|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ... hoe de hazen lopen ... |
|
hoe doe je eigenlijk aan contraseks? signature |
|
Neuken met een contrabas. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
|
|
signature |
|
Niets waarschijnlijk, kan hem allemaal niet schelen. Of het moet zijn dat je overspel pleegt met de hond, in dat geval kan het écht niet. signature |
|
quote:En ik maar denken dat je n serieus gesprek aankon en wou When your people matter, menstrual health matters |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ja idd ja. When your people matter, menstrual health matters |
|
*Schop* ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Je trapt de hond er vanaf? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Nee er zat een moslim op mn geit. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Zitten op dieren, dat moet ook maar eens afgelopen zijn! VIESPEUK!!! |
|
Precies. Dat ze zich maar afvragen hoe ze het zouden vinden als er een paard op hun rug zou gaan zitten. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Sowieso zijn mensen ook gewoon dieren. En kunnen ze als beesten tekeer gaan. When your people matter, menstrual health matters |
|
Wat is het verschil tussen dieren en beesten dan? Anyway, ik vind de titel van dit topic écht niet kunnen. pro of contra, wat polariserend weer. Alsof je niet gewoon neutraal kunt staan tov dit onderwerp. Kom nou. signature |
|
Gewoon kalm beginnen. Al sla ik even over. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
sexy dieren signature |
|
pffff, lol "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Kelere... A renowned British crocodile expert has been jailed for 10 years and five months in Australia, after admitting to sexually abusing dozens of dogs, in a case which horrified the nation. Warning: This story contains details readers might find distressing https://www.bbc.com/news/articles/c33nv8x64mlo Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
Hypnos is nu naar Oz op vakantie? Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Ik noemde mijn ex altijd klein konijn want ze had zo'n schattig aziatisch wipneusje. Geldt dat ook? Het leven is te kort om naar kutmuziek te luisteren... |
|
Nou moet ik aan Pim denken. Maar ja, ik ben dan ook oud, benieuwd of mensen weten waarom. Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
Dat ik aan Pim moet denken, dus. Leerling aan de school der losbandigheid. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |