|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Er zijn ook vrouwen die klaarkomen tijdens het paardrijden. Mag dat dan? Er is een enorm grijs gebied in deze kwestie. |
|
quote: Laat het duidelijk zijn dat ik geen seks met dieren wil. En graag een bronvermelding over dat Brazilië verhaal als het kan. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Sorry, dat was eens op eenofander tv- programma ofzo, ik kan je geen bronvermelding geven. Av jord er du kommet, til jord skal du bli |
|
quote: Goed punt. Ik vind wel dat dat kan, het dier merkt er immers niks van? Wat een interessanter punt is, als je niet kunt vaststellen of een dier het prettig vindt om geneukt te worden kun je dan wel vaststellen of een dier het prettig vindt om bereden te worden? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Goed punt. Ik zou het ok niet leuk vinden als er iemand op mijn rug ging zitten. En ik weet nog hoe mijn hond keek toen de dierenarts zijn prostaat moest voelen, dus ik kan me er wel iets bij voorstellen dat dieren dat niet echt geweldig vinden. Maar dierproeven doen we ook, en dat vinden ze zeker niet leuk, dus waarom dat dan wel en sex niet? Schaf allebei dan af. Av jord er du kommet, til jord skal du bli |
|
quote:Je kunt dit ook doortrekken naar hele kleine kinderen, die hebben ook niet door wat er gebeurd. Zo'n bit lijkt mij ook niet echt prettig voor een paard, maar omdat het niet sexueel is, mag dat dan? Als een boer zijn arm tot aan de oksel bij een koe naar binnen kan stoppen, kan ik mij niet voorstellen dat een koe er last van heeft als iemand zijn lul in stopt. Toch is dat laatste strafbaar. |
|
quote: Precies! Av jord er du kommet, til jord skal du bli |
|
quote: kwam misschien al aan bod, maar op boerderijen en fokkerijen wordt toch constant aan inseminatie gedaan? Stieren, beren en hengsten worden gemolken en komen klaar. ook bij de inbreng wordt een orgasme opgewekt omdat de kans op bevruchting dan groter is Enkel de intentie en motivatie is anders dan bij een geilaard. De handelingen kunnen dezelfde zijn toch? [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 25-11-2010 19:31] signature |
|
quote:Die vergelijking slaat natuurlijk nergens op. |
|
en nog iets: hoeveel huisdieren krijgen nooit de kans om seks te hebben? Mensen controleren hun seksleven op die manier al wie zegt dat geen seks niet veel erger is dan seks met mensen/dieren? van geen seks krijgt een hond trouwens vleesbomen en soms ook prostaatkanker (vanaf 1 keer seks is het al veel minder), ook na sterilisatie mag je wettelijk gezien eigenlijk een dier niet helpen bij masturbatie? als het aan het rijden is bvb? [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 25-11-2010 19:36] signature |
|
quote: Alleen als het paard ook klaarkomt. Bareuh... |
|
quote:Welke van de 2? Sorry Anky. |
|
quote: Je hebt een punt. Maar we hebben ook zoiets als integriteit van het menselijk lichaam en dat geldt ook voor hele kleine kinderen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: en wat als twee mensen seks hebben in de buurt van dieren? dat gebeurt toch, dat je aan het vrijen bent en je kat of hond zit zo te kijken. heeft dat dan geen geestelijke impact op dat beestje technisch gezien is dat ook "seks met dieren" signature |
|
quote: Godver! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ik ruk me vaak af terwijl ik toekijk hoe mijn cavia's copuleren. Ben ik nu strafbaar? Bareuh... |
|
quote: euhm... nee, maar wel straf .................. |
|
quote: op welke afstand zit je dan? signature |
|
quote: Met m'n gezicht tegen de tralies van de kooi. Bareuh... |
|
Pro als het hetero is. Maar b.v. een man met een reu of een vrouw met een teef, dat is gewoon pervers. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
:') Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Jouw kooi of die van de cavia's? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Doet er niet toe. Bareuh... |
|
zou het beter zijn voor het dier als je je zou verkleden in een soortgenoot? signature |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |