IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Altar Vorige pagina | Volgende pagina
faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 13-03-2017 12:14 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Resumerend: Windhapper Verdurmen, die niet eens meespeelde op het enige ertoe doende Altar-album, gaat nu (samen wat met andere lieden zonder Altar-connectie) onder de naam Altar nog proberen wat centjes te verdienen?

De laatste cokedeals werden zeker onder de neus van No Surrender weggekaapt.


... hoe de hazen lopen ...


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 13-03-2017 12:17 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2017 8:40 schreef Vonn.Esch het volgende:
No Cylinder




... hoe de hazen lopen ...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-03-2017 13:10 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2017 12:14 schreef faalhaas het volgende:
onder de neus
Wel gewaagd.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 17-03-2017 20:20 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

Man man,,, wat een post... the brutal riffs ???? hahaha. talented musicians ???? LOLLLLLLLLLLLLLLLLLLL en stronger than ever ? is ie youth against christ vergeten ?








[Dit bericht is gewijzigd door TUFKAM op 17-03-2017 20:21]


TUFKAM


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 17-03-2017 20:41 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2017 20:20 schreef TUFKAM het volgende:
Man man,,, wat een post... the brutal riffs ???? hahaha. talented musicians ???? LOLLLLLLLLLLLLLLLLLLL en stronger than ever ? is ie youth against christ vergeten ?



Maar wat moet-ie anders schrijven?

"Uit een gedeeld verlangen naar een leuke bijverdienste en hier en daar een gratis zuippartij recyclen we een bandnaam. Niet dat we nu nog heel relevant zijn of ooit nog een goede plaat gaan maken, maar op basis van die bekende naam en met een meisje op zang zullen we toch nog best vaak geboekt worden. Als we dan en passant ook nog een keer wat christenen en andere brave burgers tegen ons in het harnas weten te jagen gaan we misschien wel een beetje viral! Vanaf deze zomer gaan we weer live spelen, tenzij we ons op het laatste moment bedenken, want we hebben wel een reputatie hoog te houden op dat vlak!"



TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 17-03-2017 20:44 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

Zou eerlijker zijn dan dat wat hij ervan maakt.... Denkt ie nou echt dat er mensen zijn die dit willen zien.. kom op .. brutal vocals ? met haar mickey mouse imitatie bij haar eigen band is ze al niet te doen...


TUFKAM


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 17-03-2017 20:47 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

ik zou het mezelf niet al teveel moeten aantrekken deze nieuwe Altar poppenkast..maar man man.. om te zien hoe de Altar naam zo belachelijk gemaakt wordt nu is niet te doen.. ben toch mega fan van die demo en youth....


TUFKAM


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 17-03-2017 21:02 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Almost the beginning. Wel eerlijk.

edit. Ik heb ze een paar keer gezien, maar dat was na die youth plaat. Die latere bezettingen nooit live gezien.




[Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 17-03-2017 21:04]


"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 17-03-2017 21:09 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

De rest heeft geen zak met Altar te maken gehad
Teren op de legendarische Altar naam. ik houd mijn hart vast voor de muziek die er van deze bezetting gaat komen...
als ze zich naar een Altar nummer hadden vernoemd... was beter geweest denk ik..


TUFKAM


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 17-03-2017 21:15 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Oh, komt er ook nieuwe muziek uit.

We horen het wel, ik kan me er niet al te druk om maken, hehe. En de bassist van mijn ouwe band zit erin (en ex-sinister), die kan echt wel bassen. En een prima gast, dus ik ga niks lulligs zeggen, natuurlijk.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 17-03-2017 22:03 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

Je hoeft toch ook niks lulligs te zeggen ? Doe ik ook niet. Maar zeg gewoon wat ik ervan vind. als dat voor hun lullig overkomt is dat hun probleem


TUFKAM


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 17-03-2017 22:11 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Geintje, natuurlijk.

Als ik de nieuwe muziek niet goed vind, dan ga ik daar niet om liegen. Sterker, ik zou het moeten leren, dat liegen, hehe.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 17-03-2017 23:22 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Dat "almost" doet het wel.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 18-03-2017 12:00 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht



TUFKAM


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 10-04-2017 15:58 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Is die Verdurmen speciaal naar Zwolle afgereisd voor een interviewtje met ZM.

En dat zangeresje heeft ie dus via Facebook opgescharreld.

http://zwaremetalen.com/interviews/interview-met-altar

[Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 10-04-2017 16:09]


... hoe de hazen lopen ...


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 10-04-2017 16:48 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

telefoon / internet rekening niet betaald dus ja dan moet je iets.


TUFKAM


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 10-04-2017 18:36 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

En volledig No Surrender style ook he, niet traceerbaar zijn voor de politie.


... hoe de hazen lopen ...


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 10-04-2017 22:46 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

Sons of Anarchy is er niks bij !


TUFKAM


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 03-05-2017 17:37 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

ow shit het gaat nu echt beginnen !! siked !!!





TUFKAM


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 03-05-2017 18:18 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Vet siked!

Maar eerst gaan ze nog een exclusieve try-out in Drachten doen he.

https://www.facebook.com/events/1900100083558789/

Al 8 mensen die zeggen heen te gaan, dat wordt een volle bak Mooi ook die aankondiging op de Iduna site, over hoe het debuutalbum “Youth against Christ” insloeg als een bom en dat de band nu weer helemaal terug is.

Ik dacht dat trouwens dat try-outs altijd bedoeld waren om nieuw materiaal uit te proberen..? Oh wacht het materiaal is natuurlijk ook nieuw voor hun.



... hoe de hazen lopen ...


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 03-05-2017 19:17 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

Dead mans walk en Radiathor zeggen me ook echt geen ene fuck
Maar een naam als Radiathor beloofd niet veel goeds natuurlijk. tering wat slecht. Zelfde nivo als een Exploded


TUFKAM


Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 03-05-2017 19:26 by Deceptikoen Wijzig reactieProfiel van DeceptikoenQuote dit bericht

Radiathor is stiekem behoorlijk gaaf. Zijn nu een nieuwe plaat aan het opnemen, je zou het eens een luisterbeurt moeten geven.



TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 03-05-2017 19:27 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

Zal t van de week eens checken
Maar als je ziet waar Altar vroeger mee de podia onveilig maakte en dan nu... holy shit. verschilletje.


TUFKAM


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 03-05-2017 22:39 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2017 18:18 schreef faalhaas het volgende:
Vet siked!

Maar eerst gaan ze nog een exclusieve try-out in Drachten doen he.

https://www.facebook.com/events/1900100083558789/

Al 8 mensen die zeggen heen te gaan, dat wordt een volle bak




Misschien is anno 2017 naar Altar gaan net zoiets als PVV stemmen. Desgevraagd wil niemand toegeven dat te doen, maar op het moment suprème blijkt er wel degelijk animo voor te bestaan.



Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 04-05-2017 8:29 by Deceptikoen Wijzig reactieProfiel van DeceptikoenQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2017 19:27 schreef TUFKAM het volgende:
Zal t van de week eens checken
Maar als je ziet waar Altar vroeger mee de podia onveilig maakte en dan nu... holy shit. verschilletje.

Hoeveel bands uit die tijd zijn er nog over

Radiathor heeft iig wel ex Altar drummer Marco in de gelederen. Is er iig nog een zo goed als origineel lid aanwezig die avond, hehe


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen