![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Is Tuitjenhorn zo kut als dat het klinkt? Welkom! Verrassend triviaal ![]() |
|
Wie is die lelijke kerel naast je? Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
Ik mag hopen dat je die knakker linksboven bent? Godver, bazzio ![]() [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 04-05-2011 0:10] ![]() |
|
Tunnels zijn hihahellegay!!! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Aardschok t-shirt incluis Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Ja, je mag tunnels niets vinden dat is een mening Ik vind ze daarentegen wel mooi en ik vind het een ode aan de Metal. ![]() Mijn pic was zoals jullie aangaven een beetje afstotelijk dus die is ge-edit Way out in the water, See it swimmin'? ![]() |
|
Hmmz...dat kortere haar stond je toch beter denk ik... Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
quote:Oh ja. ![]() |
|
quote: Wat ben je chagerijnig vandaag ![]() Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote: Doe het dan ook in één keer goed. Dit is een ode aan metaal, niet een paar van die tunneltjes. ![]() ![]() |
|
quote:Ja. ![]() |
|
quote:Die dingen zijn vooral populair in de hardcorescene. ![]() ![]() |
|
Welkom, N00b! ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Ik las 'ode aan Mental'. Goedemorgen Ralph ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote:+1 ![]() |
|
Hey, Tuitjetuut, das hier om de hoek ![]() Welkom dan maar! Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
Welkom, Mindfucker ![]() ![]() [/zachteG] ![]() |
|
Hoe fuck je eigenlijk een mind? Gewoon, iets dat ik me afvraag. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Gat in de schedel boren en pompen? ![]() |
|
Drugs. You have time. You are doing fine. ![]() |
|
Instabiele quantumteleportatie. Oh, welkom mental! ![]() |
|
Tunnels in je haar? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: ![]() Bedankt voor je telefoonnummer, kerel! Waarom heb je dat in hemelsnaam? ![]() Verder: goed bezig met Gojira natuurlijk! En wat ga je doen in Delft volgend jaar? Voor de anderen: als je wil weten of dit mental is of niet, bellen maar ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 04-05-2011 21:00] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
Als ik naar z'n foto kijk lijkt het me meer jouw broertje. Welkom broertje van AG. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |