![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Poeh he, ik vond in 1 band spelen al vermoeiend genoeg. Achterlijke namen voor bands, btw. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Geniaal op hoeveel manieren dat plaatje toepasselijk is. ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote:Niet verkeerd, welkom. ![]() ![]() |
|
Ooooow, nou snap ik hem. Daar is te zien welke bands hij vaak luistert. Dat had ik niet begrepen. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Haha k vroeg me al af of je het had begrepen met die opmerking. Echter is groups ook niet de band die hij beluisterd maar de minifora waar hij aan meedoet op last.fm ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Wel handig ja, dat je op die manier kan connecten met andere misantropen. ![]() ![]() |
|
Welkom Eveningstar. ![]() |
|
quote: Wat voor de 1 logisch is, is voor de ander een compleet raadsel, hehe. Je weet. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Welkom, N00bs! ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote:Waarschijnlijk een fase. Jeweetzelluf (nouja ik iig wel ![]() ![]() Welcum! ![]() Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote: En dat is een group op last.fm, een Web 2.0 social media-dinges? It's like goldy and bronzy only it's made out of iron! No dogs, no masters. ![]() |
|
Haha duidelijk gericht op zelfkastijding. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Heb jij met panda's geknuffeld? ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Welkom !!! En zo lekker offtopic allemaal .. hou ervan !! ![]() Vind ik ook niet ![]() |
|
quote: ![]() Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
Yup ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
Vragenlijst Man of vrouw:Man Woonplaats ![]() Leeftijd:23 Laat in 1 zin lezen hoe metal jij bent :BLUURGHHHH Relatie:nee Bier of whisky: allebei een heele hoop Thee of koffie:alleen maar alcohol Favoriete bands:Nargaroth, Burzum, Slipknot, Children of Bodom enz Hobbies:Metal luisteren en alcohol drinken. Opleiding:geen Hekel aan ![]() Beeldmateriaal ![]() ![]() |
|
Hihihi! Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Welkom, Mental ![]() Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote: ![]() |
|
Ik heet christiaan hoor! ik weet niet wie die mental is ![]() |
|
Niks ![]() Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
quote:Jij ook, Mental. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Zoooo, gaan we mentaal doen? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |