|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Vind je het erg als ik één duim opsteek? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Steek je die andere niet sowieso op? |
|
quote: quote: Wat is het nou. Of heb jij ook iemands duim gebroken. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Welkom, N00bs! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Tja, je moet ergens beginnen, dus dan is het welkomsttopic misschien nog niet zo'n slecht idee Man of vrouw: Man Woonplaats: Soest Leeftijd: 16 Laat in 1 zin lezen hoe metal jij bent : Eén zin begint met één hoofdletter en eindigt met één punt. Relatie: Nee Bier of whisky: Bier Thee of koffie: Cola Favoriete bands: Dream Theater, Opeth, Nightwish, Rammstein, Metallica, Megadeth en natuurlijk Tool. Hobbies: Muziek, Sporten en allerlei kennis opdoen ^^ Opleiding: 5 Gymnasium Hekel aan: Heb je even? Dus laat de flauwe opmerkingen maar komen Slechtgehumeurde buurman. |
|
Ok, ik trap af. quote: Mooi, dan kun je hier kennis opdoen wat betreft goede muziek. Welkom overigens [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 20-04-2012 18:27] |
|
quote:Beetje jammer zo. Maar welkom. |
|
quote: Ongeduldig type dus... Kut, te vroeg op doorvoeren geklikt. Welkom noobussen. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 20-04-2012 19:00] |
|
Naah, valt wel mee met die ongeduldigheid. En heeft er hier iemand wat suggesties voor echte "Zware Metalen" goede muziek? Zin in Slechtgehumeurde buurman. |
|
Foto's. Welkom. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Hallo, ben jij ook Vlugge Japie? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Vond vlugge japie tool ook heel natuurlijk? edit: Oja, hey De Knoflookpineut. Wat ging er verder mis, bijvoorbeeld qua knoflook. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 20-04-2012 19:15] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Ik kan je Megadeth aanraden. Oh, wacht... |
|
quote: Geen idee! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: |
|
quote: Dat hangt een beetje van de situatie af, maar meestal is het toch slome kevin :/ En hoe ik op die knoflook ben gekomen weet ik niet meer precies, ik had eerst bruistablet bedacht maar volgens mij is er al iemand hier die zo heet :p Slechtgehumeurde buurman. |
|
Welkom De Knoflookpineut. |
|
Ja, welkom Ment0l. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Welkom! "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Ben jij christen of homo? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Welk deel wijst op welk van de twee? En vooralsnog geen van beide dacht ik Slechtgehumeurde buurman. |
|
Dus hetero en moslim? Welkom btw! [Dit bericht is gewijzigd door jeroen83 op 20-04-2012 23:16] Never have so many sacrificed so much for so few |
|
quote: Fascinating... Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ahhhh, sweet sixteen. Zo puur en onontgonnen nog. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |