|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote:Wel gewaagd. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Man man,,, wat een post... the brutal riffs ???? hahaha. talented musicians ???? LOLLLLLLLLLLLLLLLLLLL en stronger than ever ? is ie youth against christ vergeten ? [Dit bericht is gewijzigd door TUFKAM op 17-03-2017 20:21] TUFKAM |
|
quote: Maar wat moet-ie anders schrijven? "Uit een gedeeld verlangen naar een leuke bijverdienste en hier en daar een gratis zuippartij recyclen we een bandnaam. Niet dat we nu nog heel relevant zijn of ooit nog een goede plaat gaan maken, maar op basis van die bekende naam en met een meisje op zang zullen we toch nog best vaak geboekt worden. Als we dan en passant ook nog een keer wat christenen en andere brave burgers tegen ons in het harnas weten te jagen gaan we misschien wel een beetje viral! Vanaf deze zomer gaan we weer live spelen, tenzij we ons op het laatste moment bedenken, want we hebben wel een reputatie hoog te houden op dat vlak!" https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Zou eerlijker zijn dan dat wat hij ervan maakt.... Denkt ie nou echt dat er mensen zijn die dit willen zien.. kom op .. brutal vocals ? met haar mickey mouse imitatie bij haar eigen band is ze al niet te doen... TUFKAM |
|
ik zou het mezelf niet al teveel moeten aantrekken deze nieuwe Altar poppenkast..maar man man.. om te zien hoe de Altar naam zo belachelijk gemaakt wordt nu is niet te doen.. ben toch mega fan van die demo en youth.... TUFKAM |
|
Almost the beginning. Wel eerlijk. edit. Ik heb ze een paar keer gezien, maar dat was na die youth plaat. Die latere bezettingen nooit live gezien. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 17-03-2017 21:04] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
De rest heeft geen zak met Altar te maken gehad Teren op de legendarische Altar naam. ik houd mijn hart vast voor de muziek die er van deze bezetting gaat komen... als ze zich naar een Altar nummer hadden vernoemd... was beter geweest denk ik.. TUFKAM |
|
Oh, komt er ook nieuwe muziek uit. We horen het wel, ik kan me er niet al te druk om maken, hehe. En de bassist van mijn ouwe band zit erin (en ex-sinister), die kan echt wel bassen. En een prima gast, dus ik ga niks lulligs zeggen, natuurlijk. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Je hoeft toch ook niks lulligs te zeggen ? Doe ik ook niet. Maar zeg gewoon wat ik ervan vind. als dat voor hun lullig overkomt is dat hun probleem TUFKAM |
|
Geintje, natuurlijk. Als ik de nieuwe muziek niet goed vind, dan ga ik daar niet om liegen. Sterker, ik zou het moeten leren, dat liegen, hehe. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Dat "almost" doet het wel. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
TUFKAM |
|
Is die Verdurmen speciaal naar Zwolle afgereisd voor een interviewtje met ZM. En dat zangeresje heeft ie dus via Facebook opgescharreld. http://zwaremetalen.com/interviews/interview-met-altar [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 10-04-2017 16:09] ... hoe de hazen lopen ... |
|
telefoon / internet rekening niet betaald dus ja dan moet je iets. TUFKAM |
|
En volledig No Surrender style ook he, niet traceerbaar zijn voor de politie. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Sons of Anarchy is er niks bij ! TUFKAM |
|
ow shit het gaat nu echt beginnen !! siked !!! TUFKAM |
|
Vet siked! Maar eerst gaan ze nog een exclusieve try-out in Drachten doen he. https://www.facebook.com/events/1900100083558789/ Al 8 mensen die zeggen heen te gaan, dat wordt een volle bak Mooi ook die aankondiging op de Iduna site, over hoe het debuutalbum “Youth against Christ” insloeg als een bom en dat de band nu weer helemaal terug is. Ik dacht dat trouwens dat try-outs altijd bedoeld waren om nieuw materiaal uit te proberen..? Oh wacht het materiaal is natuurlijk ook nieuw voor hun. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Dead mans walk en Radiathor zeggen me ook echt geen ene fuck Maar een naam als Radiathor beloofd niet veel goeds natuurlijk. tering wat slecht. Zelfde nivo als een Exploded TUFKAM |
|
Radiathor is stiekem behoorlijk gaaf. Zijn nu een nieuwe plaat aan het opnemen, je zou het eens een luisterbeurt moeten geven. |
|
Zal t van de week eens checken Maar als je ziet waar Altar vroeger mee de podia onveilig maakte en dan nu... holy shit. verschilletje. TUFKAM |
|
quote: Misschien is anno 2017 naar Altar gaan net zoiets als PVV stemmen. Desgevraagd wil niemand toegeven dat te doen, maar op het moment suprème blijkt er wel degelijk animo voor te bestaan. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Hoeveel bands uit die tijd zijn er nog over Radiathor heeft iig wel ex Altar drummer Marco in de gelederen. Is er iig nog een zo goed als origineel lid aanwezig die avond, hehe |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |