IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Altar Vorige pagina | Volgende pagina
Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 20-09-2016 13:53 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2016 13:39 schreef Sgeiterdt het volgende:
Ach ja, liever één komma teveel, dan één te weinig.


Zijn de spaties op rantsoen?


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 20-09-2016 14:22 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Een teveel aan komma's dan?

[Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 20-09-2016 14:22]


5 Euro's? Op je muil!!


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 20-09-2016 14:35 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

Mooie oplossing.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 20-09-2016 14:58 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 20 september 2016 14:35 schreef Buiksmurf het volgende:
Mooie oplossing.


Dank u, dank u.


5 Euro's? Op je muil!!


hunebedsjouwer
Usericon van hunebedsjouwer
Posted 20-09-2016 15:18 by hunebedsjouwer Wijzig reactieProfiel van hunebedsjouwerQuote dit bericht

Zonder Kelder dit. Zangeres van Paper Doll Decay gaat rond rond in de wandelgangen schijnbaar. Zo ja, matig


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 20-09-2016 15:21 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Nee, dan pas ik.


5 Euro's? Op je muil!!


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 20-09-2016 15:30 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

De enige zanger die ik dit zie doen ipv Kelder is die zanger van INRI, vond Kelder ook heeft ie mij wel eens verteld.
Zelfde lompheid en intense uitstraling die gast.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 20-09-2016 16:33 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Altar met een zangeres?



Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 20-09-2016 16:36 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ik zag net dat de zangeres van Paper Doll Decay ook in Why She Kills zat en in Why She Kills zat natuurlijk ook ene Imke, die later nog furore maakte met kvltbands Heels of Steel & Legends of Equestria.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 20-09-2016 17:09 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Ook Altar een female fr..., wacht, dat mag je niet zeggen. Wie had dat gedacht, ooit.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


hunebedsjouwer
Usericon van hunebedsjouwer
Posted 20-09-2016 17:11 by hunebedsjouwer Wijzig reactieProfiel van hunebedsjouwerQuote dit bericht

Gokje: Richard Ludwig(gitaar), Marcel Verdurmen(gitaar), Wilfred Hake(drum procreation) en Janneke de Rooy(zang paper doll decay). Bassist nog in te vullen.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 20-09-2016 17:28 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2016 17:09 schreef F.Jacobse het volgende:
Ook Altar een female fr..., wacht, dat mag je niet zeggen. Wie had dat gedacht, ooit.






Arche Ennema is er ook mooi mee weg gekomen destijd dus waarom ook niet......


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 20-09-2016 17:32 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Ja, maar die waren nooit wat aan.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 20-09-2016 17:34 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2016 17:32 schreef F.Jacobse het volgende:
Ja, maar die waren nooit wat aan.






Daar heb je een.



Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Dweller
Deus Nova
Usericon van Dweller
Posted 20-09-2016 17:49 by Dweller Wijzig reactieProfiel van DwellerQuote dit berichthttp://www.kong.nl

Ik lees trouwens op Metal Archives dat de "old school" bezetting (inclusief Edwin Kelder) sinds 2014 blijkbaar weer actief was... Nou is MA niet de meeste betrouwbare bron, maar heeft iemand daar iets van meegekregen?


Vox Clamatis in Deserto


hunebedsjouwer
Usericon van hunebedsjouwer
Posted 20-09-2016 18:31 by hunebedsjouwer Wijzig reactieProfiel van hunebedsjouwerQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2016 17:49 schreef Dweller het volgende:
Ik lees trouwens op Metal Archives dat de "old school" bezetting (inclusief Edwin Kelder) sinds 2014 blijkbaar weer actief was... Nou is MA niet de meeste betrouwbare bron, maar heeft iemand daar iets van meegekregen?


MA is niet correct. Geen sprake van.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 20-09-2016 18:32 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2016 17:49 schreef Dweller het volgende:
Ik lees trouwens op Metal Archives dat de "old school" bezetting (inclusief Edwin Kelder) sinds 2014 blijkbaar weer actief was... Nou is MA niet de meeste betrouwbare bron, maar heeft iemand daar iets van meegekregen?


Die zouden op stonehenge spelen maar dat is door onderling gezijk niet door gegaan geloof ik.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 20-09-2016 18:36 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 20 september 2016 18:32 schreef nark het volgende:
Die zouden op stonehenge spelen maar dat is door onderling gezijk niet door gegaan geloof ik.


Sterker nog, binnen enkele weken na de bevestiging was het al weer bekeken.


5 Euro's? Op je muil!!


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 20-09-2016 18:37 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2016 18:36 schreef Sgeiterdt het volgende:
Sterker nog, binnen enkele weken na de bevestiging was het al weer bekeken.


Ging dit keer wel erg rap ja hehehe

Ben wel benieuwd naar de nieuwe lineup igg


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


EINDBAAS
faalhaas
Usericon van EINDBAAS
Posted 20-09-2016 19:31 by EINDBAAS Wijzig reactieProfiel van EINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2014 14:55 schreef Sgeiterdt het volgende:
Compleet met het doortrappen van het befaamde plankje?


Hehe mooi was dat. Was bij ons op school destijds een aardige insidejoke. "Het toppunt van brutaliteit? Stukje hout schuin neerleggen en doortrappen!"


...niets is wat het lijkt...


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 22-09-2016 21:08 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Op stonehenge 2017 dit keer blijkbaar volgens faceboek, ben benieuwd...


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 22-09-2016 21:17 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Ze zouden ook dit jaar spelen, maar ging toen niet door. Ik moet het nog zien of het nu wel doorgaat...


hunebedsjouwer
Usericon van hunebedsjouwer
Posted 02-10-2016 20:11 by hunebedsjouwer Wijzig reactieProfiel van hunebedsjouwerQuote dit bericht



hihi


WMP
Usericon van WMP
Posted 02-10-2016 20:17 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Dat een vrouw de vocalen gaat doet vind ik geen probleem, maar dat het de zoveelste fantasieloze Angela Gossow-imitatie is, zorgt nu niet voor bepaald veel enthousiasme.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 02-10-2016 21:26 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2016 20:17 schreef WMP het volgende:
Dat een vrouw de vocalen gaat doet vind ik geen probleem


Ik vraag me bij dit soort uitspraken dan altijd weer af: "zouden er überhaupt mensen bestaan die het ook maar iets kan schelen of strijdclown WMP wel of geen probleem heeft met vrouwelijke deathmetalvocalisten?"

Ik kan me dat namelijk niet voorspellen.

Anyway; mooie "I'm not ... but ..."


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen