|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
gek, ik had altijd het idee dat die zanger de meest fanatieke was( als je intervieuws las, en die knalrooie kop live). zo zie je maar: schijn bedriegt. |
|
quote: ik ben het zeker met mutilator eens, hoewel ik de demo ff iets meer vond gaan als de eerste cd, die is me iets te clean. later werd het minder maar ja, dat vind ik. van mij mag het wel afgelopen zijn. tsja, dat vind ik meestal na de eerste ceedee van een band. ook raar trouwens. Oud Vuil. |
|
Voor zover ik weet is Altar definitief gekapt. De drummer speelt iig nu bij To Elysium en de gitarist M. Verdurmen is naar ik vernomen heb gaan drummen bij een andere band waarvan ik de naam niet ken |
|
Ik was toevallig backstage de eerste keer dat meneer Kelder door 't lint ging, and it wasn't pretty. Glas vloog ons om de oren en briesend passeerde hij enkele malen ons plekje aan de bar, onderwijl pogend deuren in te trappen waar hij niet doorkon maar wel door wilde. Vervolgens is ie 'em gesmeerd met het busje, dus zat de band mooi vast; die moesten nog met dat busje naar een hotel voor de overnachting. Werd toen uitgelegd als problemen in de privesfeer. Mijns insziens had 't ook het nodige te maken met de al eerder genoemde kapsones waar hij geen gebrek aan had. Touché, pussycat! |
|
De cover van Iron Maiden is zeer goed (the trooper.....die onderhand ook je nek uit komt....) |
|
Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Damn .. lezen jullie nou niks ? Er bestaan op het moment 2 altars .. 1 met de line-up van Youth against christ 1 met andere leden en wat nieuwe gasten (oa de zanger van Devious) |
|
wordt nog leuk, altijd een verassing welke altar er op het podium staat Je moeder. |
|
Ze doen gewoon weer optredens... Zijn ze dan uit elkaar, denk het niet! |
|
DUDE .. LEEEEZZZEEEENNNN 2 Altars .. één met de naam Altar, zitten wat mensne in die op het laatste album hebben egspeeld met de zanger van Dveious als nieuwe zanger. En de line-up van "Youth Against Christ" is ook weer gaan spelen .. alleen die hebben nog geen naam (zover ik nu weet) [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 04-03-2003 9:00] |
|
uhm ja ik zat ook al met verbazing te lezen; het stond toch echt in de aardschok; maar ik weet niet of altar nu nog wel de moeite waard is; die laatste plaat was ook al kut dus volgens mij kunnen ze allebei maar beter gewoon kappen the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
quote: Ze staan zelfs in de concertagenda hier-en-daar. En heb al contact met ze gehad over een optreden hier... |
|
Met welke? |
|
quote: Weet ik veel, ik heb nog nooit gehoord over een twee-delen-Altar! |
|
Dus je boekt iets waarvan je niet weet wat het is ?? |
|
de youth against-altar speelt onder de naam altar-native en is met edwin kelder.... volgens mij spelen ze 31 mei in Atak enschede en de andere altar is de "originele" altar |
|
Die naam heb ik idd ook horen spoken .. beetje lamme naam |
|
ja erg origineel maar ik zag afgelopen vrijdag in podium hardenberg allemaal postertjes met die naam.... |
|
En hoe staat het nu met Altar? Ik meende laatst op de website te lezen dat er eindelijk/alweer een nieuwe zanger was, maar nu is heel die website niet meer online... Iemand? |
|
quote: Altarnative stond een paar jaar geleden op Stonehenge meen ik. Dat was best een vermakelijk optreden. Maar ik geloof dat het daarmee wel zo'n beetje afgelopen was. Edit: hmmz, ik quote iets uit 2003 [Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 30-08-2006 15:18] Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: De laatste keer dat ik marcel gezien heb was op summer darkness vorig jaar, hij speelde gitaar bij Orphange, maar die band is nu ook weer uit mekaar. Ik heb m nog wel eens op tv voorbij zien komen met zo'n afvalprogramma waar ie aan mee deed. |
|
quote: Uhuh, is vrij normaal hier spelfout weggehaald... |
|
quote:Heb ze daarna ook op Stonehenge gezien .. Alter-native speelt m.i. ALtar er 10x uit .. inzet, sound, uitstraling .. |
|
Ik vind ze allebei enorm zaad Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |