|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Zijn de spaties op rantsoen? |
|
Een teveel aan komma's dan? [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 20-09-2016 14:22] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Mooie oplossing. |
|
quote: Dank u, dank u. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Zonder Kelder dit. Zangeres van Paper Doll Decay gaat rond rond in de wandelgangen schijnbaar. Zo ja, matig |
|
Nee, dan pas ik. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Altar met een zangeres? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik zag net dat de zangeres van Paper Doll Decay ook in Why She Kills zat en in Why She Kills zat natuurlijk ook ene Imke, die later nog furore maakte met kvltbands Heels of Steel & Legends of Equestria. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ook Altar een female fr..., wacht, dat mag je niet zeggen. Wie had dat gedacht, ooit. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Gokje: Richard Ludwig(gitaar), Marcel Verdurmen(gitaar), Wilfred Hake(drum procreation) en Janneke de Rooy(zang paper doll decay). Bassist nog in te vullen. |
|
quote: Arche Ennema is er ook mooi mee weg gekomen destijd dus waarom ook niet...... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Ja, maar die waren nooit wat aan. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Daar heb je een. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Ik lees trouwens op Metal Archives dat de "old school" bezetting (inclusief Edwin Kelder) sinds 2014 blijkbaar weer actief was... Nou is MA niet de meeste betrouwbare bron, maar heeft iemand daar iets van meegekregen? Vox Clamatis in Deserto |
|
quote: MA is niet correct. Geen sprake van. |
|
quote: Die zouden op stonehenge spelen maar dat is door onderling gezijk niet door gegaan geloof ik. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Sterker nog, binnen enkele weken na de bevestiging was het al weer bekeken. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Ging dit keer wel erg rap ja hehehe Ben wel benieuwd naar de nieuwe lineup igg Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Hehe mooi was dat. Was bij ons op school destijds een aardige insidejoke. "Het toppunt van brutaliteit? Stukje hout schuin neerleggen en doortrappen!" ...niets is wat het lijkt... |
|
Op stonehenge 2017 dit keer blijkbaar volgens faceboek, ben benieuwd... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Ze zouden ook dit jaar spelen, maar ging toen niet door. Ik moet het nog zien of het nu wel doorgaat... |
|
hihi |
|
Dat een vrouw de vocalen gaat doet vind ik geen probleem, maar dat het de zoveelste fantasieloze Angela Gossow-imitatie is, zorgt nu niet voor bepaald veel enthousiasme. |
|
quote: Ik vraag me bij dit soort uitspraken dan altijd weer af: "zouden er überhaupt mensen bestaan die het ook maar iets kan schelen of strijdclown WMP wel of geen probleem heeft met vrouwelijke deathmetalvocalisten?" Ik kan me dat namelijk niet voorspellen. Anyway; mooie "I'm not ... but ..." Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |