetje moeilijk tegen gaan .. OF mensen moeten meer kinderen krijgen (% ouderen wordt dan minder) maar das ook niet wat je wilt. Om nou ouderen te vergassen als ze 65 zijn lijkt me ook wat drastisch. Enigste wat je kunt doen is geboortebeperking (zie China), maar dan zul je eerst door een periode van stijgende vergrijzing moeten .. |
|
quote: Heersch!! |
|
quote: Zit misschien wat in, maar ik denk gewoon dat ze zich niet te zeer willen binden aan een eventuele oplossing die zij er voor bedacht hebben. Ik krijg een beetje de indruk dat ze het al een doel op zich vinden om het probleem fatsoenlijk onder de aandacht te brengen (en dan moet je niet zelf al met een oplossing komen, je wilt dat mensen zelf gaan denken en praten ensow) Overigens; voor wat betreft de vergrijzing; die pil van Drion is best wel wat. Men doet daar zo moeilijk over, maar dat is alleen maar omdat "leven" heavily overrated is. Er zijn veel mensen die het al heel lang niet meer zien zitten en dan moet je dood mogen, niet alleen als je buurman het goed vind. Overigens heeft dat niet noodzakelijkwijs met vergrijzing te maken; ik zou 'em ook graag lusten |
|
quote: Daar ben ik het helemaal mee eens.. Euthanasie en zelfmoord was ik dan nog vergeten Daar valt al helemaal niet over te praten.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Absoluut en dat valt in Nederland nog redelijk mee (je gaat niet in de bak in als je het woord euthenasie in de mond neemt), maar nog is het raar dat in de nieuwe euthenasie wet de term "ondragelijk lijden" alleen maar gaat over fysieke aandoeningen en niet over psychologische. Toch redelijk ziek dat iets pas ondragelijk is als het ook pust. mrre, volgens mij dwaal ik ietwat af, sorry |
|
In de naam van de club van 10 miljoen, zeg allen uw donorcodicil op! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Wat een onzin. |
|
Ik vind die club onzin en denk niet dat ze iets aan de bevolkingsdruk zullen kunnen doen. |
|
*doodschop* Ik kan me volledig vinden in de argumenten van deze "club". |
|
We hebben een clubske opgericht voor mensen met een lelijk gezicht, je hoort erbij... Je hoort erbij! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 20-06-2005 20:53] |
|
En nu nog de grenzen sluiten, en al die padlarven het land uit schoppen... *zucht* Dat zou nou een mooi iets zijn... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Volgende pagina |