|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Goed verhaal! Interessant ook hoe zo'n afschuwwekkend fenomeen toch zo verdedigbaar blijkt te zijn. |
|
quote: Als je dit doortrekt zou je ook dressuur moeten afkeuren, of sterker nog, alle mens-dier interactie... |
|
een dolfijn??? in zijn blaasgat of wat? trouwens het is van alle tijden, maar ook vroeger waren er mensen die(e)r voor facepalmden (op achtergrond) http://www.travelpod.com/travel-blog-entries/uncle_davros/the_world/1136472240/tpod.html [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 26-11-2010 9:13] signature |
|
Vroeger als de boer zin had ging hij eerst naar z'n vrouw. Als die geen zin had ging hij naar z'n dochter, en als die te druk was ging hij naar het schaap. Heel gewoon. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
tradities zijn er om in stand te houden [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 26-11-2010 9:24] signature |
|
Je lul ergens zomaar insteken = not done nee. Je weet het maar nooit al zullen veel dieren zich zelf duidelijk genoeg kunnen maken als ze het ergens niet mee eens zijn. Al vraag ik me af in hoeverre een koe last heeft van zo'n lul die niks voorstelt terwijl ze regelmatig een arm d'r in krijgt geduwd. Of is dat weer een ander gaatje? Naja, als een hond het zo leuk vind om zn bazinnetje te bespringen, dan moeten ze dat maar doen. Waar ik het niet kan zien want getver. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Mwoah, als jij bijvoorbeeld autorijden hetzelfde vind als sex met een mooie vrouw hebben wel ja. Er is een verschil tussen functionele dingen en dingen die alleen door lusten zijn gedreven. Boeiender |
|
Ohja, OWW, hoe sta jij tegenover necrofilie? En dan even afgezien van eventueel leed voor nabestaanden e.d. Boeiender |
|
Maar de belangrijkste vraag van dit topic is natuurlijk: wie heeft zijn piemel wel eens in een dier gestoken? en wat voor dier? |
|
@ Mr. N en Hades telt een dooie kerstkalkoen (voor de bereiding) ook? zonder klaarkomen bedoel ik signature |
|
quote: Op zich wel een interessante. Ik zat al te denken om er een topic over te openen. Ik heb geen probleem met necrofilie zolang de overledene van te voren aangegeven heeft dat hij/zij het ok vindt. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
misschien een rare vraag, maar zijn er andere dieren dan vrouwen (en sommige mannen) die opgewonden raken wanneer er handelingen met hun tepels gebeuren? Ik denk aan apinnen bvb? of koeien. signature |
|
quote: Volledig mee eens. Het lijkt me duidelijk dat een dier, indien het bewegingsvrijheid heeft, uitstekend kan aangeven of het ervan gediend is of niet. Sex met dieren is pas ziek als het om misbruik gaat. De fatsoensrakkende afkeuring is een typisch politiek-correcte uitwas van de huidige tijdgeest, van hetzelfde soort waarmee vroeger homofilie werd afgekeurd. Sex is natuur en, zoals M. ooit al eens treffend verwoordde, de natuur heeft geen ethiek. Necrofilie, parasieten, infanticide, het niet beschermen en verzorgen van zwakkeren, maar het laten afmaken ervan...alles wat de politiek correcte fatsoenstijdgeest afkeurt, is in de natuur gewoon normaal. Ik heb ooit een 7-jarig meisje haar flamoesje zien laten likken door haar hond en het was duidelijk dat beiden enorme lol hadden. Ze vroeg of ik ook door de hond een likbeurt wou, maar ik dacht, ik was 12, dat de hond mijn lul wel eens zou aanzien voor een worst en misschien wel eens zou kunnen bijten dus ik heb ervoor bedankt. Het kan zelfs nog onschuldiger; als je een wollen sok aantrekt, dan klimt een mannetjeskonijn er zo op. Hij omklemt dan met kop en voorpootjes terwijl hij met de achterpootjes stampt. Voet voelt wel wat raar/ kriebelig. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 26-11-2010 16:57] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: :')!!! Jezus Maurice! quote: :') Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
signature |
|
Wat er zich verder ook in deze discussie ontwikkelt, Maurice wint. Verrassend triviaal |
|
quote: He relax,...mijn zusje heet Bambi. Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
quote: en je moeder? signature |
|
Lieve. Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
Liefste Lieve, ik hou van je Bambi ja, klinkt wel ok signature |
|
quote: Ze vindt het zelf ook wel oké klinken. Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
quote: Idd en alles wat Elite zegt En nee, ik heb me nog nooit de pindakaas op de flamoes gesmeerd |
|
quote: Kijk dit zijn de posts Overigens is ethiek gewoon een product van de natuur het is voor sociale dieren een set regels om beter mee samen te leven. Bij mensen is dat erg complex bij dieren wat minder, ik kan niets vinden van taboes onder dieren maar het is eigenlijk wel zeker dat sommige dieren dit gewoon hebben. Een taboe is gewoon een regel waarvan mensen niet bewust van de eigenlijke oorzaak hoeven te zijn, zolang ze zich eraan houden werkt het. Zo kun je van de spijswetten van joden en moslims veel vinden wat handig is voor overleving maar wat de mensen zelf echt niet wisten. Veel culturen hebben voedsel taboes omdat eten niet in elke omstandigheid veilig is. Seks als een van de belangrijkste dingen voor overleving is ook beladen met taboes. Je wilt dat je inspanningen goed terecht komen. Je wilt zoveel mogelijk nageslacht en zo kwalitatief mogelijk. Dat er een natuurlijke taboe is op incest is gewoon makkkelijk te verklaren. Je hoeft bij een bosneger niet over genetische variatie, evolutie, afweerziektes en repoductie strategie niet aan te komen die heeft gewoon een simpele taboe nodig om niet aan incest te doen, het is wel wat ruwer en kort door de bocht maar kost geen 100 jaar wetenschap + 20 jaar opvoeding. Taboes binnen seks rusten vooral op inefficient seksueel gedrag. Seks is leuk en er is een sterke ingebouwde behoefte, maar als een man de hele dag dit te rukken of het in alles steekt wat maar een gat heeft komen er nooit kinderen uit, daarom zijn er bepaalde gedragsregels cultureel en misschien aangeboren die je sturen naar de juiste partner. Via geur tast je onbewust al af of de partner wel de juiste set genen heeft voor je nageslacht. Dat er een taboe heerst op vrije seks met iedereen om je heen komt omdat op die manier ziektes enorm snel verspreiden en dat een kind beter opgroeit met de steun van een vader. Dat er een taboe heerst op seks met dieren komt gewoon omdat het zeker wel lekker kan zijn maar gruwelijk inefficient is om kinderen mee te krijgen, en de kans op ziektes is natuurlijk ook aanwezig. Overigens hebben we pas sinds 10.000 te maken met dieren die niet weglopen als je er wat mee wilt doen. (eerste landbouwdieren) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Hehe met zoveel taboes, taboes zijn er voor situaties waar we niet bewust met problematiek om kunnen gaan. Moord is in bepaalde gevallen ook behoorlijk verdedigbaar, maarja we zijn nog niet "volwassen" genoeg om met dat soort dingen goed om te gaan. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |