|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Welkom xxs! |
|
quote: Dankje Lalalalala *Geld! |
|
Welkom xxs! Too weird to live but much too rare to die.. |
|
Ervaring? |
|
quote: zoek je een bijverdienste? hoe oud ben je? signature |
|
quote: |
|
O. ja, eerst een foto dan maar signature |
|
Welkom xxs. |
|
Of niet Lalalalala *Geld! |
|
Dan niet. |
|
quote: Of niet was voor hypnos Danku voor bokkie666 Lalalalala *Geld! |
|
jij ook bedankt signature |
|
quote: Yup. Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Da's mooi klote. Iig werk van je niveau kunnen vinden? OT: Mijn beeld bij xxs: |
|
quote: Thanks, Heb gehoord dat bijna niets te vinden is in de dierverzorgen. Dus dan word et inschrijven bij uitzendbureaus en hopen dat ik wat vind. Lalalalala *Geld! |
|
quote: Nope. Wat xxs hierboven zegt. xxs: Welk niveau heb jij gedaan? Ben je dierverzorger of heb je een uitbreiding met paraveterinair oid? Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Mbo niveau 2 dus gewoon dierverzorger Lalalalala *Geld! |
|
quote: Oke. Nouja het is niet makkelijk omdat er zoveel mensen deze studie hebben gedaan en zo weinig werkplekken zijn en zo weinig geld in onze scene. Maar het is echt wel te doen hoor! Gewoon er voor gaan, leg contacten (want veel gaat viavia) en desnoods kijk je of je via vrijwilligerswerk ergens binnen kan komen. Maar jij werkte toch al in een dierenspeciaalzaak? Oh, welkom ook!! (<- cola want anders wordt je pappa boos) Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Haha dankje Ik heb stage gelopen bij pet's place maar die willen jammer genoeg alleen maar stage lopers. En ik heb stage gelopen in een reptielen winkel ook hier kon ik niet blijven omdat hij alleen stage lopers wil. Maar ik blijf hard door zoeken en hoop dat ik iets in de dierverzorging kan vinden en dan het liefst met reptielen Lalalalala *Geld! |
|
Iets met reptielen? Hmmm... Weet ik iig wie kan ik vragen om mijn schildpadden te voeren als ik op vakantie ben. Oh ja, en natuurlijk welkom. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Eigenlijk zou ik ook wel dieren willen verzorgen als baan. |
|
Dan begin je toch een kinderboerderij |
|
Ik ben niet zo'n ondernemer. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |