|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Hoe lang zou het duren voordat Jenje dit topic met Crowbar komt claimen? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
dus dit zijn breakdowns? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik krijg hier een beetje een breakdown van. |
|
quote: Ik breek ook ff down hier. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Eeuh, give me a break; hier wordt ik een beetje down van! |
|
quote: Verbazingwekkend ja. Dacht meer aan dit soort dingen: Op 2.30 Of is dat nu een mosh? Of deze op 3.40 Verder is vooral de door ipim aangehaalde Carnifex in dat stukje van hem fokking onstrak zeg. Check Strapping Young Lad eens zou ik zeggen, 100x massiever. Boeiender |
|
Ik moest (uiteraard) gelijk hieraan denken: Bareuh... |
|
Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Die drumfill op 1:59 is iig wel super lekker. Ik heb altijd gedacht dat een breakdown een langzaam 'headbang stuk' in verder snelle opgefokte hardcore/punk nummer is. |
|
Jup , maar zelf heb ik liever de snelle breakdowns die de vaart erin houden. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:Ik denk dat het een mosh is. Veel te snel voor een breakdown. quote:Lijkt er meer op, maar is dat niet gewoon een outro? quote:Geen last van hier, ik vind het wel lekker. |
|
|
|
quote: Mkay, geen idee, ipim heeft het nu ook in ene keer over "snelle breakdowns". quote: Kan een outro geen breakdown zijn? Hahaha, ik heb werkelijk geen idee hoor. Boeiender |
|
quote:Ik weet het ook niet zeker. edit: Ik dacht dat het meer in het midden van een nummer zou zitten op tweederde ipv een solo. En dan nog een keer het gas erop. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 25-01-2011 18:03] |
|
quote: Ah. Sja, als het zo vastomlijnd is, is het ook niet gek dat ik deathcore zo verschrikkelijk voorspelbaar vind.... Boeiender |
|
quote:Nogmaals, ik weet het niet zeker. Maar de moshstukken bij Anthrax/SOD zijn ook wel voorspelbaar. Grind ook, nu ik er over nadenk. 'Het volgende nummer spelen we helemaal op dezelfde hoge snelheid en is binnen een minuut afgelopen.' |
|
quote: Gelukkig is het dat niet Het hangt er maar vanaf naar welke muziek je luistert. Over de beste breakdowns moet ik even nadenken. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Mwoah, toendertijd was het bij Indians best een raar vernieuwend stukje hoor. Hele oude mensen weten dat nog! Euh... En grind is saai, vooral als alles op hetzelfde hoge tempo wordt gespeeld. Boeiender |
|
|
|
quote:Alles op het zelfde tempo is saai, dat ben ik met je eens. Vandaar dat ik ook niet tegen dancefeestjes kan, hele avond hetzelfde tempo. |
|
quote: Het was meer zoiets als: ''wow, deze moet je horen''-breakdown topic Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Net mijn playlist afgelopen: - A Day to Remember - Mr. Highway's Thinking About the End (beide breakdowns, al is die in het begin echt fantastisch) - Alove for Enemies - Resistance (1:05) - Awaken Demons - Awaken Demons (geen youtubeclip van te vinden, jammer genoeg) - Belie My Burial - Cannibal Holocaust (1:05) - Betrayal - Get Your Fix (2:44) - Blood Stands Still - Think Again (briljant, jammer genoeg geen youtubelink ge vinden) - Bring the Heat - Checkmate (0:30) - Cryptopsy - Benedictine Convulsions (0:54) - Despised Icon - MVP (1:50, episch) - Dying Fetus - Killing on Adrenaline (2:29) - Elysia - Sadist (2:10) - Emmure - When Everything Goes Wrong, Take the Easy Way Out (1:20) Nu even geen zin meer om verder te zoeken. Links zijn verborgen onder het opsommingsteken. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 25-01-2011 20:18] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: WAAAAKE UP!!! Dat is mijn wekker xD Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
rond de 2:20 Slotje [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 25-01-2011 20:24] |
|
Oh Jan... Ik dacht dat je het nooit zo doen Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |