IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Altar Vorige pagina | Volgende pagina
faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 15-12-2017 23:20 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2017 23:18 schreef TUFKAM het volgende:
meneer is al een tijdje ex no surrender.


Met bad standing?


... hoe de hazen lopen ...


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 15-12-2017 23:35 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

hahahaha dat weet ik niet. maar eruit is ie.


TUFKAM


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 16-12-2017 0:13 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

ok jammer

Die bad standing met Pitt blijft echt hilarisch



... hoe de hazen lopen ...


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 16-12-2017 0:21 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

Die henk is zo gek nog niet die ving gewoon 1000 eurootjes per aflevering


TUFKAM


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 16-12-2017 0:25 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2017 0:21 schreef TUFKAM het volgende:
Die henk is zo gek nog niet die ving gewoon 1000 eurootjes per aflevering


Ach dat is gewoon een beetje zakgeld voor die man.

https://www.nu.nl/binnenland/5050967/surrender-leider-kuipers-verdacht-van-afpersen-ondernemers-acht-ton.html?redirect=1



... hoe de hazen lopen ...


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 16-12-2017 12:22 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

ja ik las het. wel lullig zo krijgen andere, clubs die wel alleen motorrijden, zoals de hells angels, een slechte naam. jammer is dat


TUFKAM


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 16-12-2017 12:28 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2017 12:22 schreef TUFKAM het volgende:
ja ik las het. wel lullig zo krijgen andere, clubs die wel alleen motorrijden, zoals de hells angels, een slechte naam. jammer is dat


Nee, binnen een saamhorige volksgemeenschap horen dergelijke lieden toch echt in een gaskamer, sorry


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 16-12-2017 12:51 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

dat kunnen ze ook zeggen over satanisten die kerken verbranden en homo's vermoorden. maar daar hoor je mij niet over is het wel.

[Dit bericht is gewijzigd door TUFKAM op 16-12-2017 12:51]


TUFKAM


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 16-12-2017 13:02 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2017 12:51 schreef TUFKAM het volgende:
dat kunnen ze ook zeggen over satanisten die kerken verbranden en homo's vermoorden. maar daar hoor je mij niet over is het wel.


Die mogen ook wat mij betreft


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 16-12-2017 13:05 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

Gezellig!


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 16-12-2017 13:29 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2017 12:22 schreef TUFKAM het volgende:
ja ik las het. wel lullig zo krijgen andere, clubs die wel alleen motorrijden, zoals de hells angels, een slechte naam. jammer is dat


Gast, de hells angels zijn de grondleggers van dit "verdienmodel"

En dat weet jij ook.


... hoe de hazen lopen ...


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 16-12-2017 13:47 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2017 13:29 schreef faalhaas het volgende:
Gast, de hells angels zijn de grondleggers van dit "verdienmodel"

En dat weet jij ook.


ik mag toch wel een beetje stangen


TUFKAM


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 16-12-2017 13:51 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2017 13:47 schreef TUFKAM het volgende:
ik mag toch wel een beetje stangen


Hield ik al rekening mee, voor de zekerheid toch maar ff gehapt


... hoe de hazen lopen ...


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 16-12-2017 15:28 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht



youth against christ nog maar eens geluisterd..tering harde plaat blijft het wel. daarna nog eens wat live dingen bekeken van de cover band met die death metal queen op zang. toch echt niet te doen. alsof je zit te luisteren naar een donald duck die wordt verkracht door daffy duck. damn. kon die verdurmen nou echt geen betere zanger vinden voor die shit van m ?


TUFKAM


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 16-12-2017 16:04 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2017 15:28 schreef TUFKAM het volgende:
kon die verdurmen nou echt geen betere zanger vinden voor die shit van m ?


Niet iedereen vindt het leuk om tijdens optredens bekogeld te worden met bier.


... hoe de hazen lopen ...


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 16-12-2017 16:05 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2017 16:04 schreef faalhaas het volgende:
Niet iedereen vindt het leuk om tijdens optredens bekogeld te worden met bier.
Zijn het niet tevens luvvers?


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 16-12-2017 16:10 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2017 16:05 schreef Tommeh het volgende:
Zijn het niet tevens luvvers?


Hij had haar vader kunnen zijn. Dus ja zou me niks verbazen.


... hoe de hazen lopen ...


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 16-12-2017 16:47 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 16 december 2017 15:28 schreef TUFKAM het volgende:


youth against christ nog maar eens geluisterd..tering harde plaat blijft het wel.


Absoluut een vette plaat, maar ja, daar is ie weer: de demo is beter. Hehehe.

Vind ik echt, de plaat is me net iets te clean qua geluid en dan vallen de drums me op en dat ik die op de plaat niet zo héél goed vind.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 16-12-2017 18:16 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2017 16:05 schreef Tommeh het volgende:
Zijn het niet tevens luvvers?


nee als het goed is niet. verdurmen heeft wat met ene leonie. is daarmee getrouwd. maar het zal me niets verbazen als ie die death metal queen voor erbij heeft


TUFKAM


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 16-12-2017 18:17 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2017 16:47 schreef F.Jacobse het volgende:
Absoluut een vette plaat, maar ja, daar is ie weer: de demo is beter. Hehehe.

Vind ik echt, de plaat is me net iets te clean qua geluid en dan vallen de drums me op en dat ik die op de plaat niet zo héél goed vind.





jij met je demos altijd


TUFKAM


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 16-12-2017 19:40 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 16 december 2017 18:17 schreef TUFKAM het volgende:
jij met je demos altijd







"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 16-12-2017 20:09 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Ze staan trouwens wel na Tankard op de bill van Pitfest, zie ik net.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 16-12-2017 20:14 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Mensen die bij Tankard niet weglopen verdienen ook niet beter.



F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 16-12-2017 20:21 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Lol. Nou ja, Tankard heeft mij nog nooit weten boeien, maar het is toch wel een van de grotere Duitse Thrashbands.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 16-12-2017 20:24 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2017 20:21 schreef F.Jacobse het volgende:
Lol. Nou ja, Tankard heeft mij nog nooit weten boeien, maar het is toch wel een van de grotere Duitse Trashbands.





klopt


TUFKAM


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen