|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Edit: Dat geldt trouwens ook voor knuffelen en kusjes. |
|
quote: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: O, met aantrekkelijk vinden heeft dit niets te maken, gesprekken verlopen hier moeizaam en een week is hier niets.Maaruh ik wilde er verder niks over zeggen. @Muti, ja dat kan. |
|
quote:Ok, case closed dan. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Om dit te mengen met het onderwerp dierensex: Ik heb hier (doorscrollen naar "dieren") gelezen dat eenden aan necrofilie doen. Iemand heeft met die ontdekking zelfs een nobelprijs gewonnen. Dus dieren hebben ook ongevraagd sex met een lijk, en ik denk dat je als mens ook een beetje achterlijk overkomt als je iemand vraag: "Heh, mag ik sex hebben met jou nadat je overleden ben?". Ik denk dat als iemand wil neuken met een lijk, dat er toch ergens een steekje los zit. Av jord er du kommet, til jord skal du bli |
|
Ja, koop dan een Realdoll. |
|
quote: Eigenlijk helemaal geen slecht idee, als je nou een speciaal kerkhof maakt vol realdolls waar die necrofielen zich dan fijn kunnen uitleven... Av jord er du kommet, til jord skal du bli |
|
quote:Dat je wel vaak vrij open bent op dit forum. Althans, die indruk kreeg. |
|
quote:Ehm nee, toch maar niet. Ik hou hem binnen, zou te flauw en voor de hand liggend zijn. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ga dan gewoon lekker naar de kinderboerderij en pak daar een konijn ofzo, waarom moeilijk doen en die shit op een forum plempen? Zoveelste mentalkloon. |
|
quote: Dat kun je lezen in de eendenman. Tof boek is dat! Staan allemaal van die vage weetjes in. http://www.nieuwamsterdam.nl/de-eendenman |
|
quote:..of het ontbreken ervan Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
:') Je moeder. |
|
quote: Thnxs quote: Vind je [Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 28-11-2010 0:58] |
|
quote:Dat is de IG nobelprijs, toch een flinke slag anders dan de gewone nobelprijzen hoor ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Zodra een vrouw voorover bukt en een hond maakt er moedwillig gebruik van, daar kan men toch geen problemen mee hebben? Of wel? headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Dan doet de hond aan homofilie? Je moeder. |
|
quote: ow oeps, ik dacht dat ik ig ervoor had getypt Av jord er du kommet, til jord skal du bli |
|
quote: Zou ik ook zeggen. |
|
quote: sjjjjt! Av jord er du kommet, til jord skal du bli |
|
Abattoir, abattoir, mon dieu quelle horreur |
|
Hehehe :') ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Metalhond22? Anyway: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |