|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Voortplanting zegt 't al! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Bacteriën zijn leuker, die zitten ook niet zo stil als grote planten. [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 14-01-2013 16:12] |
|
Je moet deze discussie es herleazen met een paar trappistjes (het bier, niet de paters) binnen handbereik! Funky stuff hoor :-) Voodoo_xx |
|
quote: Al eens eerder gedaan, maar toen ik vervolgens bij het dolfinarium weer nuchter werd en de klanten alweer binnen kwamen ben ik maar weer naar huis gegaan. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Is dat de definitie van seks? Lijkt mij aan de ene kant juist erg ruim en aan de andere kant niet geheel dekkend. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: huhuh dekkend Nouja seks is volgens mij niet zo strict gedefinieerd als andere begrippen. Want ook niet iedereen rekent conjugatie onder seks want daarbij kom niet direct reproductie bij kijken en daar kun je het meestal niet in mannetje en vrouwtje rekenen. (hermaphrodieten zijn dan geen mannetje of vrouwtje maar ze hebben wel mannelijke en vrouwelijke geslachtscellen). Dat de definitie niet dekkend is komt eigenlijk vooral door ons verstoorde beeld van seks, wij zijn een van de weinig soorten waarbij seks sterk uit context is getrokken. Aan de oorsprong ligt natuurlijk reproductie via het opnieuw combineren van genen van 2 individueen echter is er onder andere bij mensen een nieuwe functie bij gekomen (sociale binding) en is het in ieder geval in de ogen van mensen niet direct gelinkt met reproductie. Maar seks is evolutionair gezien nog altijd de uitwisseling van genen tussen individueen. Ook met een striktere definitie zul je planten en dieren niet snel in verschillende groepen zien omdat er planten zijn die ook in gescheiden geslachten leven zoals de kiwi. En zo heb je veel dieren die maar hun zaad in de zee gooien en wachten tot een vrouwtje het oppikt. Precies zoals bij wind bestoven planten. Voor de rest spelen er bij planten en dieren dezelfde processen mee in seks. Mannelijke gameten(geslachtscellen) kosten minder dan vrouwelijke gameten en daarom kun je meer mannetjes maken voor hetzelfde aantal bronnen. echter heb je met een vrouwtje meer zekerheid dat je daadwerkelijk nageslacht krijgt. Zo ontstaat dat mannelijke seks niet zo kieskeurig is en vrouwtjes hebben meer belang bij het kiezen van de partner.(En ook dat speelt gewoon bij planten een rol, de stigma's(vrouwelijk) kunnen pollen(mannelijk) weren tot een bepaald punt. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
signature |
|
Het zal vast geen moslim zijn. |
|
Gezellig. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Serieus gast, op wat voor sites hang jij toch hele dagen rond. Naast deze. Willekeur en dictatuur! |
|
Ik vroeg me altijd al af waarom die staartjes afgeknipt werden I found it surprisingly beautiful... in a brutal, horribly uncomfortable sort of way. |
|
quote: ikke? gewoon, Libelle, Flair, Joepie, VTM, Zwaremetalen, socialsecurity.be, ebaum, highstreet, ... signature |
|
De dag dat jouw kinderen even te lang rondneuzen op je computer zijn ze klaar voor de psychiatrie Willekeur en dictatuur! |
|
hebben ze meteen ook een mening over seks met dieren signature |
|
psychiatrie is voor kneuzen |
|
quote: Haha, waarschijnlijk. Willekeur en dictatuur! |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Ga dan! Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
D'r zijn genoeg ZM-ers die er gebruik van maken. Ik red me prima zonder. |
|
Wacht ff, heb je het nu over psychiatrie of seks met dieren? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Ik red me prima zonder beide. |
|
Wees er maar blij mee. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
http://i.imgur.com/ZMQC0zf.gif NSFW hier heb ik geen problemen mee [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 12-10-2013 13:31] signature |
|
Zou dat de reden zijn waarom mijn buren een vijver met koikarpers hebben? *bedenkelijk kijkt* |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |