IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Seks met dieren, pro of contra? Vorige pagina | Volgende pagina
1bobbes1
Usericon van 1bobbes1
Posted 25-11-2010 19:18 by 1bobbes1 Wijzig reactieProfiel van 1bobbes1Quote dit bericht

quote:
This be wrong! Maar die gedachte is toch wel heel erg gevoed door de vanuit de cultuur/opvoeding opgelegde normen en waarden. Althans, ik kan het moeilijk lostrekken daarvan.


Ik heb volgens mij ergens gehoord dat het in Brazilië heel normaal is om een relatie te hebben met dieren. Misschien een leuke woonplaats dan voor onweerwolf


Av jord er du kommet, til jord skal du bli


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 25-11-2010 19:19 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Er zijn ook vrouwen die klaarkomen tijdens het paardrijden. Mag dat dan? Er is een enorm grijs gebied in deze kwestie.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 25-11-2010 19:20 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2010 19:18 schreef 1bobbes1 het volgende:
Ik heb volgens mij ergens gehoord dat het in Brazilië heel normaal is om een relatie te hebben met dieren. Misschien een leuke woonplaats dan voor onweerwolf


Laat het duidelijk zijn dat ik geen seks met dieren wil.

En graag een bronvermelding over dat Brazilië verhaal als het kan.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


1bobbes1
Usericon van 1bobbes1
Posted 25-11-2010 19:21 by 1bobbes1 Wijzig reactieProfiel van 1bobbes1Quote dit bericht

quote:
Op 25 november 2010 19:20 schreef Onweerwolf het volgende:
Laat het duidelijk zijn dat ik geen seks met dieren wil.

En graag een bronvermelding over dat Brazilië verhaal als het kan.


Sorry, dat was eens op eenofander tv- programma ofzo, ik kan je geen bronvermelding geven.


Av jord er du kommet, til jord skal du bli


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 25-11-2010 19:22 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2010 19:19 schreef bokaj het volgende:
Er zijn ook vrouwen die klaarkomen tijdens het paardrijden. Mag dat dan? Er is een enorm grijs gebied in deze kwestie.


Goed punt. Ik vind wel dat dat kan, het dier merkt er immers niks van?

Wat een interessanter punt is, als je niet kunt vaststellen of een dier het prettig vindt om geneukt te worden kun je dan wel vaststellen of een dier het prettig vindt om bereden te worden?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


1bobbes1
Usericon van 1bobbes1
Posted 25-11-2010 19:28 by 1bobbes1 Wijzig reactieProfiel van 1bobbes1Quote dit bericht

quote:
Op 25 november 2010 19:22 schreef Onweerwolf het volgende:
Goed punt. Ik vind wel dat dat kan, het dier merkt er immers niks van?

Wat een interessanter punt is, als je niet kunt vaststellen of een dier het prettig vindt om geneukt te worden kun je dan wel vaststellen of een dier het prettig vindt om bereden te worden?


Goed punt. Ik zou het ok niet leuk vinden als er iemand op mijn rug ging zitten. En ik weet nog hoe mijn hond keek toen de dierenarts zijn prostaat moest voelen, dus ik kan me er wel iets bij voorstellen dat dieren dat niet echt geweldig vinden. Maar dierproeven doen we ook, en dat vinden ze zeker niet leuk, dus waarom dat dan wel en sex niet? Schaf allebei dan af.


Av jord er du kommet, til jord skal du bli


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 25-11-2010 19:29 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2010 19:22 schreef Onweerwolf het volgende:
Goed punt. Ik vind wel dat dat kan, het dier merkt er immers niks van?

Wat een interessanter punt is, als je niet kunt vaststellen of een dier het prettig vindt om geneukt te worden kun je dan wel vaststellen of een dier het prettig vindt om bereden te worden?
Je kunt dit ook doortrekken naar hele kleine kinderen, die hebben ook niet door wat er gebeurd.

Zo'n bit lijkt mij ook niet echt prettig voor een paard, maar omdat het niet sexueel is, mag dat dan?


Als een boer zijn arm tot aan de oksel bij een koe naar binnen kan stoppen, kan ik mij niet voorstellen dat een koe er last van heeft als iemand zijn lul in stopt. Toch is dat laatste strafbaar.


1bobbes1
Usericon van 1bobbes1
Posted 25-11-2010 19:31 by 1bobbes1 Wijzig reactieProfiel van 1bobbes1Quote dit bericht

quote:
Op 25 november 2010 19:29 schreef bokaj het volgende:
Je kunt dit ook doortrekken naar hele kleine kinderen, die hebben ook niet door wat er gebeurd.

Zo'n bit lijkt mij ook niet echt prettig voor een paard, maar omdat het niet sexueel is, mag dat dan?


Als een boer zijn arm tot aan de oksel bij een koe naar binnen kan stoppen, kan ik mij niet voorstellen dat een koe er last van heeft als iemand zijn lul in stopt. Toch is dat laatste strafbaar.


Precies!


Av jord er du kommet, til jord skal du bli


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-11-2010 19:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2010 19:28 schreef 1bobbes1 het volgende:
Goed punt. Ik zou het ok niet leuk vinden als er iemand op mijn rug ging zitten. En ik weet nog hoe mijn hond keek toen de dierenarts zijn prostaat moest voelen, dus ik kan me er wel iets bij voorstellen dat dieren dat niet echt geweldig vinden. Maar dierproeven doen we ook, en dat vinden ze zeker niet leuk, dus waarom dat dan wel en sex niet? Schaf allebei dan af.


kwam misschien al aan bod, maar op boerderijen en fokkerijen wordt toch constant aan inseminatie gedaan? Stieren, beren en hengsten worden gemolken en komen klaar.

ook bij de inbreng wordt een orgasme opgewekt omdat de kans op bevruchting dan groter is


Enkel de intentie en motivatie is anders dan bij een geilaard. De handelingen kunnen dezelfde zijn toch?

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 25-11-2010 19:31]


signature


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 25-11-2010 19:32 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2010 19:28 schreef 1bobbes1 het volgende:
Maar dierproeven doen we ook, en dat vinden ze zeker niet leuk, dus waarom dat dan wel en sex niet? Schaf allebei dan af.
Die vergelijking slaat natuurlijk nergens op.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-11-2010 19:34 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

en nog iets: hoeveel huisdieren krijgen nooit de kans om seks te hebben? Mensen controleren hun seksleven op die manier al
wie zegt dat geen seks niet veel erger is dan seks met mensen/dieren?


van geen seks krijgt een hond trouwens vleesbomen en soms ook prostaatkanker (vanaf 1 keer seks is het al veel minder), ook na sterilisatie

mag je wettelijk gezien eigenlijk een dier niet helpen bij masturbatie? als het aan het rijden is bvb?

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 25-11-2010 19:36]


signature


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 25-11-2010 19:37 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2010 19:19 schreef bokaj het volgende:
Er zijn ook vrouwen die klaarkomen tijdens het paardrijden. Mag dat dan?


Alleen als het paard ook klaarkomt.


Bareuh...


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 25-11-2010 19:38 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2010 19:37 schreef De Ulk het volgende:
Alleen als het paard ook klaarkomt.
Welke van de 2?




Sorry Anky.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 25-11-2010 19:38 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2010 19:29 schreef bokaj het volgende:
Je kunt dit ook doortrekken naar hele kleine kinderen, die hebben ook niet door wat er gebeurd.


Je hebt een punt. Maar we hebben ook zoiets als integriteit van het menselijk lichaam en dat geldt ook voor hele kleine kinderen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-11-2010 19:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2010 19:37 schreef De Ulk het volgende:
Alleen als het paard ook klaarkomt.


en wat als twee mensen seks hebben in de buurt van dieren?

dat gebeurt toch, dat je aan het vrijen bent en je kat of hond zit zo te kijken.

heeft dat dan geen geestelijke impact op dat beestje

technisch gezien is dat ook "seks met dieren"


signature


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 25-11-2010 19:40 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2010 19:38 schreef bokaj het volgende:
Welke van de 2?




Sorry Anky.


Godver!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 25-11-2010 19:42 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2010 19:39 schreef Hypnos het volgende:
en wat als twee mensen seks hebben in de buurt van dieren?

dat gebeurt toch, dat je aan het vrijen bent en je kat of hond zit zo te kijken.

heeft dat dan geen geestelijke impact op dat beestje

technisch gezien is dat ook "seks met dieren"


Ik ruk me vaak af terwijl ik toekijk hoe mijn cavia's copuleren. Ben ik nu strafbaar?


Bareuh...


sarthaz
Usericon van sarthaz
Posted 25-11-2010 19:47 by sarthaz Wijzig reactieProfiel van sarthazQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2010 19:42 schreef De Ulk het volgende:
Ik ruk me vaak af terwijl ik toekijk hoe mijn cavia's copuleren. Ben ik nu strafbaar?



euhm... nee, maar wel straf


..................


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-11-2010 19:49 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2010 19:42 schreef De Ulk het volgende:
Ik ruk me vaak af terwijl ik toekijk hoe mijn cavia's copuleren. Ben ik nu strafbaar?


op welke afstand zit je dan?


signature


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 25-11-2010 19:50 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2010 19:49 schreef Hypnos het volgende:
op welke afstand zit je dan?


Met m'n gezicht tegen de tralies van de kooi.


Bareuh...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-11-2010 19:51 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Pro als het hetero is. Maar b.v. een man met een reu of een vrouw met een teef, dat is gewoon pervers.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 25-11-2010 19:51 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

:')


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-11-2010 19:54 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2010 19:50 schreef De Ulk het volgende:
Met m'n gezicht tegen de tralies van de kooi.
Jouw kooi of die van de cavia's?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 25-11-2010 19:55 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2010 19:54 schreef bastianus het volgende:
Jouw kooi of die van de cavia's?


Doet er niet toe.


Bareuh...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-11-2010 19:56 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

zou het beter zijn voor het dier als je je zou verkleden in een soortgenoot?


signature


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen