|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Met Kelder op zang dus? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Originele bezetting staat er toch, oelewapper! http://www.metal-archives.com/albums/Altar/Youth_Against_Christ/6922 [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 23-08-2014 14:40] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: |
|
quote: Ja maar, ik wil het graag zeker weten enzo. Iets met sceptisch Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
In de eerste line up zat verdrummen toch niet in? volgens mij liep dat tussen deze heren niet bijzonder soepel. |
|
LB. Boeiender |
|
quote: Que? |
|
quote: Marcel Verdurmen was er op 'Ego Art' pas bij, als vervanger van Marcel van Haaf. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Volgens mij als vervanger van Bert Huisjes |
|
De vetste docu ooit gemaakt! Stukje duiding uit 1995: gottegot I found it surprisingly beautiful... in a brutal, horribly uncomfortable sort of way. |
|
quote: Nee. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Ik hoop overigens op een integrale YAC en dan Egovernment als toegift. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Compleet met het doortrappen van het befaamde plankje? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Maar dat plankje is toch al doorgetrapt? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Altar is vet. Kom misschien wel even langs rukken. We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! |
|
quote: Ja! Uit die machtige clip. Wat een heerlijk lompe bende was dat ook. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Briljante clip ja, lekker raggen in je eigen tourbus. Wel gaaf om ook die beelden van Dynamo Open Air weer te zien, aangezien ik daar zelf ook tussen stond. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Dit was Dynamo '96 toch? Ik ben zelf in '97 en '98 geweest dus dit niet gezien maar destijds Altar wel overal in lokale tenten gezien. Heerlijke band was dat toen. Later na de line-up wisselingen was het vuur er echter wel uit. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
1996 ja, mijn tweede keer Dynamo. Daarna heb ik Altar ook nog vaak gezien en inderdaad in verschillende samenstellingen, waarvan de originele natuurlijk de beste was. [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 24-08-2014 16:19] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
@Sgeiterd: je hebt gelijk. Die gitarist naast Marcel Verdurmen is Bert Huisjes |
|
quote: Lekker Belangrijk.... Wéér een overbodige reünie van een op zijn hoogst middelmatige band. Was leuk in de tijd dat het uitkwam, maar is toch werkelijk niet alle commotie waard naar mijn idee. Boeiender |
|
Gruwelijke kutband zelfs... en die Kelder is helemaal een mongool. [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 25-08-2014 16:57] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Pascal, denk aan je hart. Maar ben het met je eens dat het een gruwelijke kutband is. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |