|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Wat een onzin. Er is misschien 2x stront aan de knikker geweest tijdens een optreden voor de rest had Altar echt niet de reputatie die jij wilt doen geloven dat ze hadden. don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: Verdomme, m'n hele jeugd is nu naar de kloten Hafgufa |
|
Deicide rip off ja, maar dat hebben ze ook nooit ontkend hahaha. Gewoon een hele vette plaat, een van de meest vette death metal platen van eigen bodem. We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! |
|
Die demo is veel beter. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
De azijn is zeker in de aanbieding? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Hoor ik van wel meer lui. Maar dat is toch echt NIET zo. We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! |
|
quote: De demo is ALTIJD beter! |
|
quote: Sinister was veel vetter. Altar, vooral zo berucht omwille van de controverse in de pers en burgemeesters van dorpjes die op hun achterste poten gingen staan. Ik heb er muzikaal nooit veel in gezien maar dat kan ook aan mij liggen. En nu gaan we vegen |
|
Het meeste van wat jij zegt ligt inderdaad aan jou :p Hier iig Altar (en Anathema) op Stonehenge 1999: Die clownesque corpsepaint was blijkbaar een anti-blackmetal statement. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Sinister, nooit begrepen waarom dat zo gewaardeerd werd. Was saai, is saai, en live is er niets an. Boeiender |
|
quote: Altar en Thanatos idem |
|
Sinister had met Hate voor mij toch echt wel een dikke ploat afgeleverd. De laatste werkjes met half Putrified zijn ook vette schijfjes. Vind Supreme Pain ook erg vet!!! |
|
Cross the Styx is ook prima luisterbaar. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
goh, Sinister heeft een hoop vette platen gemaakt, en ook een paar mindere. Is met Altar ook zo, en eigenlijk met elke nederlandse wat grotere DM-band. "Youth Against Christ" is super (ik vond hem echter ook iets tegenvallen na die briljante demo, maar toch is hij erg vet), en ik vind eigenlijk "In The Name of the Father" nóg een stuk gaver. Overigens : "Walhalla Express" is eigenlijk gewoon een "anthem" voor de metalheads in het algemeen, en zou gewoon standaard op ieder metalfeestje gedraaid moeten worden. IMHO natuurlijk. lampje |
|
Eerste drie van Sinister zijn verplichte kost. Nadien vond er een discrepantie plaats omwille van bezettingswijzigingen en dies meer. En nu gaan we vegen |
|
quote: Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
"At the 3th of October we will announce the names of the musicians in ALTAR! One thing is for sure, Altar will be back on track! In our dominion we'll crown ourselves Kings.." The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Nog een poging? 't Zal wel, eerst zien dan geloven. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik vind het alleen interessant, als Edwin Kelder meedoet. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Dat sowieso. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: En daarom zei ik het ook. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Heb je daarom ook die onnodige komma geplaatst? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ach ja, liever één komma teveel, dan één te weinig. 5 Euro's? Op je muil!! |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |