|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
ik krijg altijd zo'n harde van Bambi |
|
Waarom zou je het willen? Boeiender |
|
Ik denk dat de vraagstelling overigens verkeerd is, gaat het er niet meer om of iemand die sex met dieren heeft wel of niet iets mankeert in zijn of haar kop.... Boeiender |
|
quote: Waarom heb jij graag seks met mensen? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Zie de post boven je.... Boeiender |
|
quote: Dat is een andere discussie. Die je van mij gerust mag voeren, maar dat is niet de vraag die ik beantwoord wil zien. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Jij hebt graag seks met mensen omdat er iets mankeert in je kop? Okay.. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Dus jij denkt dat jij je vraag middels dit forum beantwoord gaan zien worden.... Dream on. Boeiender |
|
is pedofilie nu overigens geclassificeerd als zijnde een ziekte of een afwijking? Waar op de lijst staat sex met dieren, zoofilie, onder welk kopje? Bambi, die ogen [Dit bericht is gewijzigd door F.E.S. op 25-11-2010 18:25] |
|
quote: Waarom zou dat niet kunnen? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Antwoord van mij op jouw vraag is overigens: Ik denk dat sex met dieren niet goed te keuren is omdat je nooit kan weten of een dier lijdt. Dat jij daaronder alleen fysiek lijden schaart is mijns inziens niet juist. Boeiender |
|
quote: Omdat jij een relnicht 1e klas bent. Boeiender |
|
Papegaaien die kunnen praten kunnen wel aangeven of ze het er mee eens zijn of niet. "Maar vanavond heb ik hoofdpijn. Kraaaa!!!!" |
|
quote: Uiteraard kan een dier geestelijk leiden, maar ik vraag me af of dat per definitie gebeurt bij seks met dieren. Ik denk van niet trouwens. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Volgens mij moet je voor geestelijk lijden zelfbewust zijn. De meeste dieren zijn dat niet. |
|
quote: Moet de papegaai wel dat zinnetje en de context daarvan geleerd hebben. Ik vind het net zoiets als verkrachting, dat is niet alleen met fysiek lijden af te doen. Boeiender |
|
quote: Je denkt en je vraagt het je af, dus zeker weet je het niet. Dus kan je maar beter niet aan dierensex doen. Boeiender |
|
quote: Maar verkrachting is seks tegen de zin van het slachtoffer. Hoe bepaal je nou of het tegen de zin van een dier is? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Dus als je jouw knock out slaat of je bent lam van de drank, mogen ze je snoeihard in de kont nemen? |
|
quote: Hoe bepaal je dat een mens sex met jou wil hebben? Ken voorbeelden van sexueel contact waar 1 partij het eigenlijk niet mee eens is.... Boeiender |
|
quote: Dat lijkt me op zich een logische conclusie. Maar wellicht is wel op een of andere manier te meten of het dier er iets tegen heeft of niet. Misschien dat Elite er wat over kan zeggen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Zal per dier verschillen, en de gedachten van dieren kunnen we alleen afleiden aan gedrag, dat is te marginaal. Boeiender |
|
quote: Dat volg ik niet? Hoezo zou mijn verlies van bewustzijn resulteren in een andere mening over wat ik wel en niet wil? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Via communicatie. Die uiteraard verstoord kan zijn. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Heel makkelijk, je kan dingen beslissen (of juist niet) waar je later spijt en misschien een trauma van hebt. Boeiender |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |