|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Vragenlijst Man of vrouw: Man Woonplaats: Eersel Leeftijd: 20 Laat in 1 zin lezen hoe metal jij bent : Slayer!!!? Relatie: Nee Bier of whisky: Bier Thee of koffie: Thee Favoriete bands: Slayer, Iron Maiden, Cradle of Filth Hobbies: Muziek, fantasy, draken, gothic lifestyle Opleiding: MBO Hekel aan: Lijstjes |
|
Welkom Brulaap. |
|
welkom IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
... |
|
Hoi Brulaap. |
|
hallow! ik ben rik. ben 19 jaar en ik kom uit hazerswoude rijndijk ( tussen alphen a/d rijn en leiden ) Man of vrouw: man Woonplaats: hazerswoude rijndijk Leeftijd: 19 Laat in 1 zin lezen hoe metal jij bent : i don't give a flying fuck motherfucker Relatie: ja Bier of whisky: bier Thee of koffie: koffie Favoriete bands: metallica, evile, behemoth, amon amarth, machine head, dream theater, carach angren, slayer. Hobbies: gitaren Opleiding: Kunst & Economie Hekel aan: natte sokken |
|
Hoi |
|
Nou, vooruit dan maar, welkom. |
|
Ook welkom Metallica144. |
|
quote: Is ook heel irritant... potverdikkeme... welkom nieuw bloed !! Vind ik ook niet |
|
En waarom wordt een topic dat er al was op slot gegooid ten gunste van een later aangemaakt topic? Mods die hun eigen beleid niet snappen? Niet welkom. [Wees welkom en leer lezen. Dat staat nota bene in mijn post in dat lultopic. Meer iets met users en de topictitel niet snappen dus.] [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 03-03-2011 16:32] |
|
Dikke +1. |
|
quote: WAT?? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
[Wees welkom en leer lezen. Dat staat nota bene in mijn post in dat lultopic. Meer iets met users en de topictitel niet snappen dus.] [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 03-03-2011 16:32] Voorheen kregen de off-topicerds een tijdelijke ban, nu het topic zelf dus. Vreemd. Maar wel handig als je mod bent en zelf ook eens een topic wilt starten. [Gast, twee lultopics, dan gaat er eentje dicht. Dat is gewoon modbeleid hoor. ] Maarem, welkom N00bs! [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 03-03-2011 17:41] |
|
Dat is wel vaker op deze manier gegaan. Blijkbaar is handhaven lastig. HOOOIIII NOOOOOOO00000000000000bs! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ach ja, het was al weer even rustig op het forum en dan gaat de verveling natuurlijk parten spelen. |
|
Zo'n beetje iedereen op teh internets is toch een fucking n00b? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Spreek voor jezelf Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
AG is in it for teh win. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Laten we deze discussie alleen voortzetten wanneer de grens " fucking n00b" en love machine is vastgesteld. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
[kwoot] Man of vrouw: Man Woonplaats: Wijchen Leeftijd: 15 Laat in 1 zin lezen hoe metal jij bent : 80 dagen aan metal op pc. Relatie: verkering. Bier of whisky: Bier Thee of koffie: Koffie Favoriete bands: Brain Drill, Attack Attack! Circle of Dead Children, Finntroll, Three Days Grace, 10 years. Hobbies: Making Metal, Listening Metal, Being Metal. Opleiding: nu VMBO-T, wil pop en sounddesign artiest muziek doen. Hekel aan: Wannabe niggers. Fotottototo: [/kwoot] Wat een schatje. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Response van Greytje: Gast, twee lultopics, dan gaat er eentje dicht. Dat is gewoon modbeleid hoor. Heb je de topictitel van dat topic wel goed gelezen dan? Blijkbaar niet want het is/was geen lultopic. Dat maak jij ervan omdat er wat individuen in gaan ouwebetten zoals hier ook al gebeurt. Maar succes met je welkomsttopic. En oh ja, welkom noobs. Of is het er 1 die snel achter elkaar 2 accounts aanmaakt? Edit: Het zou btw handiger zijn als er gewoon gequote wordt. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 03-03-2011 19:27] |
|
Maak je druk in je echte leven zou ik zeggen .. |
|
Het zou handig zijn als men kan quoten uit een gesloten topic. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Kan Grey het alleen niet af? Edit: En functionaliteit die Dentz wenst is ook welkom. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 03-03-2011 19:32] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |