IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Altar Vorige pagina | Volgende pagina
TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 12-06-2017 18:55 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

Meer mensen die de fb van Edwin kelder hebben gezien vandaag ? het zal toch niet zijn dat hij nu ook weer bezig is met Altar he dat zou echt wel geniale shit zijn



[Dit bericht is gewijzigd door TUFKAM op 12-06-2017 19:00]


TUFKAM


Dark incarnation
First I was a cruel dark beast until i became.....
Usericon van Dark incarnation
Posted 12-06-2017 19:28 by Dark incarnation (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dark incarnationQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2017 22:39 schreef Negatieveling het volgende:
Misschien is anno 2017 naar Altar gaan net zoiets als PVV stemmen. Desgevraagd wil niemand toegeven dat te doen, maar op het moment suprème blijkt er wel degelijk animo voor te bestaan.


Haha soortgelijke opmerking die ik in een topic van Veghel Death Fest maakte over het al dan niet kijken naar Belphegor. Nooooooit gaaf natuurlijk, alleen als iedereen staat te kijken als ze live optreden, dan wel


an evil incarnation of DEATH!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-06-2017 23:33 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Altar-native nog gezien op Stonehenge. Dat was een groot feest.

Tijd voor de reünie zou ik zeggen. Past na de reünie trend ook meteen in de huidige '2 versies van een band-trend'.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 10-10-2017 19:13 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

janneke_deathmetalqueenaltar#altar www.altarofficial.nl is still looking for a #recordlabel #nuclearblastrecords #metalbladerecords #roadrunnerrecords #centurymedia #seasonofmist and yes we are writing new music \mm/



alsof dat soort labels nog op die ellende zitten te wachten....


TUFKAM


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 10-10-2017 19:45 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

"Deathmetalqueen" ook. Op het niveau MAVO-meisje dat zich een e-mailadres met 'Princess' aanmeet. Manmanman



faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 10-10-2017 20:12 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2017 19:13 schreef TUFKAM het volgende:
janneke_deathmetalqueenaltar#altar www.altarofficial.nl is still looking for a #recordlabel #nuclearblastrecords #metalbladerecords #roadrunnerrecords #centurymedia #seasonofmist and yes we are writing new music \mm/


Ze zijn nu echt compleet de schaamte voorbij he. Godverdomme wat een armoede dit.. niet te zuinig.


... hoe de hazen lopen ...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 24-11-2017 14:39 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Het is nu officiëel: 80% van de YAC line up zal in 2018 weer enkele optredens gaan doen. De eerste bevestigde boeking is op Pitfest. Verder doen ze geen interviews omdat ze in stilte gaan voorbereiden. Aangezien beide line ups vijanden zijn, kan je er natuurlijk vergif op innemen dat hier drama bij komt.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


spectre
Usericon van spectre
Posted 24-11-2017 14:46 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Die verdurmen is de 80% van de nep altar


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Brent_
Usericon van Brent_
Posted 24-11-2017 15:14 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Stop.


WMP
Usericon van WMP
Posted 24-11-2017 16:51 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2017 15:14 schreef Brent_ het volgende:
Stop.


Hammertime?


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 29-11-2017 11:57 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

Waarom gaan concertzalen en festivalorganisatoren hierin mee?


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 29-11-2017 12:18 by Deceptikoen Wijzig reactieProfiel van DeceptikoenQuote dit bericht

Omdat het geld oplevert.


Heidens Hart
Usericon van Heidens Hart
Posted 29-11-2017 13:39 by Heidens Hart Wijzig reactieProfiel van Heidens HartQuote dit berichthttp://www.heidenshart.com

Omdat Altar in de originele bezetting wél interessant is.


Deceptikoen
Usericon van Deceptikoen
Posted 29-11-2017 14:06 by Deceptikoen Wijzig reactieProfiel van DeceptikoenQuote dit bericht

Dat ook uiteraard, maar de vraag was waarom het geboekt wordt, dan denk ik dat mijn antwoord eerlijker is.


Tommeh
Maniak
Usericon van Tommeh
Posted 15-12-2017 14:53 by Tommeh Wijzig reactieProfiel van TommehQuote dit bericht

quote:
As darkness takes over, inspiration comes to visit,
To take me through these lonely hours,
Keep me company until the sky is lit... ????????. - Janneke de Rooy, December 15, 2017


https://www.facebook.com/JannekedeRooyAltar666/?hc_ref=ARQbDfa8r1wRlVASQ1ngq9qImoNNv8RuTW5A3M-tvWyJQFcpjkcUlY-P8nGSqZ9sLuA&fref=nf


Het is best interessant om een kijkje te krijgen in het gevoelsleven van een psychiatrisch patiënt. Krijg ik toch nog iets terug voor het belastinggeld dat aan zo'n kansloos geval wordt gespendeerd.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 15-12-2017 17:14 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Tenenkrommend. Best even met wat perslucht de . en ?-toetsen eens uitblazen.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 15-12-2017 21:02 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

niet zo lullig doen tegen de death metal queen, jongens


TUFKAM


Negatieveling
See You Next Tuesday!
Usericon van Negatieveling
Posted 15-12-2017 21:37 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

Godver :')

Zouden ze al een label hebben?



faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 15-12-2017 21:44 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2017 17:14 schreef BenKnuckles het volgende:
Tenenkrommend. Best even met wat perslucht de . en ?-toetsen eens uitblazen.


Daar word het niet minder tenenkrommend van. Is dit een preview van nieuwe songteksten?

Vraag me af wat de echte Altar hier van vindt.


... hoe de hazen lopen ...


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 15-12-2017 22:39 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2017 21:37 schreef Negatieveling het volgende:
Godver :')

Zouden ze al een label hebben?


wat denk je ?


TUFKAM


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 15-12-2017 22:54 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Neem eerst maar eens wat nieuwe nummers op. Nu al een label lijkt me vrij voorbarig.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 15-12-2017 23:08 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

mijn idee maar ja je weet het niet he er moet maar iemand zo gek zijn om die lui een contract te geven


TUFKAM


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-12-2017 23:15 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Je zou denken dat er via No Surr.. Nou ja, laat ook maar.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 15-12-2017 23:18 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

quote:
Op 15 december 2017 23:15 schreef bastianus het volgende:
Je zou denken dat er via No Surr.. Nou ja, laat ook maar.


meneer is al een tijdje ex no surrender.


TUFKAM


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-12-2017 23:19 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Verstandig.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen