|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vat hem niet.. |
|
quote: Als je het wel had gedaan zou je dat vast niet hier zeggen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Het is wel BW hè. |
|
quote: Tsja, ik weet zeker dat 99% van de mensen zwijgen of liegen over bepaalde aspecten van hun seksleven. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Oh zeker weten, daarnaast denk ik dat haast iedereen zo wel zijn voorkeuren/afwijkingen/parafilieën heeft, maar dit bewust stil houdt. Misschien ook wel beter zo, doe ik ook. |
|
Klopt, niemand hoeft te weten dat ik een necropedofiel ben met onzijdige voorkeur. Je moeder. |
|
oei dat is echt zoeken in de afvalbak van de kinderkliniek. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Klopt (denk ik ) Maar aangezien ik erg voorzichtig ben met bacteriën endezo zie ik een hondetong niet zo zitten, een mensentong daarentegen maakt het er ook niet frisser op natuurlijk (alvast voor Elite ) quote: Wat wil je daarmee zeggen??? Daarbij ben ik heel preuts en vrij A-sexueel, behalve met woorden dan |
|
quote: Dan moet je je dagelijks laten likken door een hondentong. De hondentong heeft veel goede bacterien in zn mond die schadelijke bacterien eten. Zo was mijn hond zeer geschikt tegen (zwemmers)eczeem en als ik een wondje had wat ging irriteren was het na enkele hondenlikken een stuk beter. Overigens heeft de vagina ook een handvol goede bacterien om het zaakje te beschermen. Vandaar dat vaginale zeep ten zeerste wordt afgeraden. Mensentong is veel viezer inderdaad, de mensenmond is ook niet echt zelfreinigend. Een mensenbeet is gevaarlijker dan een honden of kattenbeet omdat het juist bacterien bevat die het goed in mensen doen. Bij een stinkflamoes zou een hond prima kunnen helpen. En kopkaas ben je na enkele sessies ook de baas. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ik moet eerlijk zeggen dat als ik redenen moet opnoemen waarom ik zelf geen seks met dieren zou willen hebben, afgezien van het verhaal over leed veroorzaken en het feit dat ik het verder gewoon geen geil idee vind, dan zou hygiëne wel het eerst in me opkomen inderdaad. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: :') Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Haha hygiene als eerst? Ik voel me gewoon niet zo seksueel aangetrokken tot dieren ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Mja, dat zei ik al. Maar afgezien daarvan dus. edit: hoewel FES wel ergens een punt heeft met zijn verhaal over Bambi natuurlijk. [Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 27-11-2010 16:35] Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Dat werd me vroegah ook verteld, alk ik een knie kapot had vond een kennis dat haar herdershond dit even mocht schoonlikken. Later heb ik eens ergens gelezen dat dit een fabeltje zou zijn. |
|
quote: Bij mij wel, als ik iemand iets met een dier zie doen denk bah wat vies en springen me de bacteriën mij in mn gedachte wolkje voorbij. Ik heb niets tegen sex met dieren, als er geen vent meer zou zijn die mijn plezier daarin zou bevredigen, zou ik overgaan op de hond, buiten al het onhygiënische om. Aangezien ik niet zo sex behoeftig ben en neuqen (mijn taboe) geen reet aan vind, zie ik ook geen reden om me te laten nemen door een hond. Anyweej, sex met dieren, leuk voor velen en iets wat mij niet afschrikt. Ikzelf daarentegen heb er niets mee en krijg er ook geen geile gevoelens bij, duidelijk? |
|
quote: Wat mij betreft is het duidelijk. Best respect voor het feit dat je gewoon hardop zegt dat je niet van neuken houdt. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Vraagje voor de ZM-jury: Boer Harm is een eenzaam, gepensioneerd keuterboertje die goed voor z'n pony zorgt en neemt deze af-en-toe in de kont neukt. Celstraf? Geldboete? Pony afpakken? |
|
Ik ga al over mijn nek als mensen toestaan dat honden hun gezicht en vooral hun mond laten likken. Dieren die mijn kruis ruiken duw ik ook weg. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Misschien tijd voor een nieuw topic Het is bij mij namelijk berust op een principe kwestie, ik dat niet, jij dit niet, zo kan ik me er ook niet voor openstellen. Beetje psycho, koppig, e.d., ik dan. Daar vind ik ook genoeg mee gezegd. [Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 27-11-2010 16:52] |
|
quote: Hmm dat heb ik dus ook, ik laat katten wel mijn hand likken, erg dubbel allemaal. |
|
Sex als ruilmiddel. Tja. Dan maar naar de hoeren. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Tjah. |
|
quote:De handen heb ik ook geen moeite mee, al zal ik ze wel meteen met zeep wassen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |