IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Altar Vorige pagina | Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-03-2017 18:46 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Vettere demosound dan op de debuutplaat was een veelvoorkomend euvel in de Nederlandse death metal scene in de jaren '90.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 10-03-2017 19:11 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

Niet alleen in Nederland.


SonischeTitaan
Usericon van SonischeTitaan
Posted 10-03-2017 19:50 by SonischeTitaan Wijzig reactieProfiel van SonischeTitaanQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2017 22:07 schreef TUFKAM het volgende:
harde bazen toch.


Nou, ik heb zojuist mijn broekje volgekakt omdat ik zó onder de indruk ben van die bandfoto.


[quote]Op 7 juni 2017 15:58 schreef Hypnos het volgende: Sonic Titan is het niet, die is lelijk[/quote]


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-03-2017 20:04 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2017 19:50 schreef SonischeTitaan het volgende:
Nou, ik heb zojuist mijn broekje volgekakt omdat ik zó onder de indruk ben van die bandfoto.
Dat lijkt me toch overdreven. Op zijn minst het oorzakelijk verband dat je hier legt.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 10-03-2017 20:12 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2017 19:50 schreef SonischeTitaan het volgende:
Nou, ik heb zojuist mijn broekje volgekakt omdat ik zó onder de indruk ben van die bandfoto.


Ligt je pantalon bij de stomerij?



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 10-03-2017 20:25 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2017 20:04 schreef bastianus het volgende:
Dat lijkt me toch overdreven. Op zijn minst het oorzakelijk verband dat je hier legt.

Tijd voor een analyse.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-03-2017 20:36 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2017 20:25 schreef BenKnuckles het volgende:
Tijd voor een analyse.
Ik heb geen spoorboekje.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 10-03-2017 21:48 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

ST heeft wel een spoorbroekje.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 10-03-2017 22:00 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Mensen, mensen.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-03-2017 22:34 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht



Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


SonischeTitaan
Usericon van SonischeTitaan
Posted 10-03-2017 22:49 by SonischeTitaan Wijzig reactieProfiel van SonischeTitaanQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2017 20:12 schreef Negatieveling het volgende:
Ligt je pantalon bij de stomerij?


Die wordt gemarktplaatst en niet anders :3


[quote]Op 7 juni 2017 15:58 schreef Hypnos het volgende: Sonic Titan is het niet, die is lelijk[/quote]


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 11-03-2017 1:57 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2017 19:50 schreef SonischeTitaan het volgende:
Nou, ik heb zojuist mijn broekje volgekakt omdat ik zó onder de indruk ben van die bandfoto.


Dat zou je toch wel moeten zijn. Die marcel verdurmen is een pres van de meest beruchte motor club van nederland namelijk No Surrender.


TUFKAM


Vonn.Esch
Usericon van Vonn.Esch
Posted 11-03-2017 8:40 by Vonn.Esch Wijzig reactieProfiel van Vonn.EschQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2017 1:57 schreef TUFKAM het volgende:
Dat zou je toch wel moeten zijn. Die marcel verdurmen is een pres van de meest beruchte motor club van nederland namelijk No Surrender.


No Cylinder bedoel je. Paupertjes.

Echt, ik hoop dat Altar in deze bezetting een tourbusongeluk krijgt.


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 11-03-2017 10:19 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

quote:
Op 11 maart 2017 8:40 schreef Vonn.Esch het volgende:
No Cylinder bedoel je. Paupertjes.

Echt, ik hoop dat Altar in deze bezetting een tourbusongeluk krijgt.


Nou nou. niet zo he. De pres rijd op een hele gave spiderman theme bike rond.... verder helemaal mee eens lol.


TUFKAM


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 12-03-2017 1:05 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

En zat helemaal nog niet bij de band toen ik ze nog wel goed vond. Maar dat kan, natuurlijk.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 12-03-2017 9:18 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

De hamvraag blijft natuurlijk of Verdurmen wel belasting betaalt met die tattoo op zijn keumes. Zo niet, dan kan ik Altar principieel niet goedkeuren.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 12-03-2017 9:23 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

En de beste Altar-bezetting blijft natuurlijk toch die met Udo Dirkschneider op zang en Stefan Kaufmann op drums.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 12-03-2017 14:33 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2017 9:18 schreef bastianus het volgende:
De hamvraag blijft natuurlijk of Verdurmen wel belasting betaalt met die tattoo op zijn keumes. Zo niet, dan kan ik Altar principieel niet goedkeuren.
Meneer woont bij zijn vrouwtje in he. De club en de band slokken al zijn tijd op dus... nou ja vul zelf maar in


TUFKAM


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 12-03-2017 17:33 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Er mist dus juist nog zo'n Probleemwijken-foto nu.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 12-03-2017 20:58 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Godverredomme! Wat kinderachtig. *pakt jas*



TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 12-03-2017 21:06 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

Net nog youth against christ geluisterd.. de tering dat beukt nog steeds het bloed uit je oren.


TUFKAM


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 12-03-2017 22:12 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Afgelopen nacht ook nog 3 liedjes van die plaat geluisterd.

JESUS IS DEAD!

Lekker, hoor.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 12-03-2017 22:18 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

Als ze nou allemaal weer eens bij elkaar zouden komen om die plaat live te doen, dan zou ik daar wel voor in zijn . Maar dan moet die wanna be Jax Teller wel thuis blijven.


TUFKAM


Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 13-03-2017 11:08 by Deceptikoen Wijzig reactieProfiel van DeceptikoenQuote dit bericht

Dat was vorig jaar toch de bedoeling en zo groots aangekondigd voor Stonehenge? Dat lag dr ook vrij snel weer...

Ik moet Wim wel gelijk geven, ik vind die demo ook vetter klinken dan die eerste plaat.

Ik vind dat eigenlijk ook de saaiste plaat van Altar. Vind vooral die laatste 2 platen echt te gek.


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 13-03-2017 11:41 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

tja, die demo. Klinkt wel vetter, maar ik had Youth Against Christ eerder. Dus ja, alleen die is echt wat mij betreft.



Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen