![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Geen idee, weet niet waar ik dat kan zien. Weet in ieder geval dat het er veel te veel zijn:p Heb het tegen die tijd waarschijnlijk allang opgegeven ![]() |
|
Awww ![]() ![]() |
|
Ik kan het in ieder geval nog lezen via Frans :p ![]() |
|
Oh God. ![]() ![]() |
|
Zitten jij en Frans nou thuis bij elkaar of zo trouwens? ![]() |
|
Frans is nou bij zijn vriendinneke ![]() |
|
quote: Ja maar dan zou Frans onderhand ook wel verstikt zijn zou je denken ![]() |
|
Nog 32 posts. ![]() Je kan natuurlijk gewoon het loltopic of now playing volspammen. ![]() |
|
quote: Bij een van je posts rechtsboven op het icoontje met het gezichtje en vraagteken klikken voor je profiel. Dan kun je zien hoeveel posts je al gedaan hebt. Bij 50 posts mag je in het volwassenen gedeelte. ![]() ![]() |
|
Bij de grote mensen. Zoals eh... ![]() |
|
Of ik blijf hier gewoon nog lekker wat lullen als noob, staat me wel goed, noob zijn, had ik zo besloten ![]() ![]() |
|
quote:Waar we ons gedragen als kleuters ![]() |
|
quote: Hmmm, hij heet geen verstikken, hè. Is toch anders. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Haha zoals Frans of wat? ![]() ![]() |
|
wat ![]() |
|
quote: Wat doet dat er toe? quote: Volgens Grey begrijp je dan de functie van dit topic niet. Maar nogmaals welkom. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 13-08-2011 22:32] ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote:Zoals bij de grote mensen en Frans. ![]() Maareh, als Ome Greycloak (mod) terug is uit Duitsland (ergens morgenmiddag schat ik zo) dan krijgen we allemaal op onze flikker als hij dit topic ziet. ![]() ![]() |
|
quote: Oh haha, ik snap hem, duurde efkes ![]() ![]() |
|
quote: Ja maar ik voel me nog steeds erg noob en niet welkom geheetten, dus ik moet wel in dit topic blijven ![]() |
|
quote: ![]() Alvast welkom terug, greycloack. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
![]() En welkom, Verdrinken. ![]() We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... ![]() |
|
quote: Kijk dat lijkt er al meer op ![]() ![]() |
|
quote:nou, welkom dan maar. Maar dan alleen omdat het moet en niet omdat ik het meen. [Dit bericht is gewijzigd door Hades op 14-08-2011 10:15] ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |