![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Vragenlijst Man of vrouw: Man Woonplaats: Eersel Leeftijd: 20 Laat in 1 zin lezen hoe metal jij bent : Slayer!!!? Relatie: Nee Bier of whisky: Bier Thee of koffie: Thee Favoriete bands: Slayer, Iron Maiden, Cradle of Filth Hobbies: Muziek, fantasy, draken, gothic lifestyle Opleiding: MBO Hekel aan: Lijstjes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Welkom Brulaap. ![]() ![]() |
|
welkom IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
... ![]() ![]() |
|
Hoi Brulaap. ![]() |
|
hallow! ik ben rik. ben 19 jaar en ik kom uit hazerswoude rijndijk ( tussen alphen a/d rijn en leiden ) ![]() Man of vrouw: man Woonplaats: hazerswoude rijndijk Leeftijd: 19 Laat in 1 zin lezen hoe metal jij bent : i don't give a flying fuck motherfucker Relatie: ja Bier of whisky: bier Thee of koffie: koffie Favoriete bands: metallica, evile, behemoth, amon amarth, machine head, dream theater, carach angren, slayer. Hobbies: gitaren Opleiding: Kunst & Economie Hekel aan: natte sokken ![]() |
|
Hoi ![]() |
|
Nou, vooruit dan maar, welkom. ![]() |
|
Ook welkom Metallica144. ![]() ![]() |
|
quote: Is ook heel irritant... potverdikkeme... welkom nieuw bloed !! ![]() Vind ik ook niet ![]() |
|
En waarom wordt een topic dat er al was op slot gegooid ten gunste van een later aangemaakt topic? Mods die hun eigen beleid niet snappen? Niet welkom. [Wees welkom en leer lezen. Dat staat nota bene in mijn post in dat lultopic. ![]() Meer iets met users en de topictitel niet snappen dus.] [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 03-03-2011 16:32] ![]() |
|
Dikke +1. ![]() |
|
quote: WAT?? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
[Wees welkom en leer lezen. Dat staat nota bene in mijn post in dat lultopic. Meer iets met users en de topictitel niet snappen dus.] [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 03-03-2011 16:32] Voorheen kregen de off-topicerds een tijdelijke ban, nu het topic zelf dus. Vreemd. Maar wel handig als je mod bent en zelf ook eens een topic wilt starten. ![]() [Gast, twee lultopics, dan gaat er eentje dicht. Dat is gewoon modbeleid hoor. ![]() Maarem, welkom N00bs! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 03-03-2011 17:41] ![]() |
|
Dat is wel vaker op deze manier gegaan. Blijkbaar is handhaven lastig. HOOOIIII NOOOOOOO00000000000000bs! No dogs, no masters. ![]() |
|
Ach ja, het was al weer even rustig op het forum en dan gaat de verveling natuurlijk parten spelen. ![]() ![]() |
|
Zo'n beetje iedereen op teh internets is toch een fucking n00b? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Spreek voor jezelf ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
AG is in it for teh win. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: Laten we deze discussie alleen voortzetten wanneer de grens " fucking n00b" en love machine is vastgesteld. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
[kwoot] Man of vrouw: Man Woonplaats: Wijchen Leeftijd: 15 Laat in 1 zin lezen hoe metal jij bent : 80 dagen aan metal op pc. Relatie: verkering. Bier of whisky: Bier Thee of koffie: Koffie Favoriete bands: Brain Drill, Attack Attack! Circle of Dead Children, Finntroll, Three Days Grace, 10 years. Hobbies: Making Metal, Listening Metal, Being Metal. Opleiding: nu VMBO-T, wil pop en sounddesign artiest muziek doen. Hekel aan: Wannabe niggers. Fotottototo: ![]() [/kwoot] Wat een schatje. ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Response van Greytje: Gast, twee lultopics, dan gaat er eentje dicht. Dat is gewoon modbeleid hoor. ![]() Heb je de topictitel van dat topic wel goed gelezen dan? Blijkbaar niet want het is/was geen lultopic. Dat maak jij ervan omdat er wat individuen in gaan ouwebetten zoals hier ook al gebeurt. Maar succes met je welkomsttopic. En oh ja, welkom noobs. ![]() Of is het er 1 die snel achter elkaar 2 accounts aanmaakt? Edit: Het zou btw handiger zijn als er gewoon gequote wordt. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 03-03-2011 19:27] ![]() |
|
Maak je druk in je echte leven zou ik zeggen .. ![]() |
|
Het zou handig zijn als men kan quoten uit een gesloten topic. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Kan Grey het alleen niet af? Edit: En functionaliteit die Dentz wenst is ook welkom. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 03-03-2011 19:32] ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |